piolan11
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
3 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O piolan11
Informacje
-
Imię
Piotr
-
Miasto
Piekary Śląskie
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
1999
-
Silnik
1.8
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Automat
-
Paliwo
PB+LPG
Osiągnięcia piolan11
0
Reputacja
-
Problem z hamulcem rozwiązałem. Przyczyną twardniejącego hamulca po zgaszeniu silnika był nieszczelny trójnik ezektor. A przyczyną tego że po dodaniu gazu pedał robił się miększy był pęknięty przewód idący od ezektora do przepustnicy. Teraz są hamulce żylety
-
Mam wysłuchiwać syczenia po zgaszeniu silnika?
-
Witam. Nie potrafię się doszukać jednoznacznej odpowiedzi na moje pytanie. W mojej audi a4 b5 1999 1.8 APT z automatem ostatnio w trakcie jazdy zgasł silnik w trakcie przełączania z PB na LPG ale nie w tym rzecz (wina przewodów WN z 98r już była na nie pora) jak to automat przeszedł na luz więc musiałem zatrzymać auto. A tu moje zdziwienie (przerażenie) pedał hamulca był twardy i musiałem się mocno zaprzeć żeby wyhamować. Już po zakupie auta 6 miesiące temu zauważyłem że zawsze po zgaszeniu silnika i trzymanej nodze na hamulcu pedał leci od razu do góry (twardnieje) Jest to NORMALNE że serwo nie ma ciśnienia na takie awaryjne hamowania? VAG nie pokazał żadnych błędów.