Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem po wymianie klocków i tarcz ATE


LooK

Rekomendowane odpowiedzi

Hej, wymieniłem w mojej B szóstce tarcze z przodu i wszystkie klocki (wszystko firmy ATE). Od tamtej pory mam problem - auto ciężko idzie a felgi bardzo się grzeją (głównie przednie). Na luzie nie ma mowy aby popchnąć auto (chyba, że ostygnie). Raczej nie chodzi tu o dotarcie, bo zrobiłem już ponad 800 km od wymiany i nadal jest tak samo. Byłem w trzech serwisach i nikt nie potrafi powiedzieć mi w czym jest problem. Zastanawiam się teraz czy kupiłem odpowiedni zestaw klocków i tarcz. Jako, że jestem zielony w temacie proszę Was o radę - w załączniku są screeny faktur z oznaczeniami części (pudełek już nie mam niestety). Czy te tarcze/klocki nie są aby czasem za grube lub nie pasują jakkolwiek do mojego auta? [A4 B6 2001 rok, 2.0 20V benzyna 131 KM ALT]

Przód:

nsoyiytr.png

Tył:

9x7ghfy9.png

Pozdrawiam,

Łukasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wciskałeś cylinderki?

Nasmarowałeś je odpowiednim smarem. Może skorodowały trochę bo były wysunięte na starych klockach.Teraz nie chodzą płynnie bo zacierają się na rdzy

Po tym paragonie nic nie wiadomo.Numery raczej sklepowe a nie producenta

Mogłeś kupić np takie

http://www.sklepmartec.pl/p10736,tarcze-hamulcowe-288mm-klocki-przod-audi-a4-1995-2008r.html

Bardzo dobrze się sprawują

http://turbodiesel.hswg.pl/test-tarcz-i-klockow-rotinger-i-steinhof-rok-i-19000-km/

Edytowane przez edekxp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nr sa Ate, trzeba sprawdzic przewody hamulcowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach