Skocz do zawartości

Adiii

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Adiii

Informacje

  • Imię
    Adrian
  • Miasto
    Kalisz

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1994
  • Silnik
    1.6
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

262 wyświetleń profilu
  1. Adiii

    Woda w bagażniku.

    Winowajcą okazała się uszczelka tylnej szyby. Lejąc wodę po szybie i uszczelce widać jak woda zbiera się we wspomnianych miejscach. Jak naprawić uszczelkę? Silikonem zalać czy trzeba jechać do "szklarzy" aby na nowo wstawili szybę z nową uszczelką?
  2. Adiii

    Woda w bagażniku.

    Witam, Moje Audi A4 B5 z 95r. sedan. Zauważyłem że po deszczu mam wodę po lewej i po prawej stronie bagażnika. Po prawej stronie w miejscu gdzie jest pompka centralnego zamka woda spływa ze szczeliny zaznaczonej strzałką. Po lewej stronie bagażnika woda spływa z "góry". Droga spływania wody zaznaczona na zdjęciu. Skąd woda może się tam zbierać? Proszę o pomoc.
  3. Proszę o pomoc w tym temacie. http://a4-klub.pl/index.php?/topic/323743-audi-a4-b5-jak-podlaczyc-sterownik-centralnego-zamka-carptotect/
  4. Mam pompkę centralnego zamka z oznaczeniem: 4A0 862 257 A Tutaj link do strony przedstawiającej moją pompkę: http://www.digakom.com/details.php?TYP_SORT=A&row=4A0%20862%20257%20A%20%282%29 Kostka po lewej stronie w nogach kierowcy składa się z 6 przewodów. 1. Zielona strzałka. Przewód nie połączony z pompką. Na przewodzie 11.6V. Podłączona i uziemiona żarówka C5W nie świeciła. 2. Czerwona strzałka. Przewód nie połączony z pompką. Na przewodzie brak napięcia. 3. Żółta strzałka. Przewód nie połączony z pompką. Na przewodzie 4.78V. 4. Czarna strzałka. Przewód połączony z pinem nr 10 na pompce. 5. Brązowa strzałka. Przewód uziemiony połączony z masą. 6. Niebieska strzałka. Przewód połączony z pinem nr 5 na pompce. Zwora z "+12V" otwiera zamki, a zwora z "-" masą zamyka zamki. Posiadam taki oto sterownik centralnego zamka. Problem w tym, że nie wiem jaki to jest model. Na obudowie jest napisane tylko CARPROTECT. Nie mam też od niego wiązki przewodów. Nie wiem jakie spełniają funkcje poszczególne piny. Po podłączeniu napięcia "10" masa i "9" +12V sterownik działa. Klikając na pilot słychać przekaźniki. Wychwyciłem pin nr 3 który podaje sygnał na kierunkowskazy. Niestety nie wiem gdzie szukać i jak podłączyć pozostałe piny. Pin nr 8 jest połączony z przekaźnikiem nr K1 Pin nr 7 jest połączony z przekaźnikiem nr K2 Na pinie 7 i 8 jest "+12V'', podłączona i uziemiona żarówka świeci(jako kontrolka). Po naciśnięciu na pilocie zamknij na pinie nr 8 na chwile zanika napięcie i żarówka gaśnie, po czym pojawia się napięcie i żarówka znowu świeci. Po naciśnięciu na pilocie otwórz na pinie nr 7 na chwile zanika napięcie i żarówka gaśnie, po czym pojawia się napięcie i żarówka znowu świeci. Schemat połączenia Instrukcja obsługi Ponieważ na mojej pompce centralnego zamka na pinie nr 5 (Pin nr 5 steruje zamykaniem/otwieraniem od strony kierowcy) "+" otwiera a "-" zamyka, sterownik ten muszę podłączyć według schematu F4. Jak połączyć ten sterownik centralnego zamka?
  5. Pin nr 5 steruje zamykaniem/otwieraniem od strony kierowcy. Aby otworzyć zamki należy na pin nr 5 podać +12,4V, natomiast aby zamknąć zamki pin nr 5 trzeba podłączyć - (masa). Powyższe czynności wykonywałem bezpośrednio na pompce centralnego zamka. Dobrałem się do "łączników" znajdujących się w nogach kierowcy po lewej stronie. Niebieską strzałką oznaczyłem przewód niebiesko-żółty połączony z pinem nr 5 na pompce centralnego zamka. Gdy zrobię zworę przewodu niebiesko-żółtego do masy (brązowy kabel w kostce) zamki się zamykają. Natomiast w celu otworzenia zamków zrobiłem zworę tego samego przewodu (niebiesko-żółtego) do przewodu oznaczonego zieloną strzałką. Problem w tym że na tym przewodzie jest "tylko" 11.25V i pompka nie reaguje i nie otwiera zamków. Gdy zrobię zworę do innego przewodu na którym jest 12.4V pompka otwiera zamki. I chyba tu jest przyczyna. Dlaczego na tym przewodzie jest tylko 11.25V? Czy mogę ten przewód połączyć z innym przewodem na którym jest 12.4V?
  6. Jak sprawdzić czy ta pompka nie jest z anglika?
  7. Witam. Od tygodnia posiadam Audi A4 B5 z 95r. Silnik 1.6 benzyna sedan. Mam problem z centralnym zamkiem. Zaznaczam że odkąd mam auto centralny zamek nie działał, pompka wrzucona luźno do bagażnika i w dodatku od innego modelu. Kupiłem właściwą pompkę centralnego zamka z oznaczeniem: 4A0 862 257 A Tutaj link do strony przedstawiającej moją pompkę: http://www.digakom.com/details.php?TYP_SORT=A&row=4A0%20862%20257%20A%20%282%29 Problem polega na tym, iż na przewodzie [czerwono-niebieskim doprowadzającym stałe +12V (według schematu)] brakuje napięcia. Bezpieczniki sprawdzone i wszystkie sprawne. Dlaczego w tym miejscu nie mam w ogóle napięcia? Na zdjęciu zaznaczone czerwoną strzałką. Drugi problem to centralny nie reaguje na polecenie otworzenia wszystkich zamków. A dokładniej... Gdy "pożyczę" +12V i podłączę pod pompkę to działa ale... Gdy włożę kluczyk do zamka i przekręcę go w celu zamknięcia samochodu to pompka reaguje i zamyka wszystkie zamki. Natomiast gdy chcę samochód otworzyć i przekręcam kluczyk w zamku w celu otworzenia to pompka nie reaguje i pozostałe zamki nadal są zamknięte a otworzony jest zamek tylko ten w którym kluczyk był. Proszę o pomoc gdzie szukać przyczyny dlaczego pompka nie otwiera pozostałych zamków.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...