Skocz do zawartości

bulka907

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O bulka907

Informacje

  • Imię
    Grzegorz
  • Miasto
    Raciborz

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    2.5 TDI V6
  • Kod silnika
    AKN
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

243 wyświetleń profilu
  1. Witam wszystkich. Od wczoraj mam problem z moim Audi. Mianowicie nagle auto stracilo moc, po chwili odzyskalo na kilkanascie sekund, no i pozniej znow notlauf i do teraz nie ma mocy. Wyskakuje blad: 00575 - Ciśnienie w kolektorze ssącym 11-00 - Granica regulacji nieosiągnięta Sprawdzilem sztange z turbiny, dziala lekko- czy to VCDS czy pompka podcisnieniowa. Wg VCDS zawor N75 tez dziala, podmienilem go tez z tym z EGR - i to samo sie dzieje. Zrobilem tez logi dynamiczne bloku 3, 10 i 11. Auto rozgrzane, za kazdym razem na 3 biegu, obroty od 2000 do jakies 3500, bo wtedy odcina i zero reakcji na gaz. Bezpiecznik przy komputerze tez sprawdzony. Vacu pompa pokazuje na wolnych obrotach jakies -0,7bara. Co jeszcze sprawdzic czy szukac? Czy ktos moze zajrzec na logi? Jak cos, do odczytu proponuje VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs. Pozdrawiam LOG-01-003-xxx-xxx.CSV LOG-01-010-xxx-xxx.CSV LOG-01-011-xxx-xxx.CSV
  2. I co ostatecznie bylo przyczyna?
  3. Ale to troche uciazliwe jest zeby tak robic codziennie. I miales identyczne objawy?
  4. Witam wszystkich kolegow. Mam wielki problem z moim Audikiem a4 b5 2,5 tdi oznaczenie AKN. A mianowicie nie dawno temu nie chcial mi zapalic. Tzn zostal zatankowany do pelna, i ustawiony na wzniesieniu silnikiem do gory- nie chcial wtedy juz odpalic. Przed ta sytuacja zawsze odpalal na strzala. No i jest problem tego typu ze na zimnym nie da sie go odpalic. Filtr paliwa wymieniony 8tys km temu (KNECHT), czujnik temp tez byl wymieniony bo wariowala wskazowka na liczniku. Ale po tych wymianach auto nadal palilo bardzo dobrze. w pierwszej kolejnosci wymienilem wszystkie wezyki przelewowe, pozniej wymienilem podkladki miedziane pod zasilaniem i powrotem z pompy, zaworek na filtrze paliwa tez wymienilem. Jak podlaczylem "kroplowke" do pompy i postawilem auto na lekkim wzniesieniu, to ubywalo z kroplowki paliwa (moze to przez ten zaworek na powrocie ktory ma przelew?)? Jednak po dluzszym postoju (do momentu jak bylo paliwo w kroplowce) autko palilo na strzal. Poprzedni wlasciciel mowil ze pompa byla robiona- ale tego nie wiem. Sprawdzilem tez kosz w baku (wyczyscilem go) i zauwazylem tam wzdluzne pekniecie ktore zaznaczylem na zdjeciu: http://fs5.directupload.net/images/160126/qbs47tnq.png W zaworku na powrocie zaslepilem otowr ktory zaznaczylem na zdjeciu: http://fs5.directupload.net/images/160126/gch54yve.jpg Pozniej wymienilem oring w miejscu ktore jest zaznaczone na zdjeciu: Wszystkie swiece wymienione, kat wtrysku ustawiony poprawnie. Jednak po kazdym odpaleniu widac duzo babli miedzy filtrem a pompa vp44, czego nie zauwazylem przy " kroplowce". Wyciegniety sotal sterownik i wgrana zostala nowa wieksza dawka startowa. Po odpaleniu nie ma zadnych problemow z jazda autem. Jak postoi dluzej to znow ciezko zapala.. A jeszcze bym zapomnial. Jak auto stoi silnikiem w dol- odpala na strzala. Przejrzalem cale forum jednak nigdzie nie znalazlem rozwiazania tego. Czy ktos jest w stanie mi pomoc?
  5. Czy moze ktos mi podeslac zrobione zdjecie kostki manetki? Koles ktory mi wyslal manetke, niestety ja ucial i nie wiem ktory kolor jakiemu numerowi odpowiada. Ma ktos foto??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...