Skocz do zawartości

krolalbani

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O krolalbani

Informacje

  • Imię
    Andrzej
  • Miasto
    PL

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia krolalbani

0

Reputacja

  1. Katalizator wyrzucony, zamiennik zalozony - dalej mul slabo przyspiesza. Jakie mam wykonac log, odrazu wrzuce bledy. Co jeszcze moge sprawdzic
  2. Nie no nic chyba pourywane nie jest. Wydmuc**je spaliny przy odpalniu jedynie na laczeniu plecionki od strony katalizatora
  3. Chodzi Wam o zamiennik ktory podeslal kolega wyzej? Nie nadaje sie to?
  4. Zamiennik zamowiony oraz kabelek - is progress
  5. tzn jakiego problemu z przeglądami?
  6. To na pewno nie przyjrzalem sie temu. Nagram wam wideo jak bedzie ladna pogoda zobaczymy co tam bedzie widac. Co to poduch nie jestem pewien http://allegro.pl/zlacze-z-flansza-audi-a4-1-9tdi-b5-b6-b7-1996-2008-i5296589416.html czy to jest ta złączka elastyczna, dla pewności? I jak przebiega proces jego wymiany? jest pracochłonny, skomplikowany?
  7. Ja tak mialem ostatnio problem zniknal. U mnie to wygladalo tak ze przekracelem do zaplonu swiece i start i byla cisza. Ani cykniecia nic. Od nowa powtorka i od strzalu. Ostatnim czasem ze tak powiem problem zniknal odpala od strzalu pieknie. Moze zbyt szybko to robilem, nie potrafie powiedziec.
  8. Logicznie myslac od wyrobionych albo zerwanych poduch raczej to zlaczka ulegnie zmeczeniu niz poduchy na ktorych spoczywa w sumie silnik...
  9. Mi sie chyba wydaje ze to lacznik pada od drgan nie poduchy od lacznika moge oczywiscie sie mylic , po to jest forum
  10. Nie do sprawdzenia tylko tez do wymiany :/ wymiana plecionki zalatwi sprawe na chwile. Zauwazylem rzucanie silnikiem przy gaszeniu i wibracje. Wolalbym to zrobic na urlopie juz w Pl. Chcialbym wlasnie wiecej sie dowiedziec o tym samochodzie, w jakiej kondycji glownie jest silnik. Czy logi, kody bledow rozjasnia conieco? Rozumiem ze za pomoca laptopa i tego kabla uda mi sie to odczytac? W zasadzie to wszystko zalezy od tego jak dlugo sie wymiania taka poduszke, bo tutaj w zasadzie w ten sposob sie cenia. Wszystko zalezy ld czasu. Czy taka wymiana to skomplikowany zabieg? Nie chce sie dac zrobic w bambuko. Lacznik od katizatora rowniez do wymiany. Myslalem nadtym aby pozamawiac konkretne czesci i poprostu powiedziec mechanikowi co trzeba zrobic i tyle.
  11. E to z mysleniem u mnie jeszcze nie najgorzej. Miejmy nadzieje ze to nie turbo. Lacznik na pewno do wymany. Musze sie teraz tluc firmowkami. A swoja droga kabelek zamowie sobie tutaj na miejscu najtanszy kosztuje 18 euro, smiech na sali. Jak mi sie uda to zrobie te logi i tu sie podziele. Moge gdzies w Pl zamowic online taki lacznik ? Myslalem tez zeby uderzyc na szrot. Sa tutaj dosc spore mysle ze cos bym znalazl...
  12. Tzn na jedynce, dwojce przy ruszaniu wszystko ok, lecz przy 2 tyś obrotów jak powinien zacząć ciągnąć, niestety tego nie ma. Przyjrzałem się teraz dokładniej i faktycznie, "pleciąnka" jest na 100% do wymiany gdyż właśnie tam wydobywa się ten dym. Lecz dalej mam w głowie ten brak mocy przy 2 tyś. Czy może jest to spowodowane, że jest dziura w łączniku i poprostu łapie lewe powietrzę bądź gubi, stąd nie ma odpowiedniego sprężania, doładowania?
  13. O to chodzi ze nic nie czuc ani nie chodzi glosniej. Jestem za granica w Nl. Tutaj sa kosmiczne ceny dla porownania za wymiabe turbo krzyknal mi 800 euro. Dlatego wolalbym sam zdiagnozowac wszystko ( mechanikiem nie jestem wiec z Wasza pomoca) i poprostu zaprowadzic zeby zrobil to i to. Podpiac pod vaga nie mam jak. W jaki jeszcze sposob moge zdiagnozowac problem? Moge nagrac video, porobic zdjecia jezeli to pomoze Z gory dziekuje
  14. A spadek mocy moze byc spowodowany wlasnie ta plecionka?
  15. Faktycznie z tej plecionki przy odpalaniu zadymi wlasnie z tej plecionki. Na zimnym odpala dobrze po zagrzaniu puszcza dymka. Niepokoji mnie jednak to ze nie wlacza sie turbo. Nie zalacza sie przy 2 tys. Czy ta plecionka moze byc przyczyna? Nie mam zadnych narzedzi. Czy jest jeszcze jakas metoda sprawdzenia turba? I musze zrobic 40 km czy lepiej nie ruszac auta? Z gory dziekuje
×
×
  • Dodaj nową pozycję...