Skocz do zawartości

zyzol222

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O zyzol222

Informacje

  • Imię
    Krzysztof
  • Miasto
    Siedlce

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

420 wyświetleń profilu
  • scq

Osiągnięcia zyzol222

0

Reputacja

  1. świeczki nowe a wypadanie ma tylko pod maksymalnym obciazeniem na wysokich obrotach tak jakby mu czegos brakowało, sprawdzałem dziś ćiśnienie paliwa to na pełnym obciazeniu ponad 3,5bara a tak jak spokojnie jade to 4 bary utrzymuje
  2. Witam mam problem z moją perełką w sumie nie wiem od kiedy bo dopiero nie dawno miałem okazje to sprawdzić, problem objawia się następująco: Auto odpala jak zwykle 1,2 bieg do końca obrotów nic się nie dzieje natomiast 3,4,5 bieg powyżej 5 tysięcy obrotów nie da się jechać, szarpie samochodem, doładowanie skacze (wskaźnik w samochodzie), potem zaczyna migać check i na chwile mu przechodzi, zmieniam bieg i znowu to samo, problem pojawia się na benzynie i na lpg. błędy po dzisiejszej jeździe to: 1. P0300 układ zapłonowy- wypadanie zapłonów 2. P0302 zapłon cylindra 2 - wypadanie zapłonów 3. P0507 usterka w układzie regulacji obrotów biegu jałowego - obroty za wysokie 4. P0139 obwód sondy lambda - sygnał zmienia się za wolno(Bank 1 Sonda 2) 5. P0303 zapłon cylindra 3 - wypadanie zapłonów Auto przy normalnej jezdzie zachowuje sie normalnie pojawia się problem gdy lece autostradą. podejrzewałem świece ale nic się nie zmieniło po wymianie 1.8t jest po chipie w profesjonalnej firmie na jakies 190km, ma wtryski od 1.8t(bam, 225km), czołowy wielki intercooler, nie ma kata a drugą sonde ma oszukaną programowo więc checka nie wyrzuca z powodu braku kata. Jak myślicie co tu może się dziać?
  3. DPF dopalałem tydzien temu kompem bo jeden mechanik stwierdził ze to moze byc przyczyna, turbo pompuje jak powinno a nie mam zwykłego bagnetu wiec musze sie kierowac wskazaniami z mmi
  4. Witam, drugim moim samochodem poza 1.8t jest Audi a4 b8 2.0tdi 170km z silnikiem caha i własnie z nim mam pewien problem, średnio na 1500km bierze litr oleju. na poczatku myslalem ze to turbo padło jednak po wielu konsultacjach i sprawdzeniach stwierdzilem ze to nie jego wina. Jakiś czas temu była robiona w nim uszczelka pod głowicą bo brała płyn, właśnie z tego powodu moj znajomy stwierdzil moze byc wina odmy gdyz dostał sie do niej płyn i zrobił sie kożuch. I teraz pytanie do was co o tym myślicie? Czepiać sie odmy, turbiny czy moze macie inne pomysły? Oczywiscie nie ma żadnych wycieków i nie kopci.
  5. Czujnik zmieniony a spalanie nadal oscyluje w 17/18l lpg. Jakie logi jakie kanały zrobić żeby wykryć usterkę? Jest możliwość ze rozerwalo membranę w parowniku? Jeśli tak to jak to sprawdzić bez wyciągania z samochodu? 1.8t avj z viruskiem na 182km 244nm. Gaz stag 4 wtryski hana niebieskie reduktor lovato a benzynowe wtryski od silnika bam 1.8t 225km
  6. Okej ale powiedzcie jak to zrobić bo jestem trochę zielony jeśli chodzi o takie rzeczy. Mam do dyspozycji vaga i autocoma. Proszę o delikatna instrukcje krok po kroku. Bardziej znam się na mechanice niż na odczytywaniu logów itd.
  7. Czujnik temperatury pomógł na nagrzewanie. Był cały czarny jakby przypalony. Zobaczymy co się bedzie działo ze spalaniem Dzięki za pomoc póki co 90 stopni na momencie ale spalanie nadal duże, gdzie jechać najpierw, do gazownika czy do gościa od virusów ?
  8. tak tak termostat moj blad A mam pytanko jeszcze do was oryginał termostat jakiej firmy jest? robi go ktoś dla Audi czy oni sami ? Dobra Panowie proszę o dalsza pomoc gdyż byłem dzis u kolegi z takim samym autem i parametr termostatu byl taki sam wiec to nie jego wina, gdzie szukac przyczyny?
  9. na jakim kanale je sprawdzac i jakie powinny miec wartości. Ale ten parownik rzeczywiście jest sterowany elektronicznie?
  10. Nowy termostat i kolejna porażka, nadal długo się nagrzewa, pomocy błędów nie ma ale zastanawiam się nad którymś czujnkiem, ma on wpływ na nagrzewanie? Jeśli tak to po co termostat skoro nie jest sterowany temperatura cieczy tylko czujnikiem
  11. Kolejny nowy termostat w mojej niuni zobaczymy jak on sie spisze
  12. Ciepełko daje ale po jakiś 3km okolo
  13. Pokazuje 3 temperatury na vagu, na wyjściu z chłodnicy potrafi pokazać 38* przy 90* na wyjściu z silnika ale dzieje się to tylko przy klimie jak wiatrak chodzi na pierwszym biegu. Reduktora nie sprawdzałem ale nie czuć by było gazu? Zacznę chyba od termostatu gdyż potrafi spaść temperatura do 70/80 na trasie przy stałych obrotach. Od czego wtyk termostacie jest kostka?
  14. Gaz regulowany u jednych z lepszych gaziarzy z okolic siedlec na hamowni na trasie i widze ze na prawde sie przylozyli bo samochod idzie jak wsciekly tylko ze pali tak samo nawet gdy mu sie odpusci. moze przy okazji spytam na kanale 130 wartosc 3,9% czego ona dotyczy?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...