-
Postów
177 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
A4 B5 1995 1.8t quattro AEB>AWT (1781cm3 + k04-064 = 400hp+)
bandyta928 odpowiedział(a) na bandyta928 temat w Audi A4/S4/RS4 B5
Ostateczne przymiarki do założenia turbawki. Pasowanie węży wodnych i olejowych. Konstrukcja splywu oleju. Wszystko zrobienie przy zachowaniu oryginalnego wyglądu. Mocowanie turbo pasuje w miejsce mocowan klimatyzacji. -
A4 B5 1995 1.8t quattro AEB>AWT (1781cm3 + k04-064 = 400hp+)
bandyta928 odpowiedział(a) na bandyta928 temat w Audi A4/S4/RS4 B5
Dzieki za dobre słowa Przyszła turbawka wiec zapowiada się dalszy ciąg prac. Będzie trzeba zrobić jeszcze raz przejściówkę na me7.5 bo ta ktora zrobiłem się sprzedala. Będzie trzeba wykonać sprzeglo i zamontować turbo i wymienić szpilki trzymające dp. Niedługo relacje. -
A4 B5 1995 1.8t quattro AEB>AWT (1781cm3 + k04-064 = 400hp+)
bandyta928 odpowiedział(a) na bandyta928 temat w Audi A4/S4/RS4 B5
-
A4 B5 1995 1.8t quattro AEB>AWT (1781cm3 + k04-064 = 400hp+)
bandyta928 odpowiedział(a) na bandyta928 temat w Audi A4/S4/RS4 B5
Przyszło pare gratów. Korek magnetyczny oleju i nowe wahacze. Będzie rozporka do przodu na fajnych nastawach geometrii. Na przodu siada chyba 312mm zeimmerman i ferodo premium. Tarcze leżały pare lat w szafie w domu i lekko je przylaplo. Do tego stalowy oplot który jest w drodze. Mam używane tarcze 320 i aluminiowa zwrotnice i zastanawiam się co będzie lepsze. Na tyl tez lekko wieksza tarcza. -
A4 B5 1995 1.8t quattro AEB>AWT (1781cm3 + k04-064 = 400hp+)
bandyta928 odpowiedział(a) na bandyta928 temat w Audi A4/S4/RS4 B5
To inna glowica niż ta która mialem rozebrana. Ta rozebrana jest w pełni zregenerowana i czeka na pacjenta. Ta która założyłem jest po przebiegu około 20tys km. Jeździła z mocą około 300hp. Potem ogarniała 350hp+ ale silnik nie wytrzymał strojenia. Dobrze przyjmowala zaplon więc sądziłem że ogarnie. Możliwe że wałek ciśnie na szkanki i nie pozwala sie zawora domknąć. Jak będzie jakiś zonk to zleci czapka. -
A4 B5 1995 1.8t quattro AEB>AWT (1781cm3 + k04-064 = 400hp+)
bandyta928 odpowiedział(a) na bandyta928 temat w Audi A4/S4/RS4 B5
Żartowałem tylko z hamulcami. Bardziej niż honowanie martwią mnie male nieszczelnosc na zaworach wydechowych. Mam nadzieję że się uklepie. received_622359292381909.mp4 -
A4 B5 1995 1.8t quattro AEB>AWT (1781cm3 + k04-064 = 400hp+)
bandyta928 odpowiedział(a) na bandyta928 temat w Audi A4/S4/RS4 B5
Dostałem info od gościa który regeneruje turbosprezarke ze zeliwo w bardzo dobrym stanie i dawno takiego nie widział. Niestety kolo kompresji trzeba wymienić. Oryginalnie jest kute ale ja zakładam zwykle. Dla bezpieczeństwa. Będzie lekko gorzej wstawać. Do tego mocniejsze lozyska co wydłuży żywotność. Kolo kompresji i wirnik seryjnych wymiarów. Do końca tygodnia powinna być już u mnie. Miska oleju założona poprawna. Dotarła lapa silnika. Dla tych co zaklqdaja taka lape. Pasuje ona na inne rozstawy do bloku. Dolna sruba jest m8 a nie m10. Co ciekawe blok aeb ma tam m10. tutaj blok aeb -
A4 B5 1995 1.8t quattro AEB>AWT (1781cm3 + k04-064 = 400hp+)
bandyta928 odpowiedział(a) na bandyta928 temat w Audi A4/S4/RS4 B5
450 z kw, trzeba nakretki rozruszać reszta sprawana -
A4 B5 1995 1.8t quattro AEB>AWT (1781cm3 + k04-064 = 400hp+)
bandyta928 odpowiedział(a) na bandyta928 temat w Audi A4/S4/RS4 B5
Mocowania adaptera gotowe. Wydech bedzie 2.5 cala przelot. Nie wiem jeszcze czy będę przerabial dp pod k04 czy zrobie od nowa. Gwint kw i zderzak s4, wtedy lepiej zamontować fmica. -
A4 B5 1995 1.8t quattro AEB>AWT (1781cm3 + k04-064 = 400hp+)
bandyta928 odpowiedział(a) na bandyta928 temat w Audi A4/S4/RS4 B5
Ten projekt jest spisany na sukces. Tyle oczu patrzyło i nikt nie wypatrzyl ze miska jest bez splywu oleju od turbiny. Nowa sie juz moczy. Będzie trzeba przełożyć. Małe szlify przy adapterze. Górne mocowania w drodze. Trzeba będzie spasować węże. Prace wykończeniowe. Jak przyjdzie turbina to mozna wkładać do budy. -
A4 B5 1995 1.8t quattro AEB>AWT (1781cm3 + k04-064 = 400hp+)
bandyta928 odpowiedział(a) na bandyta928 temat w Audi A4/S4/RS4 B5
Adapter siadł jak zly. Nie ma rantów od wewnątrz w stronę przepływu. Wszystkie śruby siadły jak trzeba. Teraz czekać na turbine. -
A4 B5 1995 1.8t quattro AEB>AWT (1781cm3 + k04-064 = 400hp+)
bandyta928 odpowiedział(a) na bandyta928 temat w Audi A4/S4/RS4 B5
Paczka poszla. Pare drobiazgow, pasowanie kolektora ssacego, przymiarki pod adapter k04. Pasek z pominieciem wiska. Jestem bardzo ciekawy kompresji tego silnika. Bede zadowolony jak bedzie po 14 bar Moze po dotarciu nawet 14.5. Pozyjemy zobaczmy. -
A4 B5 1995 1.8t quattro AEB>AWT (1781cm3 + k04-064 = 400hp+)
bandyta928 odpowiedział(a) na bandyta928 temat w Audi A4/S4/RS4 B5
Idziemy dalej. Pasowanie listwy wtrysków oraz turbiny. Turbo jutro wysyłam na regeneracje. Powinno podawać. -
A4 B5 1995 1.8t quattro AEB>AWT (1781cm3 + k04-064 = 400hp+)
bandyta928 odpowiedział(a) na bandyta928 temat w Audi A4/S4/RS4 B5
Tworzy się coś z niczego. Duzo jest sceptyków ale jestem dobrej myśli. -
A4 B5 1995 1.8t quattro AEB>AWT (1781cm3 + k04-064 = 400hp+)
bandyta928 odpowiedział(a) na bandyta928 temat w Audi A4/S4/RS4 B5
Auto wazy 1380kg z 1/4 paliwa. Za poczatek na pewno wyleci pare wiekszych gratow i na pewno uda sie zejsc ponizej 1300kg. Docelowo moze byc nawet ponizej 1200kg. Z racji tego ze jest to quattro bedzie dograna delikatna procedura startu. Nie bedzie rzeczy typu hardcut, popkorn, flatshift. Pracuje nad czyms takim jak porsche dynamic boost, cos na zasadzie flastshiftu ale bez uzycia paliwa i cofania zaplonu, wiec bedzie mozna zmieniac biegi bez potrzeby puszczania gazu, boost nie bedzie tak spadal a sprzeglo nie bedzie dostawalo. Procedura bedzie ustawiona na 4200-4600rpm, spodziewac sie mozna kolo 1bara doladowania. Filmik z podobnego setupu ponizej. Tylko tam byla oska i to nie mialu sensu, sliki i ruszanie z 2biegu nie pomagalo. W obecnym projekcie czasy na 60ft powinny byc w granicach 1.8s, moze nizej. video-1641748542.mp4