Jump to content

k0wal89

Pasjonat
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About k0wal89

Informacje

  • First name
    Lukasz
  • Location
    WLN

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2006
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BFB
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

140 profile views
  1. 19.02 Witam Czy z tabliczki można wywnioskować czy turbo siedzi tam od samego początku ? Czy kolor łopatek wirnika świadczy o problemach z odmą ? Czy takie coś jest dopuszczalne ? Luzów po osiowych brak, natomiast promieniowe delikatnie odczuwalne. Nie jestem wstanie powiedzieć czy są dopuszczalne ( duże czy małe) ponieważ dotykam tego pierwszy raz Ze starego manometru ( skala 3 bary ) wynika ze klapa WG zaczyna się uchylać przy około 0,20~0,25 bara a przy 0,5 bara otwiera się maksymalnie i wodzik się już dalej nie rusza. Kupię dzisiaj jeszcze manometr wyskalowany do 1 bar w celu precyzyjniejszego sprawdzenia samego początku otwierania/ uchylania klapki.. Do demontażu i sprawdzenia został jeszcze zawór DV. 20.02 Z nowego manometru wynika ze klapa WG zaczyna się uchylać przy 0,3 bara a maksymalnie udało mi się nabić 0.7 bar a wydaję mi się że sztanga i tak wychyliła by się jeszcze dalej. Zawór DV sprawdziłem i nie puszcza ani w jedna ani w druga stronę. ( jak się później okażę jednak kaput) Nakrętka kontrująca poluzowana zostało jeszcze podregulować sztangę i można skręcać i sprawdzać czy jest lepiej 21.02 Wg ustawiony tak że zaczyna się uchylać przy 0.4 bara. Zawór DV do wymiany, przy dmuchaniu ustami szczelny ale jak podłączyłem kompresor to przy 0.25 bar zaczyna upuszczać w stronę dolotu. Jakiej Firmy Dv polecacie febi, swag? Numer 06A 145 710 P. Od spodu wygrawerowane 72.06.06B czyżby od nowości ? 07.03 Jeżdżę już 2 tyg ale nie było kiedy zrobić logów. Komputer nie złapał żadnych błędów. Dół nadal słabo 115 + 118 N75 ON Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM 115 + 118 N75 OFF Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM
  2. Witam Dzisiaj się zabrałem za sprawdzanie samochodu. Zabrałem się do tego od góry. Dzisiaj udało się tylko ściągnąć zabezpieczenie ze sztangi Wg i rozeznałem się co dalej rozkręcać. Kolejny krok ściągniecie dolotu i dostanie się do DV oraz gruszki i sprawdzenie przy jakim ciśnieniu zaczyna się otwierać klapka. W tym momencie to tylko przy turbinie i przepływce opaski na kluczyk a cała reszta opasek zaciskowych OET. 1. Czy węże zaciskać na opaski na kluczyk czy te opaski zaciskowe OET ? jakie są wasze doświadczenia ?
  3. DV nie sprawdzany. Sprawdzic zanim zaczne ruszac sztange ? Faktycznie skacze do 16% ? Wykonuje sie tez logi przy normalnej jezdzie w celu sprawdzenia mieszanki czy to juz robota dla gazownika ?
  4. Ok najpierw spróbuje podciągnąć sztangę, regulować o pełny obrót nakrętki i robić logi ? Widze ze u mnie dochodzi do 10% czy to max dopuszczalne wartosci ? Czy moze miec to jakies negatywne skutki ? Instalacja ma przejechane 50 tys km.
  5. Witam Logi Grupa 115 + 118 Pb - odpięta wtyczka od N75 Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM Przed logami oraz po logach tylko błąd - 17956- Boost Pressure Regulation Valve (N75) P1548 - 004 - Open Circuit @przem8 -> Chodzi o to co dzieje się powyżej 5000 obr/min ?
  6. Witam Auto seria, wydech seryjny z katem. Mam go od 3 lat i odkąd pamiętam to było czuć że turbo wstawało +- od 2800 obrotów. Coś jeszcze nie tak oprócz późnego wstawania turbo ?
  7. Witam, proszę o analizę logów Przed robieniem logów jak i po żadnych błędów. Grupa 002 + 033 PB Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM Grupa 002 + 033 LPG Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM Grupa 002 + 020 PB Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM Grupa 115 + 118 PB Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM
  8. Witam Sprawdź czy kolektor wydechowy jest dobrze dokręcony. U mnie gwizdało na ssaniu i po dociągnięciu luźnych śrub od strony ściany grodziowej jest ok.
  9. Witam Wykonałem dzisiaj pomiar ciśnienia sprężania. Pomiary wykonane na zimnym silniku po nocce w garażu. Wykonałem po 2 pomiary na każdym cylindrze. Stan licznika podczas pomiaru to 221 500 km. Na świecach zrobione 20 000 km. Świece to NGK PFR6Q. Proszę o ocenę wykręconych świec zapłonowych, na 4 cylindrze najsłabsza kompresja oraz trochę nagaru na świecy. Pytanie czy jest się czym martwić ? Czy kolor świec jest ok ? Uśrednione wyniki pomiaru kompresji: 1 cylinder : 11,5 bar 2 cylinder : 11,0 bar 3 cylinder : 11,0 bar 4 cylinder : 10,5 bar Świeca 4 cylinder - > Świeca 3 cylinder - > Świeca 2 cylinder -> Świeca 1 cylinder ->
×
×
  • Create New...