Skocz do zawartości

skiline11

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O skiline11

Informacje

  • Imię
    skiline11
  • Miasto
    okolice Warszawy

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    2.7 TDI V6
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

449 wyświetleń profilu

Osiągnięcia skiline11

0

Reputacja

  1. 225/40 r18, 8j et38 Siedzą genialnie, a na dodatek jeździ się bardzo komfortowo, także jeśli ktoś kieruje się opiniami z sieci o tym jak to jest twardo, to polecam na sobie samym spróbować :-) A wygląd jak z bajki
  2. skiline11

    Felgi PDW czy warto ?

    Pytałem o to w temacie Galeria felg A4, ale niestety chyba nikt nie ma jeszcze felg dokładnie tej firmy ;-( Aczkolwiek na wielu stronach ludzie ogólnie dobrze o nich piszą : http://portal-konsumenta.pl/opinie-o/alucenter.eu Wysłane z mojego SM-P900 przy użyciu Tapatalka
  3. @Exmi, Kupowałeś te z alucenter? Nie było problemów z wyważeniem, były proste? Jakie są twoje pierwsze wrażenia? Lakier nie odpada? Niedługo zamierzam kupić fele na lato w alucenter, ale większość opinii jakie spotykam to negatywne bo to w końcu wyrób chinski, ale podejrzewam że większość osób która pisze te komentarze nigdy nie miała tych felg. Fajnie byłoby coś usłyszeć od posiadaczy felg tej marki :-) Wysyłane z mojego GT-I9505 za pomocą Tapatalk 2
  4. Z drugiej strony problemem jest to, że nie wiadomo czy te sprzedawane felgi które są oryginalne nie brały udziału w jakimś wypadku, czy nie są prostowanie itd... Kurcze, zakup felg to ciężka sprawa.
  5. Jeśli na orginałach da się przejechać 100mln kilometrów a na tych chińskich tylko 10mln, to jest to i tak dla większości wystarczające ;-)Wysyłane z mojego GT-I9505 za pomocą Tapatalk 2
  6. Jeździ ktoś z forum na felgach z alucenter? Co to warte, nie pękają ani się nie gną? Bo w cenie 2k za 18 calowe aż kusi :-)
  7. Dzięki za schemacik. Zastanawia mnie tylko to że na tym schemacie nie ma nic o polu D, gdzie w pole 9 jest wpięte CanHigh, a w pole 10 CanLow, i to prawdopodobnie z tymi kablami jest problem. Wcześniej zrobiłem sobie zdjęcie tego fragmentu, i wygląda na to, że prawidłowe kable są tam powpinane. Spróbuję jeszcze dzisiaj zamienić te kabelki co są na tym schemacie, który wysłałeś i zobaczę czy chodzi, ale z tego co widzę to są to kable od mikrofonu telefonu ( C1 i C7) ( nie do końca wiem do czego jest ten B5 (Diagnoza L) ), a z tego co widzę to mikrofon, działa bo udało mi się trochę poszprechać po niemiecku z radiem :-). Takie kable mam wpięte w sektor D na kostce jak na tym zdjęciu : http://www.fotosik.pl/zdjecie/pelne/73c42f0fca7d5d1f
  8. Witajcie. U mnie też występuje problem z radiem. Fabrycznie było u mnie prawdopodobnie rns-e, ale zostało zamienione na bns 5.0, przez co instalacja była podobno lekko modyfikowana. Radio nie włącza się ani nie wyłącza po przekręceniu kluczykiem. Trzeba je samemu włączać/wyłączać przyciskiem. Poza tym wyłącza się w trakcie jazdy mniej więcej co 30 min ( i trzeba je samemu włączać ). Po przeczytaniu wielu postów wynika że może być problem z komunikacją po kablu can. Co mogę z tym zrobić? Jak sprawdzić czy can działa poprawnie? Z tego co wiem odpowiada on także za starowanie radiem z kierownicy, a to akurat działa.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...