rexo
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
2 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O rexo
Informacje
-
Imię
Daniel
-
Miasto
Wrocław
Auto
-
Model
brak
-
Nadwozie
brak
-
Rok produkcji
1986
-
Silnik
Inny
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Osiągnięcia rexo
0
Reputacja
-
Dzięki za szybkie odpowiedzi. Jak ktoś coś wie to dopisujcie będę śledził temat .
-
Witam wszystkich, przeczytałem ten temat i jestem trochę zszokowany. Rozważam zakup A4 2.0 TFSI, ale po przeczytaniu tego tematu trochę zwątpiłem. Wyczytałem, że nowsze wersje tego silnika w B8 są poprawione (chyba po 2012 r.). Czy ma to ktoś dobrze ogarnięte? jakie wersje (oznaczenia, moc, rok, itp) są już poprawione i nie mają problemu z braniem oleju? Ps. Aktualnie jestem posiadaczem Focus 2001 mk1 z chyba najgorszym silnikiem 1.6. Miał ten sam problem olejowy o którym piszecie. Fakt jest taki że w focusie problem pojawiał się dopiero gdy przebieg sięgał 200-250 tys. Po różnych zabiegach i naprawach wymieniłem silnik na młodszy (z automatu i anglika ~ 100tys) - remont w przypadku mojego silnika był nieopłacalny. Samochód dymił masakrycznie, żarł olej w ilościach 1L na 1000, a na autostradzie nawet na 500 km! Nie chcę ponownie przechodzić przez takie problemy, sprawdzać olej co 500 tys w trasie i bać się czy nie braknie oleju, dlatego postanowiłem rozeznać się w sytuacji zanim kupię następny. Zainteresowany jestem ~3 letnim A4 Quattro i myślałem o silniku 2.0 TFSI. Jeżeli nowsze wersje są już poprawione i nie mają tego problemu - będę wdzięczny za informację jakie i od kiedy. A jeżeli problem występuje cały czas to może lepiej wybrać silnik 1.8 TFSI, albo jeszcze jakąś inną jednostkę polecicie?