Skocz do zawartości

kajto14

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kajto14

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    Wałbrzych

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia kajto14

0

Reputacja

  1. Grzechotało Kuba . A po wymianie samego napinacza dzwiek dalej pozostał . Dzieki za rade poszukam
  2. no to pieknie mnie zrobil ;/ ale uwazasz kolego ze mimo to nowy chinczyk to bedzie tak grzechotał , mimo ze autem prakycznie nie jezdze ?
  3. napinacz i jego wymiana kosztowała mnie 1300 zł . Był wymieniony sam napinacz bez łancucha i własnie to jest przyczyna tego grzechotania / brzeczenia
  4. Napinacz jest nowy , wczoraj załozony , kupiony oryginalny zadna chinszczyzna wiec jak moze to byc jego wina ? Wczesniej przed wymiana na vagu pokazywał problem z napinaczem , dzisiaj podpinał znow kompa przy mnie i ten poblem juz nie wystepuje. Przykładam ucho do dekla zaworów i nie słychac stuków z niego .
  5. Własnie dzwiek nie pochodzi z tyłu bloku gdzie znajduje sie napinacz , . Licho nie moze byc złozony bo oddałem auto do pozadnego serwisu który specjalizuje sie w naprawach aut grupy vag .
  6. Witam . Mam problem ze swoim Audi a4 b6 1.8t AVJ . Podczas dodawania gazu ( na zimnym i ciepłym silniku ) słychac dziwne grzechotanie , rzężenie w silniku . Auto dzisiaj tj ( 16.07.2015 ) wrociło z naprawy . W aucie zostały wymienione nastepujace rzeczy : - Kompletny rozrzad ( pasek , pompa wody , rolka prowadzaca , napinacz ) - Napinacz hydrauliczny łancucha rozrzadu wraz z uszczelkami ( napinacz oryginalny ) - wymienione sprzegiełko alternatora -czyszczenie smoka oleju ( zapaliła sie kontrolka oleju , przed naprawa na wolnych obrotach na rozgrzanym silniku bił 1,5 bara , powyzej 2tys . obrotów 4,5 bara . Po czyszczeniu na wolnych bije 1,5 bara a na wysokich 6,5 bara ) Byłem pewien ze to dziwne grzechotanie to wina napinacza ale po naprawie wciaz jest to samo . Mam do wymiany jeszcze sonde lambde za katalizatorem ( po podpieciu do vaga pokazuje awarie ) . Mechanik twierdzi ze własnie praca tego silnika moze byc spowodowana awaria tej sondy , jezeli po jej wymianie dalej bedzie to samo to obstawia na hydraulike. Mechanik podczas wymiany napinacza ogladał góre i mowi ze wyglada bardzo ładnie ( tzn wałki , szklanki itp ) . Panewki tez sa w niezłym stanie ( ogledziny podczas czyszczenia smoka ) Dodam ze auto nie dawno sprowadziłem z niemiec i praktycznie nim nie jezdziłem ( zrobilem około 50 km łacznie z wizyta na serwisie ) Prosze was o pomoc , moze któs z was spotkal sie z czyms takim w swoim aucie . Pod spodem link do filmiku z praca mojego silnika . Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...