Skocz do zawartości

odin88

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O odin88

Informacje

  • Imię
    M
  • Miasto
    uk

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2010
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

276 wyświetleń profilu

Osiągnięcia odin88

0

Reputacja

  1. Na zakonczenie tego tematu, chcialem napisac co bylo problemem tych dziwnych dzwiekow. Usterka a raczej usterki znalezione i naprawione, niestety nie byla to chlodnica egr, a łożysko przedniego lewego koła i pompa paliwa podłużna zaraz za filtrem paliwa pod autem po prawej stronie. Coś w środku w pompie dostawało tak dużych wibracji aż dawało dzwięk buczenia do tego przy przyspieszaniu dochodzilo glośne łożysko i słowem całe auto "buczało". Teraz jeszcze syczenie od 3tys obrotow i bedzie git pozdrawiam
  2. Zrobiłem teraz szybkie oględziny i nic nie jest tam okopcone, a gazowanie na postoju szczerze nic nie rozjasnia sytuacji, dopiero podczas jazdy daje się to we znaki i bardziej buczy. Poszukam używanej może coś znajdę za nie drogie pieniądze to podmienie. Szkoda, że nie da się tego sprawdzić przez vcds bo mam do niego dostep..
  3. Dzieki za odpowiedz ! Tak na logikę to by nawet pasowało, dzisiaj z rana odpalam auto i.. cisza nie trwalo to dlugo i znowu nastało buczenie.. Tak jakby faktycznie spaliny sie nagrzaly i zaczeło buczeć. W którym miejscu dokładnie to jest ? Ma ktoś może jakieś zdjęcie/schemat gdzie to dokladnie zlokalizować ? Czy to jest jedna niezależna część czy jak to wygląda ? Znalazlem takie cos na allegro: http://allegro.pl/audi-a4-b8-2-0-chlodnica-spalin-egr-03l131512ah-i5699988112.html A czy byłaby możliwość sprawdzenia tej chlodnicy w jakis sposób ? Może jakieś przeczyszczenie pomogłoby ?
  4. Witam, od kilku dni mam zagadkę z dziwnymi dźwiękami 2.0tdi caga. Zaraz po uruchomieniu silnika 2 sekundy i zaczyna się dziwnie przytlumiony dzwięk dochodzacy z przodu auta. Tak jakby nieszczelny układ wydechowy (ciągłe buczenie) ale z okolic filtra powietrza/turbiny ogolnie z prawej strony auta. Przy przyspieszaniu nieznacznie buczenie narasta, a od 3tys rpm i pedale gazu do konca dochodzi gośne syczenie jakby uciekało gdzieś powietrze. Dodam ze uklad wydechowy byl sprawdzany i nie ma zadnych nieszczelnosci. Auto nie traci mocy nawet podczas "syczenia" i ciągle ciagnie do czerwnej skali. Błędów też żadnych nie ma. Proszę o waszą pomoc, mam dostęp do vcds - może turbo jakos przetestowac ?
  5. dzieki bede kombinowac w sobote, dam znac z wynikami Probuje dostac sie do tych kabil "Can L i Can H pomarańczowo brązowy i zielony" ale to jakis koszmar, zerknijcie na zdjecia: Kabli wogole nie idzie wyciagnac z tej obudowy, a druga sprawa to tam sa 4 pomaranczowo zielone i brazowe ? Czy to ma jakies znaczenie ktore beda ? Tak wogole ta kostka z kablami nie jest do niczego podlaczona wiec jak to ma dzialac ? szybki update: kostke z obudowy trzeba normalnie wyjac, rozszerzajac dwie blokady po bokach. Prawa strona to High lewa Low, liczymy od nr 1 do szóstego i tam sie wpinamy, na dole jest masa przykrecona nakretką 10mm a ma napiecie do kostki z bezpiecznikami w wolne miejsce sie wpialem i dalem 5tke bezpiecznik. teraz kodowanie montaz sensorow w zderzaku, ale na nastepny weekend.. pozdro
  6. Problem w tym, że te schematy to jakaś czarna magia, a konretnych kilku zdjec to 4 kabli nie moge znalesc.. no nic poszukam jeszcze, dzieki
  7. Witam, panowie prosze o pomoc przy montażu czuników parkowania.. Zaczne od tego, ze skompletowanem wszystkie potrzebne rzeczy typu czujniki+mocowania, moduł oraz okablowanie. Głównym problemem jest podłączenie tych paru kabelków: Kabel juz gotowy kupilem od firmy kufatec, jednak ich instrukcja podlaczenia niestety nie nadaje sie do niczego Ogolnikowo napisane żeby podłączy kabel do masy, glosniczka i szyny Can.. wszystko było by ok gdyby nie to, że nie ma dokladniejszego opisu czy najbardziej przydatnych zdjęć. Dwa kable idące do CanBus sa identyczne a maja isc w inne miejsce typu Low i High.. i bądź tu mądry co i gdzie.. wedle instrukcji to nie ma znaczenia, albo chybił trafił.. Masa i ten ostatni to też nie wiadomo i mam się odnieść do schematów dilera. Nie chciałbym robić antyreklamy ale taka instrukcja to żadna pomoc nawet dla kogoś z doświadczeniem.. Z resztą całego montażu powinienem sobie poradzić, ale podlaczenie tych kilku kabli przystwarza mnie o ból glowy.. Nie chciałbym nic spalić także jeśli ktoś byłby pomocny w temacie bardzo dziękuję za pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...