Skocz do zawartości

Boeing777

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Boeing777

Informacje

  • Imię
    Bolek
  • Miasto
    Polska

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Automat
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Boeing777

0

Reputacja

  1. I jak tam panowie ? wymieniliscie to sprzeglo i pomoglo ? pytam z ciekawosci
  2. Dzieki za rade , zapraszam innych ktorzy czytają do dodawania swoich opinii. Na poniedziałek jedziemy do mechanika ktory ma naprawic to. Dzis kolega mi wyslal filmik na ktorym widac ze wszystko jest ok i nie ma trybu awaryjnego. Raz jest , raz nie ma . Dziwne
  3. Znajomy dbal o skrzynie jak nalezy. Jest to skrzynia 7-lamelowa bo juz sie dowiedziałem. Oczywiscie powiedziałem mu ze nie kupie auto jesli nie ogarnie tego problemu, chodzi mi o to czy jesli po wymianie czujnika ten tryb nie bedzie wskakiwal to moge spokojnie kupic to auto ? Dzieki za odpowiedz Napisales ze masz skrzynie JZU ... mozesz mi powiedziec o co w tym chodzi ? czym roznia sie te skrzynie ? Z ciekawosci Ps dzis mialem ciezki dzien bo mam narazie peugeota 307 i urwała mi sie koncowka drążka wpadlem w poslizg bo jedno koło sie zklinowało i dużo nie brakowało zebym dachował.....jeszcze nigdy nie spotkalem sie z takim czyms...dobrze ze jechalem 50 km/h bo auto przechylilo sie na bok ale na szczescie spadlo na kola a nie na bok....masakra
  4. No i jednak niestety okazało sie że to mrugają tryby jazdy czyli skrzynia jest niby w trybie awaryjnym Kolega opisywał mi ze to sie czasami włącza a czasami nie - nie ma tak że tryb awaryjny jest cały czas Kolejna informacja to że auto podobno jezdzi jak powinno , nie szarpie , trzyma obroty i nie ma problemow z biegami. Nie ma podobno żadnych negatywnych konsekwencji tego trybu i mowi mi ze jezdzi juz tak z 1,5 roku ( wierze mu bo to dobry kumpel znamy sie od dawna) Powiedział mi że jesli chce to wymieni ten czujnik ( co powiedział mu mechanik po podłączeniu do komputera ) i wtedy mi sprzeda gdy nic juz nie bedzie murgało jesli mu oddam za tą naprawe. Myślicie że gdyby faktycznie sterownik był uszkodzony to naprawa jakiegokolwiek czujnika spowoduje że tryb awaryjny nie bedzie wyswietlany ? Czy warto pojść na takie cos ? Bo on mowi ze jest pewny że to jakiś czujnik, bo jak juz wspomnialem ponad rok jezdzi tak i czasami sie to nie włącza. Mechanik powiedział cos w stylu : że pod lewarkiem jest jeden czujnik i na dole przy skrzyni jest drugi czujnik i te czujniki sie "nie widzą" dlatego mrugają te kontrolki trybu jazdy. Czy jest to mozliwe ? Boje sie ze faktycznie sterownik jest uszkodzony i dopiero za troche zacznie szarpać jak opisał w temacie obok kolega z B6. Ze wszystko było ok a po kasacji błędów zaczął szarpać Bardzo mi zalezy na opini Pana Bart-S Prosiłbym o przeanalizowanie moich wiadomosci bo nei dysponuje zadnymi VAG-ami Pozdrawiam !
  5. Witam kolego sam jestem nowy na tym forum. Mam zamiar kupić audi z multi dlatego cały dzień wczoraj czytałem o tych skrzynkach. Dla mnie to trochę niezrozumiale że kupiłeś auto od nieznajomej osoby i na słowo uwierzyles że to tak mruga i nic nie przeszkadza. Dla mnie po prostu komuś udało się pozbyć auta. Z tego co czytałem to tryb awaryjny to nie jest żadna blachostka a jedn ą z powazniejszych usterek. Z tego co czytałem oznacza to najprawdopodobniej uszkodzenie sterownika co jest dosyć drogie bo w serwisie około 5 tysięcy a w warsztacie zwykłym jak powiedział kolega wyżej od 3 tysięcy. Ja bym nie kupił auta z skrzynia w trybie awaryjnym.bo to oznacza zawsze koszty, często większe niż myślimy. Oczywiście zaznaczam że nie znam się na tym ale wczoraj cały dzień czytałem o tych skrzyniach i moja odpowiedź wynika z tych setek stron które przeczytałem. Trochę byłbym i boję się kupić auto z sprawna skrzynia multi q co dopiero w trybie awaryjnym. Mam nadzieję jednak że to nic poważnego.pozdro
  6. Witam Szanownych Forumowiczów Chciałbym zasięgnąć waszej opini w pewnej sprawie. Mam kupic od mojego dobrego znajomego Audi A4 B7 z 2006 roku. Ma silnik 2.0 TDI. Auto ma przejechane okolo 200tys kilometrów (chociaz wiadomo jak to z tymi przebiegami w Polsce) Nie miałem żadnych wątpliwości co do zakupu dopuki nie poczytałem o tej skrzyni automatycznej. Ale zaczne od poczatku. Kolega powiedział, że auto nie ma żadnych usterek ( ufam mu bo dobrze sie znamy i wiem ze zawsze dopieszczał auto bo jest zawodowym kierowcą cieżarówek ). Wspomniał mi tylko o mrugającej kontrolce skrzyni biegów ( jutro ma mi wysłać zdjęcie tej kontrolki lub opisac jej wygląd bo teraz jest w trasie ale ja juz nie mogłem wytrzymać i musze tu napisać bo bardzo byłem do tej pory zdecydowany na to auto ). Nie jest to kontrolka trybu jazdy która jest miedzy zegarami ( co by znaczyło z tego co czytałem o uszkodzeniu sterownika) - jest to jakaś inna kontrolka ale na pewno czerwona. Powiedział mi że był u elektryka i auto było podpięte na komputer. Mechanik/elektryk stwierdził podobno że jest to kwestia uszkodzenia/błędu czujnika i że "czujniki sie nie widzą" i że wystarczy wymiana czujnika (niby 400 zł) - powiedział też że jezdzi ponad rok z tą kontrolką wszystko działa tak jak powinno nie ma żadnych problemów z skrzynią. Powiedział mi że ta kontrolka poprostu czasami mruga gdy auto jest zimne a gdy auto sie troche zagrzeje to juz nie mruga. Generalnie sie tym nie przejmowałem dopuki nie zacząłem czytać o tych skrzyniach na internecie - i jestem przerażony. W skrócie : ogromna awaryjnosc i duze koszty. Teraz gdy myśle o tej kontrolce to boje sie ze skrzynia może mieć powazny problem i że naprawa "spdanie na mnie". Wiem że nie powiedziałem co to za kontrolka ( zrobie to jutro ) , ale jeśli ktoś po moim opisie może coś wywnioskować to prosze o komentarz. Prosze też o opinie czy te skrzynie są faktycznie tak wadliwe. Bo opinie na internecie są bardzo różne , od bardoz dobrych opinii i dementujące komentarze o nadmiernej wadliwosci aż po komentarze które na prawde powodują że zaczynam sie bać kupić to auto. PS - czy Audi A4 B7 ma zawsze 7 lameli ? Czy można też spotkać 6 lamelowe ? Czytałem dużo wypowiedzi Bart-S na innym forum i z jego wypowiedzi wnioskuje ze lepiej nie kupować auta z 6 lamelami a nie mam zamiaru wydawac kolejnych 3 tysiecy na przerobienie na 7 lameli Pan Bart-S dużo ciekawych wiadomości podał o wymianie oleju w skrzyni. Moje pytanie brzmi ile kosztuje mniej wiecej wymiana oleju statycznie i dynamicznie a ASO Jutro powiem wam dokładnie co to za kontrolka. POZDRAWIAM !
×
×
  • Dodaj nową pozycję...