-
Postów
26 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O baca1910

Informacje
-
Imię
Damian
-
Miasto
Łódź
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2001
-
Silnik
2.0
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
393 wyświetleń profilu
-
Opóźnione spadanie obrotów po naciśnięciu sprzęgła w Audi A4 B6 2.0
baca1910 odpowiedział(a) na przemek1259 temat w 2.0
Z tego co wiem to jest bezcenna :-P do kupienia w aso tylko cała gruszka ;-) Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka -
Prośba o analize logów dynamicznych 2.0 ALT
baca1910 odpowiedział(a) na baca1910 temat w Audi A4 B6/B7
Logi na benzynie: DYNAMICZNE: Grupa 020, 003, 032: http://vaglog.pl/log_234865.html Grupa 002, 033: http://vaglog.pl/log_234866.html -
Ja jeszcze jestem całe szczęście na początku tej długiej drogi związanej z kosztami bezużytecznych napraw tego silnika . Ale w pore chce sie ewakuowac :-D zobaczymy moze znajdzie się amator jakiś :-P Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka
-
Ja sprzedaje i Tobie też to radzę :-P mam dość. Przejrzałem całe forum techniczne a propo 2.0 alt i mnogość problemów z tym silnikiem mnie przytłoczyła. Najgorszy ten olej zasrany. Miałem renault megane 1.6 16v to od wymiany do wymiany nie musiałem nawet maski podnosić. A tu k...a co 2-3 dni. Tęsknię za moja megane :-P Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka
-
Prośba o analize logów dynamicznych 2.0 ALT
baca1910 odpowiedział(a) na baca1910 temat w Audi A4 B6/B7
Niestety nie sa do odcinki bo sam wykonywałem pomiar (tzn. prowadząc) i to w dodatku w ruchu miejskim :-P a co do tego ciśnienia na ciepłym silniku to sam nie wiem. Wydaje mi się że skoro byłoby coś nie tak to w momencie odpuszczenia gazu i ponownym depnieciu szedłby tak samo. A tak nie jest. Zupełnie inaczej się zbiera i jakoś szybciej się wkręca na obroty. Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka -
Prośba o analize logów dynamicznych 2.0 ALT
baca1910 odpowiedział(a) na baca1910 temat w Audi A4 B6/B7
Na benzynie trochę lepiej chodzi ale zjawisko braku mocy przy dogrzanyn silniku występuje i na gazie i na benzynie. Zrobie jutro na BP te same logi i umieszcze jeszcze raz. Może wtedy coś wyjdzie. Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka -
Bardzo proszę o analize logów dynamicznych. Generalnie problem szerzej opisany w moim wcześniejszym temacie. Odsyłam chętnych http://a4-klub.pl/index.php?/topic/330265-brak-mocy-na-cieplym-20-alt/#entry4589405. Z góry dzięki http://vaglog.pl/log_233937.html http://vaglog.pl/log_233938.html
-
Jeżeli ktoś jeszcze boryka się z problemem braku mocy jak i sapnięniem podczas gwałtownego dodawania gazu z wolnych obrotów to radzę sprawdzić czy aby ta plastikowa rurka z harmonijka idąca od dolotu do zaworu odmy (czwórnika) nie ma za dużego luzu. U mnie jak się okazuje to było problemem. Założyłem opaskę zaciskową aby zniwelować luz jak i możliwość lapania lewego powietrza i normalnie nie wierzę w to jak teraz audica jedzie. Teraz czuc te 130 kn nawet na 18 calowych szerokich kapciach. Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka W konću zdobyłem się na zrobienie logów. Będę wdzięczny za analize z góry dzięki. http://vaglog.pl/log_233938.html http://vaglog.pl/log_233937.html
-
Jeśli to co pisujesz występuje tylko na zimnym silniku to bankowo wina LPG. Mam to samo. Jest to znany problem - potocznie "zimny vag" - chodzi o opcję zubożenia na zimnym silniku. Ja czekam na poprawke oprogramowania STAG. Kurcze, niestety występuje cały czas, rownież na ciepłym.. taki odgłos sapniecia jak by powietrze lewe łapał... ale gdzie znaleść przyczyne Jeżeli jeszcze borykasz się z problemem sapnięcia podczas gwałtownego dodawania gazu z wolnych obrotów to radzę sprawdzić czy aby ta plastikowa rurka z harmonijka idąca od dolotu do zaworu odmy (czwórnika) nie ma za dużego luzu. U mnie jak się okazuje to było problemem. Założyłem opaskę zaciskową aby zniwelować luz jak i możliwość lapania lewego powietrza i jest lux ;-) daj znać czy pomogło ;-) Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka
-
No tak a sprawdź jak wygląda u Ciebie przepustnica... Czy tez zalana olejem że az podcieka... Jestem ciekaw ;-) Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka
-
Ja właśnie jestem przed wymiana oleju takze na początek napewno plukanka układu smarowania :-P a później właśnie motul ale jakis pełen syntetyk raczej ;-) u mnie problemem jest właśnie to ze nie dymi na niebiesko ale olej pchany jest z czwornika który wychodzi z pokrywy zaworów zamiast do odmy to do dolotu. Myślę nad zaslepieniem wylotu z czwornika i wpieciu sie bezpośrednio w gruszke odmy wężem olejowym i to do dolotu. Zawsze olej będzie miał ciężej wpłynąć na górę niż po poziomej powierzchni. Tym bardziej jeżeli teraz w momencie otwarcia przepustnicy zaciaga powietrze razem z olejem. Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka
-
Nie wolę już nic tam nie grzebać jak chodzi tak jak trzeba :-P a jak tam u Ciebie sprawa wygląda a propo oleju? Jaki pobór? Bo ja zaraz po kupnie miałem nieszczelna odme i jeździłem tak przez 5 tys km. Nie wziął grama oleju. Teraz jestem juz 4 tys km po zmianie i 2 litry oleju poszło w dolot. Przerobiona masz odme czy oryginał? Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka
-
No tak ja błędów jako takich na kompie tez nie miałem nawet wtedy kiedy gruszka wcale nie pracowała ale wychodzę z założenia że skoro ktoś to tak wymyślił to po coś to jest. Skoro masz otwarte klapy na stałe to na bank w którymś momencie dostaje za dużo powietrza a więc co za tym idzie mieszanka jest nie do końca taka jaka powinna byc. A komp nie wyrzuca błędu bo sonda koryguje prawdopodobnie :-P cos czuje że ta sama audiczka ze sprawna gruszka zostawi Cię troszkę w tyle w wyścigu od 0 do 100 ;-) Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka
-
Obejrzyj film „Kierownica powietrza Audi A4 B6 2.0 ALT” w YouTube https://youtu.be/ooc3bH_tS1M Generalnie na filmiku widać że nawet przy nie wielkiej ilości gazu cięgno pracuje. Też miałem to samo z tym ze u mnie nie zawsze otwierała klapy nawet przy duzej przegazowce. Możliwe ze gdzieś jest ta membrana nieszczelna i działa dopiero przy mocniejszym podcisnieniu. Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka
-
Akurat nie z allegro ale tez używane z rozbiórki anglika ;-) a co do tego jak doszliśmy to mój mechanior od początku stawiał na ta gruszke (niby otwierała te klapy w kolektorze ale tez nie zawsze) jego uwagę zwróciło też ciężko chodzace cięgno przy wciskaniu palcem. Dlatego dla świętego spokoju wymienił i kolektor i gruszke ;-) no twoim miejscu sprawdziłbym najpierw sama gruszke. Wyciagasz z auta i zasysasz ustami :-D spraedzadz czy pod wpływem podciśnienia cięgno pracuje. Jeżeli nie to na 100 % poszła membrana. Nie radze klejenia. Efekt mizerny i starcza na kilkanaście km :-P życzę powodzenia bo ja już miałem sprzedawać samochód tak byłem wkurzony ze nie chodzi jak trzeba Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka