Skocz do zawartości

szuvarko

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O szuvarko

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Gdańsk/Swornegacie

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1995
  • Silnik
    1.6
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG
  1. Cześć!
  2. Siema wszystkim. Słuchajcie po wymianie łożyska i tak czuć znaczne luzy na kole, takie jak przed wymianą. Nic nie daje dokręcenie śruby. Zauważyłem też, że przy wciskaniu wewnętrznej bieżni łóżyska (od strony pierścienia ABS-u) po wciśnięciu łożyska za rancik, o którym mowa w filmiku, bieżnia ta nie jest tam sztywna tylko sie rusza, ale nie wypadnie - ale ma spory luz. Po włózeniu łożyska i nałożeniu uszczelniacza troche jest to sztywniejsze, ale i tak kolo ma luz. Dopiero jak mocno dokręce śrubę wtedy luz znika, ale wydaje mi się, że troche za mocno jest wówczas zakręcone. Co myslicie? Moze cos nie tak z tarczą? Mysle, ze niepotrzebny jest ten luz biezni w tarczy. Dodam, ze ostatnio wymienialem lozysko pol roku temu i po ok 2 tygodniach zaczęło huczeć i tak dojeździłem to łożysko, że z tej biezni, która się rusza został cieniutki pasek. Pomóżcie cos! Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...