Skocz do zawartości

LooK

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O LooK

Informacje

  • Imię
    ?ukasz
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia LooK

0

Reputacja

  1. Z kilku forumowych wątków wychodzi, że wymiana rurek/przewodów podciśnienia powinna pomóc na problem obrotów. Czy nieszczelności w tych rurkach mogą powodować utratę mocy przez silnik? Może dlatego ten samochód "nie idzie".
  2. Cześć, od jakiegoś czasu nęka mnie problem lekko trzymających hamulców. Nie jest bardzo źle, da się jeździć ale czuć, że nie ma takiego przyspieszenia jak wcześniej, spalanie też lekko poszło do góry. Generalnie auto da się popchnąć i stacza się z pochyłości, jednak nawet po krótkiej jeździe z miejską prędkością tarcze są bardzo gorące (można się oparzyć). Mechanik rozebrał hamulce na części pierwsze, wszystko przeczyścił i nasmarował - mówi, że wszystko tam działa jak należy, serwo też wg niego sprawne i nie zalane wodą z podszybia jak to bywa w tych autach. Jednocześnie zaobserwowałem dziwne zachowanie rosnących obrotów silnika w momencie wysprzęglania (tylko gdy silnik dobrze się nagrzeje - na zimnym brak tego zjawiska). Wygląda to tak, że dynamicznie przyspieszam, wciskam pedał sprzęgła (oczywiście nie trzymając gazu) i w tym momencie wskazówka obrotów zamiast spaść, przez chwilę rośnie o jakieś 400 obrotów/min i dopiero powoli zaczyna spadać. Czy problem obrotów może być w jakiś sposób powiązany z problemem hamulców?
  3. Witam, ostatnio jak zmieniałem akumulator, zauważyłem obok serwa hamulcowego taki dość cienki przewód (elastyczna rurka), który jeden koniec miał do niczego nie podłączony: http://zapodaj.net/images/2f5a1a4e7c946.jpg i tutaj moje pytanie cóż to takiego może być i co robi albo co powinno robić? Gdzie to ewentualnie można podłączyć?
  4. Nieznacznie - jak się okazało, że ich działania nic nie pomogły to spuścili trochę za robociznę.
  5. Tylko, że po tym warsztacie co mi wymieniał byłem w innym co zdjęli wszystkie koła i od nowa tam wszystko wyczyścili i nasmarowali. Może jest jakaś grubsza awaria, np. serwo czy pompa. Heh, nie miałem okazji się tego jeszcze nauczyć (auto mam od niedawna i nie posiadam garażu) - btw gratuluję zaradnej narzeczonej W sumie racja - regeneracja zacisków pomogła. Tylko dlaczego żaden (pseudo)mechanik nie powiedział mi, że tutaj prawdopodobnie jest problem - każdy mówił, że tutaj wszystko jest mechanicznie sprawne. Mieli już mi serwo wymieniać, ale się nie zgodziłem. Sam musiałem wziąć sprawę w swoje ręce. Niestety brak jest dobrych fachowców - taki wniosek. Większość umie tylko wyjść z radą "wymień pan pół samochodu".
  6. Felgi grzeją się tak, że jajka można na nich smażyć więc raczej nie jest to normalne. Płyn się nie zagotował - był wymieniony na nowy, też ATE przeznaczony do aut z ABS i ESP. Podczas każdej z wizyt w warsztacie rozbierali hamulce, czyścili, smarowali - każdy mechanik powiedział, że tutaj jest wszystko mechanicznie sprawne i dobrze chodzi. Części kupiłem od naszego kolegi z forum - nick TOM77. Na stacji diagnostycznej było to sprawdzane - potem podnieśli auto, rozebrali wszystko i od nowa założyli. Koła z przodu ciężko było ręką przekręcić. Elastyczne przewody hamulcowe (z przodu) też wymieniłem - żadnej poprawy. Ogólnie to ja sam tam nic nie wymieniałem - wszystko robił warsztat. Masakra jakaś - przed wymianą wszystko było dobrze. Wydałem tylko kupę kasy na serwisy a problem jak był, tak jest.
  7. Hej, wymieniłem w mojej B szóstce tarcze z przodu i wszystkie klocki (wszystko firmy ATE). Od tamtej pory mam problem - auto ciężko idzie a felgi bardzo się grzeją (głównie przednie). Na luzie nie ma mowy aby popchnąć auto (chyba, że ostygnie). Raczej nie chodzi tu o dotarcie, bo zrobiłem już ponad 800 km od wymiany i nadal jest tak samo. Byłem w trzech serwisach i nikt nie potrafi powiedzieć mi w czym jest problem. Zastanawiam się teraz czy kupiłem odpowiedni zestaw klocków i tarcz. Jako, że jestem zielony w temacie proszę Was o radę - w załączniku są screeny faktur z oznaczeniami części (pudełek już nie mam niestety). Czy te tarcze/klocki nie są aby czasem za grube lub nie pasują jakkolwiek do mojego auta? [A4 B6 2001 rok, 2.0 20V benzyna 131 KM ALT] Przód: Tył: Pozdrawiam, Łukasz
×
×
  • Dodaj nową pozycję...