Skocz do zawartości

malySzymon

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O malySzymon

Informacje

  • Imię
    Szymon
  • Miasto
    Elbląg

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

310 wyświetleń profilu

Osiągnięcia malySzymon

0

Reputacja

  1. Witam, posiałem gdzieś moja łapę z poduszka do skrzyni GBA od audi a4 b6 03r 1.9 tdi AVF. Czy ktoś może mi pomuc i podać mi numer tej łapki która pasuje do tej skrzyni. Z góry Bardzo Duże Dzięki
  2. Witam, mam pytanie robię swapka z 2.5 v6 na 1.9 avf ciekawi mnie czy podejdzie przerobić tak by zostały dwa intercoolery . Dodam ze mam cały pas z rurą może ktoś się w to bawił. Dzięki Pozdrawiam
  3. Witam, mam film ale nie mam pojęcia jak go tu umieścić. Stawiam jednak na dwumas . Już zamowiony sasch-a.W oko mi wpadł wątek o wymianie skrzyni biegów z BRD na chyba BLB. Ja osobiście ma BRE oznaczenie mojej skrzyni to HCF mam możliwość wymiany na skrzynie HCK widziałem w tabeli ze od 3 biegi są dłuższe. Może ktoś poleci tak zmianę?
  4. pod autem tez słuchałem, moim zdaniem dźwięk dochodzi jak by spod dekla klawiatury, ale nie idzie tego aż tak zweryfikować, zdjąłem dekiel ale tak olejem pryska ze nie idzie nic posłuchać. dźwięk zaczyna się po tym jak silnik złapie temperaturę, gdy wystygnie cykanie zanika. Postaram się dzisiaj to nagrać. Pytanie tylko czy tak może dziać się z pompką jak się nagrzeje to sobie gra ??
  5. sory, pomyliło mi się z filtrem cząsteczek stałych. Tez tak myślę ze może to pompowtrysk, były wysyłane do serwisu boscha (Stalowa Wola) jakieś 0,5 roku w temu ale i tak się zdarza.Czy pod kompem wyjdzie ze coś jest nie tak, z tego co pamiętam to chyba kanał 13
  6. Wymontowałem chłodnice egr-u bo myślałem ze to ona, tak badałem wszystko stetoskopem ale dźwięk jest tak gdzieś rozbity i niesie się specyficznie dziwnie tak ze ciężko mi jest określić skąd się bierze, wyciągnąłem nawet turbinę i sprawdzałem katalizator czy czasami tez się nie oberwał i przy rozgrzanym czy nie lata jak się wszystko rozszerza . Nie mam PD jest to 16v bre. Jak nagram to wrzuce narazie poleci na pierwszą wymianę dwumas. tak ze powoli będę wykluczał usterki. Powiem dwumas jest do wymiany ale dźwięk jest zbyt regularny jak dla mnie zęby to aż tak równo pogrywało. Jutro postaram się nagrać jak to brzmi. Najbardziej zastanawiam się własnie czy to nie dźwigienka zaworów ucieka z niej olej po prostu nie trzyma ciśnienia jak się rzadki olej zrobi ale tego jeszcze nigdy nie przerabiałem także nie ma pojęcia. Jak coś się urodzi dam na bieżąco znać.
  7. Witam, zauważyłem ze od nie dawna zaczęło mi coś stukać, pukać, brzęczeć jak by to nie nazwać coś tam cyka w silniku. Dźwięk nie aż tak metaliczny ale znacznie słyszalny. Dźwięk zaczyna się pojawiać gdy silnik złapie temperaturę, wcześniej było słyszalne nawet dopiero ok 90 stopni teraz już ok 60. Dźwięk dochodzi jak by z chłodnicy spalin, ale to nie chodniczka bo już dzisiaj ja wykluczyłem. Bylem u kilku znajomych mechaników i powiem każdy ma mały dylemat. Obstawiana jest dwumas albo dźwigienki czyli hydraulika.?? Dźwięk zanika jak silnik ostygnie. Od siebie dodam tak, 230.000 tys przebiegu, nowy rozrząd wtryski bosch były robione w serwisie ok 0,5 roku temu.(czy pompowtryski mogą tak stukać?) Co do dwumasu przy wciskaniu pedału delikatnie coś tam się zmienia dźwięk ale to bardzo delikatnie dźwięk się zmienia no chyba ze dwumas już jest walnięty na cacy (może już popękały sprężyny czy coś, silnikiem czasami rzuci co jakiś czas). Nie wiem jak z tą hydrauliką czy ona tak może szwankować. Co do pompy oleju był zrobiony swap na pompę z 2012r już na pasek zębaty. Jak pisałem wcześniej zainteresowała mnie ta hydraulika zaworów, dokładnie te dźwigienki niestety wcześniej nie miałem przyjemności tego weryfikować . Ja by ktoś miał jeszcze jakieś pomysły na diagnozę to z góry bardzo dziękuje i pozdrawiam.
  8. Witam, przejścia nie sprawdzałem, sprawdzałem tylko napięcie na kostkach zaworków, na obydwu jest. Mam takie pytanie, jeżeli piny są inaczej rozmieszczone to czy przewody idą bezpośrednio do kostki ECU czy jeszcze pod drodze są gdzieś się łączą? Nie jestem w stanie powiedzieć od jakiego silnika mam wiązkę, ale na 100% jest to od 2.0 tdi, akurat na te 2 zaworki i na n75 jest delikatnie za krotka, wszystkie kostki pasują w swoje miejsca , ilość pinów w wtyczce do silnika jest ile co w starej wiązce.
  9. Witam, tak od razu po założeniu wiązki pojawił się błąd, nie idzie go usunąć pokazuje błąd stały
  10. Witam, ponownie dziś postanowiłem się za to zabrać i powiem tak nic do przodu. Sprawdziłem 2 zaworki jest ok, poprzekładałem kostki, błąd się nie zmienił tylko po zmianie kostek doszedł błąd od klap kolektora ssącego. Sprawdzałem napięcie na kostkach jest, na jednej jest stale, drugie przy odpaleniu silnika znika, pojawia się ponownie jak zgaszę silnik. Ciśnienie na wężykach jest, gruszka turbiny zaciąga, gruszka chodniczki tez pracuje klapy w k.ssącym również. Dodam tylko ze audi miało wymienioną skrzynie biegów na manualna, wymieniona tez wiązka silnika. Czy możliwe ze wiązka jest nie taka. Muszę tez zaprogramować sterownik na manualna, a wymazać AUTOMAT. Czy możne to mieć związek z tym błędem.
  11. Witam, wybija mi taki błąd P3373 tj. REGULOWANY KOLEKTOR WYDECHOWY , ZAWÓR PRZEŁĄCZAJĄCY . zwarcie do uziemienia lub przerwa w obwodzie. O jaki tutaj zawór chodzi . Spotkał sie ktoś juz z takim problemem. Dzięki i pozdrawiam Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...