Suchutki
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
3 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Suchutki
Informacje
-
Imię
Majkel
-
Miasto
Sosnowiec
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2007
-
Silnik
2.0 TDI
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Osiągnięcia Suchutki
0
Reputacja
-
No to z fabryki wychodziły nierówne? Mam teraz już na myśli - co zrobić żeby stał równo - w takiej opcji jak jest... bez wymieniania sprężyn, kupowania nowych... Najlepiej niech się wypowie ktoś, kto już mozę tak kombinował...
-
Wrzucę fotkę później. Tylko na fabrycznych, zwykłych sprężynach też tak było... A nie było kombinowane nic... Mierzenie od ziemi jest w cholere niemiarodajne i w ogóle nie wiem kto to wymyślił... ZAWSZE mierzy się od środka otworu centrującego/piasty do nadkola, NIGDY od ziemi. Nawet jak kiedyś miałem problem ze źle dobranymi sprężynami Vogtland i z producentem w DE rozmawiałem, to tak samo mi powiedział, że od ziemi to można sobie prześwit zmierzyć co najwyżej...
-
Wtiam. Niedawno nabyłem A4, i zauważyłem, że tył jest nizej niż przód - zauważyłem to nie tylko przy mojej A4, ale zwracałem na to uwagę przy mijaniu podobnych A4 - niekóre stały prosto, niektórym tył "siedział".... Kupiłem sprężyny Eibach pro kit, dobrane wszystko pod auto, i po wymianie jest niewiele lepiej. Tylne koło chowa się 1cm w błotnik, a przód jest jakieś 1,5 cm nad błotnikiem. Nie wyglada to dobrze. Ktoś poradzi co zrobić,żeby to stało prosto? A4 B7 Avant, 2.0 TDI quattro.