Skocz do zawartości

niuniek7826

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O niuniek7826

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    EPD

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    1.6 i
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

147 wyświetleń profilu

Osiągnięcia niuniek7826

0

Reputacja

  1. WItajcie :) Pacjent AUDI A4 B6 1.9TDI (AFV) 130KM+ CHIP 175KM Problem polega na tym że auto nie odpala mi gdy jest rozgrzane, jechałem i nagle mi zgasło i był problem z opaleniem, po dłuższym kręceniu rozrusznikiem odpaliła. Od tego momentu gdy jest rozgrzana odpala tylko na plaku, z rana jak zima pali na dotyk. Byłem podłączyć pod kompa i zero błędów, jedynie co to 1 pompowtryskiwacz miał inne parametry niż reszta, czy to może być on winowajcą czy szukać przyczyny gdzie indziej? Czujnik temperatury odłączałem i nic to nie dało. Dodam że jak ją przeciągnę na obrotach powyżej 4 tys np na 3 biegu i wcisnę sprzęgło to zgaśnie, podczas normalnej jazdy wszytko jest okey o ile jej nie zgasze.
  2. niuniek7826

    Temperatura

    Witam, mam problem z moim Audi A4 B5 1.6 AHL Problem polega na tym że jak jadę gdzieś w trasę, nie ważne czy to jest 10 km czy 100km to temperatura podnosi się tylko do 75 stopni i nic więcej, a gdy się zatrzymam autem i na jałowym biegu postoi z 10 min to temperatura rośnie do 90 stopni a gdy ruszę spada spowrotem do tych 75. Co może być tego przyczyną??
  3. niuniek7826

    Uszkodzona głowica

    Witam Jakiś miesiąc temu wymieniałem kompletny rozrząd w swojej Audi A4 B5 z silnikiem benzynowym1.6 AHL (bez LPG) Stała się przykra sytuacja, auto po założeniu nowego paska i złożeniu wszystkiego już do kupy na gotowo wciągneło sporą szmatę w paski od alternatora i klimatyzacji. Okazało się że obcięło klin na kole zębatym wału karbowego i rozrząd przeskoczył i niestety samochód już nie odpalił. Kupiłem to kółko nowe i ustawiliśmy rozrząd od nowa, audi odpaliła ale do tej pory trzęsie silnikiem i całym nadwoziem i spod maski słychać metaliczny dźwięk tak jak by to były popychacze. Mierzyłem kompresję i na pierwszych 3 garach jest po 10 atmosfer a na 4 jest tylko 5,5 atmosfery. Moje pytanie brzmi co mogło się stać? Pokrzywiły się zawory czy popychacze czy wszystko?? Nie mam na razie gotówki na większy remont głowicy i mam nadzieję że to tylko popychacze. Jak myślicie? Jeszcze się zapytam można na takim silniku jeździć? Niby zrobiłem już po tej akcji 2500 tyś km i wszystko ok na mocy nie straciła tylko trzęsie i klekocze spod maski.
  4. niuniek7826

    Rozrząd

    Witam. Przydarzyła mi się nie ciekawa sytuacja z moją audi a4 b5 (1.6 AHL) 1998r. Otóż wymieniałem razem z kolegą mechanikiem rozrząd, wymieniliśmy i złożyliśmy wszystko pięknie ładnie pracowało już miałem wyjeżdżać z garażu ale zachciało mi się przetrzeć taką dużą szmatą pokrywę klawiatury no i stało się Emotikon unsure Szmatę wciągneło w paski klinowe i rozrząd. Okazało się że rozrząd przestawił się o 9 ząbków i obcięło klin na kole zębatym od wału korbowego. Koło zamówiliśmy nowe, założyliśmy je złożyliśmy rozrząd i została odpalona, odpaliła można powiedzieć że od strzała ale praca silnika nie była już taka jak przed wymianą, na wolnych obrotach trzęnsie całym autem jak dodam gazu do spodu to się dławi odcięcie zapłonu ma przy 5 tyś wcześniej była przy 7.5 tyś i nie równo pracuje na wolnych obrotach tak bucha z wydechu strasznie. A i w silniku słychać takie jak by stukanie. Co się mogło stać? Rozrząd jest zile ustawiony? Głowica poszła? Doradzicie mi co mam zrobić Emotikon smile
  5. Witam. Wczoraj wymienialiśmy z mechanikiem pasek rozrządu w audi a4 b5 1.6 AHL, wszystko nam poszło idealnie samochód w po wymianie złożyliśmy i zachciało mi się wytrzeć pokrywę zaworów szmatą i czyściłem na odpalonym silniku i wciągło ją w paski klinowe i zadusiło auto. Próbowaliśmy odpalić ale kręciła bez kompresji, okazało się że obcięło klin na tym kole od wału korbowego co wchodzi tam takie kółko od rozrządu. Ten silnik jest kolizyjny czy bez kolizyjny? ustawiliśmy go później tak jak powinno być tak prowizorycznie z dospawanym klinem i kręciliśmy wałem i niby kompresja była. Jak myślicie stało się coś?
  6. Witajcie klubowicze Mam takie pytanie, posiadam dwie audice a4 b5 w sedanie obie z 1998 roku, srebra (ojca) ma oryginalne nagłośnienie bosse a w mojej są wstawione w tylną półkę jakieś tanie głośniki, przełożyłem głośniki z ojca do mojej podłączyłem tak jak powinno być, grają ale tak bardzo cicho jak by z telefonu muzykę puszczał a u taty waliły jak by tuba w bagażniku była, i moje pytanie brzmi gdzie się znajduje oryginalny wzmacniacz w ojca samochodzie to bym go przełożył?
  7. MODEL: Audi A4 B5 98r SILNIK: 1.6i AHL MOC: 101KM - seria ZAWIESZENIE: seria UKŁAD HAMULCOWY: seria NADWOZIE: seria WNĘTRZE: seria - 2x el.szyby, el.lusterka, climatronic AUDIO: głośniki seria, radio- kenwood kmm 101ry ZMIANY PRZEPROWADZONE: oświetlenie wewnętrzne ledowe PLANY: - Polerka nadwozia - końcówka wydechu S4 - symetryczne prawe lusterko - grill RS4 - felgi - 18 RS BREMEN - większe tarcze hamulcowe i lepsze zaciski -Nagłośnienie (skrzynia basowa) -Instalacja gazowa (pod znakiem zapytania) - Przyciemnienie wszystkich szyb Odległe plany: - 1.8T 180KM Po paru miesiącach jeżdżenia rodziców A4 B5 1.9 TD-I nadszedł czas na zakup swojego auta. Wybór padł na drugie A4 B5 tyle że w benzynie. Autko kupiłem 21.05.15r. Po zakupie zacząłem szperać w internecie w poszukiwaniu inspiracji do modzenia i już jakiś pomysł się narodził Póki co mam skromny budżet, który przeznaczę na doprowadzenie auta do należytego stanu. Gdy pojawią się poważniejsze fundusze to zacznę powoli realizować zamierzone plany
×
×
  • Dodaj nową pozycję...