Skocz do zawartości

Placi

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Placi

Informacje

  • Imię
    Patryk
  • Miasto
    Biłgoraj

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1995
  • Silnik
    1.8
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia Placi

0

Reputacja

  1. Przyczyna złego chodzenia silnika okazała się prozaiczna. Przy sprawdzaniu świec i po zakreceniu ich z powrotem nie zwrocilem uwagi, ze zle zalozylem kapturki. I faktycznie, pompka siadła. Dzieki za pomoc.
  2. Auto chodziło na gazie do uzyskania 90 stopni i nic sie nie zmienilo. Jest juz w warsztacie i czekam na telefon co udalo sie ustalic.
  3. Samochód stoi już u mechanika. Tak jak pisałem wyżej samochód odpala na LPG, jednak trzęsie się jak galareta, tragicznie wchodzi na obroty i strzela z wydechu. Przy próbie odpalenia na benzynie zero reakcji. Pompki nie było słychać wcale.
  4. No zrobię to jutro. Dziś nie mam już takiej możliwości. Pompki nie słychać zza kierownicy. Ogólnie auto zawsze ciężej odpalało po kilkudniowym po stoju. Teraz nie chce w ogóle. ;/ edit. Czy istnieje jakiś sposób, żeby sprawdzic samemu czy reduktor nie puszcza? Samochód nie pokazywał żadnych błędów. Udało się go uruchomić na gazie, jednak strzelał z wydechu i pracował bardzo nierówno. Nie chciał wejść na obroty. Jakieś pomysły?
  5. Witam. Dzisiaj po kilku dniach próbowałem odpalić samochód. Niestety nie udało się. Akumulator był wymieniany dwa miesiące temu, a silnik się `kręci`. Dodam, że samochód stał kilka dni na parkingu, gdzie był pochylony na lewo(pochył o kącie ok. 20stopni). Próba odpalenia na popych nic nie dała. Zdarzyło się tak pierwszy raz odkąd auto posiadam. Kiedyś był problem z immobilizerem, ale samochód odpalał ale za chwilę gasł oraz mrugała kontrolka. Teraz nawet nie chce odpalić. Sprawdziłem świece, elektrody są czyste, jednak gwint świecy jest w oleju. Mechanik przy wymianie rozrządu mówił, zeby wymienić uszczelkę pod `klawiaturą`, której jeszcze nie wymieniłem. Natomiast znajomy mówił aby przyjrzeć się pompce paliwa lub filtrowi. Auto postawione jest już w poziomie. Możecie wskazać, co może być przyczyną? Z góry dziękuje i pozdrawiam.
  6. Placi

    uciekający tył

    Ostatnio zaczęło coś stukać z tyłu, mechanik stwierdził, że to tuleje tylnej belki. Wczoraj je wymienił i dzisiaj po odebraniu i dłuższej przejażdzce okazało, że nie zmieniło się nic. Samochód jest mniej stabilny, a po najechaniu na błoto które spłynęło na drogę, przy prędkości 50 km/h od razu zarzuciło tyłem. Nie wiem w jakim stanie dokładnie są amortyzatory. Co będzie przyczyną? Wahacze czy raczej amorki? Dodam (to chyba nic nie zmienia), że to chyba oryginalny sportline: obniżony, inne zegary, lampy, grill, naklejki na listwie na drzwiach + większa chłodnica. Z góry dzięki za odpowiedź
×
×
  • Dodaj nową pozycję...