Skocz do zawartości

mattii

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mattii

Informacje

  • Imię
    Matti
  • Miasto
    Londyn

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Cabriolet
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia mattii

1

Reputacja

  1. Mam dwa błędy skasowałem już dwa razy ale ciągle wracają po przejechaniu raz 100km raz 200km. Silnik drga czuć to szczególnie przy wyższych prędkościach >80km/h oraz na postoju - bez znaczenia czy na biegu czy na luzie. skrzynia multitronic. Nie mogę nic za bardzo znaleźć w internecie na ich temat może ktoś z Was się z tym spotkał? 2 Faults Found: 000035 - Bank 2: Camshaft B (Exhaust) P0023 - 008 - Position Actuator Malfunction Freeze Frame: Fault Status: 00101000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 12 Reset counter: 40 Mileage: 148326 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 1472 /min Mass Air / Rev.: 321.6 mg/str Temperature: 84.0°C Part Throttle Bin. Bits: 01000000 Steering Angle: -123.42° 000913 - Camshaft Position Sensor (G301) P0391 - 006 - Implausible Signal - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 4 Fault Frequency: 1 Reset counter: 36 Mileage: 148341 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 1344 /min Mass Air / Rev.: 190.8 mg/str Temperature: 18.0°C Idle Bin. Bits: 00010000 Speed: 0.0 km/h Readiness: 0000 0000 Nikt nie miał takiego problemu?
  2. Naprawione kolanko odmy, trójnik i zaworek w nim, dodatkowo wywalone SAI. Zero telepania silnik pracuje równo Dziękuję
  3. Dzięki to tak tylko dla upewnienia się idzie on z N112 do SAI a następnie do SAI pompy ?? Dzisiaj to zobacze na aucie. Naprawa się trochę przeciąga bo nadal czekam na części ale jak tylko dojdą (następny tydzień) to się zabieram za wszystko. Pozdrawiam
  4. Szczerze mówiąc nie chciałbym nic usuwać bo muszę przejść przez badanie techniczne przy ponownej rejestracji a tutaj jest ono dosyć szczegółowe z tego co wiem, więc chyba wolałbym dojść do takiego stanu jaki był na początku. Wie ktoś do czego powinien iść ten wężyk??? Nikt nie wie z czym ten wężyk ma się łączyć?
  5. Super dzięki za odpowiedź jutro się za to wezmę i sprawdzę co się da. Czasem po prostu wolę zamówić części i wydać 100zł niż później zamawiać na miejscu za 3x tyle albo czekać na wysyłkę z Polski. Przy okazji sprawdzania natknąłem się na 2 rzeczy które mnie zaniepokoiły NR 1 Zaznaczony wężyk kończy się w połowie silnika z tyłu do niczego nie podłączony..... a i w około też nie mogłem znaleźć nic co by do niego pasowało. Wie ktoś może do czego on powinien iść? NR 2 Znowu coś brakującego przy pompie abs jest przykręcony konektor ale bez kabelka i znowu w około nic co by pasowało. Coś tu powinno być czy to kolejna jakaś "sztuka"
  6. Dzięki, co do tego błędu to w sumie nie wiem jak hamulce się mają bo auto z lawety prosto do garażu wjechało. Jak mi się uda już uruchomić autko żeby nie telepało to będę dalej sprawdzał co jeszcze nie gra. Chyba, że sprawdzić coś od razu i ew zamówić części ??? Z tego co wyczytałem to wężyki podciśnienia, pompa vacuum i ktoś jeszcze miał problem z zaworkiem zwrotnym. Z tego wszystkiego chętnie wymienię zaworek i wężyki.. W sumie i tak będę wymieniał wężyki podciśnienia w a6 1.9tdi więc może od razu domówić więcej i tu też wymienić ??
  7. Zawsze powoli:) Rozumiem, że masz na myśli te wkładki do wtryskiwaczy?
  8. Wszystkie rurki poza tą pierwszą ( kolankiem) są. Ale z tego co widziałem to trójnik brudny z zewnątrz to zamówiłem wszystko nowe (uszczelka kolanka, kolanko, trójnik i zaworek w nim). Także to pójdzie do wymiany, reszta do czyszczenia. Przy okazji wymiana oleju (zastanawiam się nad płukaniem Liqui Moly) wszystkie filtry też nowe. I jak to nie pomoże to będę szukał dalej. Chyba nie tyle zaślepione co połamane ale dobiorę się do tego i zobaczymy
  9. Części już zamówione niedługo auto wjeżdża na warsztat i zobaczymy co z tego wyjdzie.
  10. Jakbyś mógł byłoby super bo na etce online nie mogę znaleźć (chyba czas ściągnąć na kompa którąś wersję). Zamawiam części z PL i wolę wydać to parę zł więcej jak ma mi coś brakować. A co do czyszczenia to ściągać wszystkie rurki bo z tego co widziałem na schemacie to one idą dookoła auta? Ale jak trzeba to ściągnę. Ps. Myślisz, że to może rozwiązać problemy z zapłonem i pozostałe??
  11. Rozbiorę na części przed wymianą bo i tak muszę jakoś wsadzić to kolanko od odmy inaczej chyba byłoby ciężko. A orientuje się ktoś czy w zaznaczonym na czerwono miejscu coś powinno być ?? Bo płyn chłodniczy tam się zbiera to nie powinno się z czymś łączyć??
  12. Dzięki, w takim razie idę sprawdzić czy ew coś jeszcze tam urwało zamawiam i biorę się do roboty. Pozdrawiam
  13. Tylko jeszcze dopytam bo kabelek wyszedł z konektora czy wie ktoś jaki konektor to powinien być? Zakładam że są jednorazowe więc chciałbym się od raz też zaopatrzyć. Pewnie głupie pytanie ale wole się upewnić ten kabelek to jakiś specjalny?? Wolę wiedzieć bo sprzedawcy za granicą to nie to co w PL pzdr
  14. Dzięki, chyba nawet nie muszę mierzyć bo każdy wtrysk jest brudny: Teraz pytanie wymieniać w nich jakieś uszczelnienia czy cała listwę wymienić, ew czyścić je jakoś? Znalazłem post w którym mowa o oringach i gniazdach plastikowych- podobno to ich wina zazwyczaj. Pytanie tylko czy to może powodować wszystkie błędy? Oczywiście wymienię ale pytanie czy czegoś jeszcze nie sprawdzić przy okazji ? Przy okazji oględzin wtrysków znalazłem coś takiego, jak dla mnie wygląda jakby coś było zniszczone??? Chodzi mi o to zaznaczone kółkiem co to może być??? Koloboro dzięki za naprowadzenie.
  15. Dzięki każdy pomysł cenny. Tylko jak to sprawdzić vag czy wyjmować wtryski i organoleptycznie? Właśnie otrzymałem też informację, że moje auto brało udział w akcji wymiany cewek zapłonowych w 2011 w salonie Audi. Sam już nie wiem co myśleć teraz
×
×
  • Dodaj nową pozycję...