Skocz do zawartości

koniu57

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O koniu57

Informacje

  • Imię
    hub
  • Miasto
    krosno

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON
  1. no właśnie też taka miałem nadzieje że może to ale niema nic śćiągałem opene i od zewnątrz nic niema bieżnik równy, dzisiaj jeżdziłem i tak pomyslałem może blaszki od zacisków?a może taki dzwiek wydawać przegub zewnętrzny?czy raczej tylko huczenie jak sie zużywa?
  2. Witam posiadam Audi A4 B6 1,9TDi 2004 z przebiegiem 170kkm ostatnio po otwarciu szyby od strony kierowcy(auto anglik ) przy wolniejszej jezdzie usłyszałem regularne pstykanie tak jakby pokrywka od jakiegoś kubusia czy frugo jak sie otworzy i naciska pokrywke, dokładnie taki sam odgłos słyszalny co obrót koła. Znajomym usiadł za kierownicą i powoli toczylismy po prostej, ja szedłęm koło lewej strony ewidentnie to ta strona pstykała, odgłos był słyszalny.Zdjelismy koło ale na podnosniku nie ma żadnych hałasów zdjałem nawet zaciski i tarcze ale dalej nic. Najwidoczniej pstrykanie powstaje pod obciażeniem. Ktoś spotkał sie z podobnym przypadkiem? Bende bardzo wdzieczny za pomoc bo wyprawa do mechaników skonczy się na wymianie całego zespołu zawieszenia wraz z napędem podejrzewam.Z góry Dzięki
  3. koniu57

    problem a turbem?

    Problem rozwiazany na szczeście.Przyczyna jak by ktos miał podobne problemy dokłądnie niepowiem ktura czynnosc wyeliminowała ale mozna sprubowac obydwóch: wymiana wszystkich wężyków sterujących podcisnieniem zaczynając od pompy podcisnienia, lub niewłąsciwe wpiencie owych węży jesli dawaliscie do mechanika
  4. koniu57

    problem a turbem?

    czujmik już wymienialem raz teraz mam wstawiony 3bary ale mam tez oryginalny na obydwóch bez zmian. Dzisiaj pozmieniałem wszystkie wężki podcisnienia spróbowałem nawet z ominięciem EGR i klapy gaszącej bez zmian no może jakby turbo szybciej reagowało może tylko takie odczucie ale odcina doładowanie dalej. Jednak nieobejdzie się bez żmudnej szukania pczyczyny pracy, do tunera dopiero wybieram sie w czerwcu
  5. koniu57

    problem a turbem?

    no własnie nie auto nie jest przed programem ale z tego co słyszałem nawet po modach niepowinno byc takiego problemu,bende prubował podłaczyc podcisnienie z ominieciem egr
  6. koniu57

    problem a turbem?

    dzieki za odpowiedzi troche mnie niebyło a więc o nieszczelności niema mowy tak jak pisałem dolot mam zrobiony silikon plus aluminium spawane egr jest wyżucony i wstawiona sama rurka pozbylem sie wszystkich szybkozłaczek w dolocie turbina ma jakies 3 miesiace po regeneracji nie niemusze odpalac auta od nowa jak odetnie turbo wystarczy ze spuszcze troche gazu i znowu dodam i wchodzi na chwile na obroty z wieksza moca po czym znowu go odcina jest takie uczucie jakby chodzil sam disel bez turba ja podejrzewam wlaśnie brak strojenia bo jednak troche pozmieniałem w silniku a i katalizator jest wyciety jest wstawiona przeotówka o średnicy 60mm podejrzewam wlaśnie że po wycieciu katalizatora pojawił sie problem a i ostatnio wyskoczył mi engine check sprawdzałem na wag-u i pokazuje bład MAF kasuje ale po przejechaniu kilku Km bład wyskakuje znowu a tu troche logów eynamicznych z jazdy i na samym dole pruba na 3 biegu od 1500 obrotów az do odciecia: http://vaglog.pl/log_246056.html
  7. koniu57

    problem a turbem?

    Czesc mam audi a4 b6 1.9tdi 130 pd po kilku modach: egr wyzucony i wstawiony zamiennik caly dolot z aluminium i laczek silikonowch takze przeciekuw doladowania brak skrucony dolot od puszki do turbiny takze z silikonu turbina BV43 z usunietym katalizatorem i 61mm przelotuwka do srodkowej puszki reszta zamieniona na podwujny wydech z 2,5tdi nowy pasek rozrzadu napinacze i pompa wody usczelka pod glowica i zestaw uszczelek do wtryskuw razem ze srubami glowica i wtryski map sensor zmieniony na 3 bary wszystko zlozone i czeka na nowy program I teraz moj problem poniewaz podczas jazdy od 2 biegu w zwyz jest takie uczucie jakby odcinalo doladowanie z turba i pracowal sam silnik na drugim biegu zaczyna sie odciecie od 3,5 tys obrotow na 3 biegu od 3,2tys na 4 od 3 tys na 5 od 3 tys tak mniej wiencej i na 6 biegu od 2,9tys gdy w tych zakresach obrotow i na tych biegach spuscze gaz do zera i nacisne do spodu auto znowu na ulamek sekundy ma moc po czym traci robilem logi bo myslalem ze moze przeladowuje turbo i odcina je ecu dla bezpieczenstwa silnika ale cisnienie potrzebne pokrywa sie z aktualnym doladowaniem moze to jednak inna przyczyna? jesli ktos ma pomysly albo spotkal sie z podobnym przypadkiem prosze o pomoc i z gory dzieki
  8. czy moze ktos zakladal albo posiada informacje czy wydech od 2.0TFSI A4 B7 http://allegro.pl/wydech-tlumiki-8k0253411l-audi-a4-b7-a5-2-0-tfsi-i5195274286.htmlpodejdzie do 1.9tdi A4 B6 AVF ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...