Skocz do zawartości

matstol644

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O matstol644

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Radomsko

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AVJ
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

425 wyświetleń profilu

Osiągnięcia matstol644

0

Reputacja

  1. Witam. Ostatnio mam problem z chrobotaniem/szuraniem po wciśnięciu pedału sprzęgła, gdy puszczę, dźwięk ten całkowicie zanika. Pojawia się on tak od połowy wciśnięcia pedału. Hałas ten delikatnie nasila się po dodaniu gazu. Skrzynia to 5 biegowy manual. Dźwięk nie jest bardzo głośny, ale na tyle słyszalny, że może niepokoić. Kompletne sprzęgło Sachs było wymieniane ok. 24tys km temu. Czy jest szansa, że to tylko łożysko oporowe wydaje ten dźwięk? Czy to koło dwu masowe już niedomaga? Czy może ktoś miał u siebie identyczny problem i jest w stanie coś podpowiedzieć?
  2. Czy numer nastawnika bez cewki, który będzie pasował do AVJ to 058 109 217 A?
  3. A czy można jeździć z napinaczem bez cewki, nie usuwając jej z softu? Oprócz świecącego się check engine są jakieś "efekty uboczne"?
  4. [Aktualizacja] Napinacz firmy Vaico wytrzymał tylko około 10tys kilometrów. W chwili obecnej problem wrócił.
  5. Witam. Wczoraj byłem napełnić klimatyzację, po zabiegu klimatyzacja ładnie działa, jednak po sprawdzeniu szczelności zaworków okazało się, że zaworek serwisowy, ten grubszy, jest nieszczelny, po chwili pojawia się na nim bąbelek. Po wymianie na nowy było jeszcze gorzej, ciśnienie aż wyrzucało czynnik przez ten nowy wentylek, klimiarz więc wkręcił inną sztukę, ale on też zachowywał się identycznie. Po wkręceniu starego znowu pojawiał się na nim tylko bąbelek gazu. Czy w Audi zastosowano jakiś specjalny rodzaj zaworków?
  6. Przekaźnik 167 też wygląda jak nowy. Dla świętego spokoju wymieniłem pompę paliwa na nową VDO. Narazie auto odpala i jeździ bez problemu.
  7. matstol644

    Głośne cykanie

    Witam. Czy ktoś orientuje się co to za element na zdjęciu? Słychać z niego głośne cykanie, którego wcześniej nie było. Silnik 1.8t avj.
  8. No właśnie z 10 razy podłaczałem ja do akumulatora z czego ze dwa razy nie zadziałała, ale zrzuciłem to raczej na to, że źle przyłożyłem przewody. Jutro jeszcze sprawdze ten przekaźnik 167.
  9. matstol644

    Problem z pompą paliwa

    Witam. W niedzielę wracając z urlopu auto w trasie zaczęło przygasać i szarpać tak jakby brakowało benzyny. Oczywiście w zbiorniku było jeszcze około 20l. Zatrzymałem sie na poboczu i auto juz nie odpalilo. Po scholowaniu okazało się, że pompa nie załącza się po przekręceniu kluczyka. Wymontowałem ją i podlaczylem na krotko do akumulatora i działa. Bezpiecznik pompy nr 28 jest ok. Chciałbym sprawdzic przekaznik, ale nie wiem ktory to. Pod maską w puszce sa dwa 373 i 219 do tego w srodku wygladaja jak nowe, styki tak samo. Dzisiaj auto zaczelo normalnie odpalac, pompa sie zalacza, jezdzi jak gdyby nigdy nic. W czym moglbyc problem? Czy to przekaznik pompy sie konczy? Czy sama pompa czasem sie nie zalacza?
  10. 1.8t bez gazu. Tak tak, też na to zwróciłem uwagę, że jak przekręcę kluczyk i poczekam na OK to problem z odpaleniem nie występuje. Jak rozwiążę ten problem na pewno dam znać. Miałem też wymieniany napinacz zmiennych faz rozrządu na zamiennik, może to ma jakiś związek. A ty miałeś może wymieniany ten napinacz?
  11. Witam. Ostatnio raz na jakiś czas mam problem z odpaleniem silnika tzn długo kręci rozrusznikiem ok 10s i tak jakby ciężko odpala. Dzieje się tak najczęściej w dłuższej trasie np na stacji benzynowej gdzie gaszę silnik tylko na parę minut. Świece nowe NGK Platinum Laser. Niedawno wymieniałem filtr paliwa, bo pompa zaczęła wydawać dziwne dźwięki po przekręceniu kluczyka.
  12. Witam. Mam problem ze skrzynią biegów, konkretnie z 1-ką, która ciężko wchodzi na zimno i 2-ką, na którą trzeba "chwilę" poczekać, bo inaczej słychać delikatny zgrzyt przy zbyt szybkiej zmianie. Dopiero po przejechaniu naprawdę dużego dystansu (kilkadziesiąt km) biegi wchodzą normalnie, jest to dość uciążliwe ponieważ wyjeżdżając na miasto cały czas męczę się ze zmianą biegów. Biegi 3,4 i 5 wchodzą bez najmniejszych problemów zawsze. Wiem, że winny temu może być zużyty olej w skrzyni biegów, ale był sprawdzany i jest ok, tak twierdzi mechanik. Dodam, że przy wymianie sprzęgła był problem z odpowietrzeniem układu pompy sprzęgła. Jeździłem parę dni z miękkim pedałem sprzęgła, ale teraz znów chodzi płynnie tak jak powinien.
  13. Ok. Sprawdziłem tę pompkę od xenonów na krótko do akumulatora i nie działa, robi się zwarcie, do tego ma pękniętą obudowę, pewnie zamarzła w niej woda. Odłączyłem ją i tak zostawiłem i narazie pompka od szyb działa cały czas. Czy obie pompki są na jednym bezpieczniku? Mam jeszcze jedno pytanie dotyczące uszczelki łączącej dwa zbiorniki na płyn do sprysków, gdzie można taką kupić nową bo przepuszcza delikatnie?
  14. Od pewnego czasu mam problem z pompką spryskiwaczy. Mianowicie po dwóch, trzech włączeniach przepala bezpiecznik od tej pompki. Po wymianie bezpiecznika znowu dwa trzy użycia spryskiwacza i bezpiecznik spalony. Posiadam układ z dwiema pompkami do xenonów i szyb. Dodam, że pompka od szyb dosyć głośno działa albo mi się tylko wydaje. Czy to oznacza, że wina leży po stronie pompki i nadaje się do wymiany?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...