Skocz do zawartości

Suchutki

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Suchutki

Informacje

  • Imię
    Majkel
  • Miasto
    Sosnowiec

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Suchutki

0

Reputacja

  1. No to z fabryki wychodziły nierówne? Mam teraz już na myśli - co zrobić żeby stał równo - w takiej opcji jak jest... bez wymieniania sprężyn, kupowania nowych... Najlepiej niech się wypowie ktoś, kto już mozę tak kombinował...
  2. Wrzucę fotkę później. Tylko na fabrycznych, zwykłych sprężynach też tak było... A nie było kombinowane nic... Mierzenie od ziemi jest w cholere niemiarodajne i w ogóle nie wiem kto to wymyślił... ZAWSZE mierzy się od środka otworu centrującego/piasty do nadkola, NIGDY od ziemi. Nawet jak kiedyś miałem problem ze źle dobranymi sprężynami Vogtland i z producentem w DE rozmawiałem, to tak samo mi powiedział, że od ziemi to można sobie prześwit zmierzyć co najwyżej...
  3. Wtiam. Niedawno nabyłem A4, i zauważyłem, że tył jest nizej niż przód - zauważyłem to nie tylko przy mojej A4, ale zwracałem na to uwagę przy mijaniu podobnych A4 - niekóre stały prosto, niektórym tył "siedział".... Kupiłem sprężyny Eibach pro kit, dobrane wszystko pod auto, i po wymianie jest niewiele lepiej. Tylne koło chowa się 1cm w błotnik, a przód jest jakieś 1,5 cm nad błotnikiem. Nie wyglada to dobrze. Ktoś poradzi co zrobić,żeby to stało prosto? A4 B7 Avant, 2.0 TDI quattro.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...