Crystaliz
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
1 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Crystaliz
Informacje
-
Imię
Endi
-
Miasto
Chrzanów
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2005
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Osiągnięcia Crystaliz
0
Reputacja
-
Audi A4 B7 2.0 TFSI proszę o pomoc,logi, brak mocy,świst
Crystaliz opublikował(a) temat w Audi A4 B6/B7
Witam serdecznie Od jakiegoś czasu zauważyłem spadek mocy i tak zwane "nie załączanie się turbiny" i metaliczny świst przy przyśpieszaniu od 2000 do 6000 tysiąca obrotów na biegu 3 i 4, na biegu 1 i 2 nie słychać nic. Przesyłam log z VAG, niestety jestem laikiem i nie rozumiem większej części tego co tutaj jest napisane. 17026 / P0642 / 001602 - Czujnik referencyjny Napięcie: Obwód: Niski Możliwe przyczyny Moduł sterowania i / lub czujnik uszkodzony zasilacz Możliwe rozwiązania Sprawdź moduł sterujący i / lub czujnika Zasilanie Uwagi specjalne Sprawdzić okablowanie z / do następujących komponentów oraz samych komponentów: Stałociśnieniowej / Sensor (G31 zwiększyć) Strojenie kolektora dolotowego Czujnik położenia zaworu (G336) Low Pressure Sensor paliwa (G410) Sprawdź TPL 2016420 (wiersz) Check Engine Control Module Software w wersji, w razie potrzeby przeprowadzić aktualizację. Wymienić kolektor dolotowy Runner (V157) aktualne części. Sprawdź TSB 8.1.12 lub 2018402 Check Engine Control Module Software w wersji, w razie potrzeby przeprowadzić aktualizację. Wymienić kolektor dolotowy Runner (V157) aktualne części. Omówiłem z kolegą który bardziej się zna przyczyny spadku mocy i świstu, podejrzewamy klapki kolektora lub do wymiany kolektor ssący, lub też zawór DV Jeżeli mieliście jakąś styczność z takim problemem prosiłbym o pomoc, może komuś się przyda ten temat. Pozdrawiam ------------------------------------------------------------------------------- 29.08 Oddałem do mechanika "Janusza" z zaworem DV wszystko w porządku, odpowiedź zwrotną dostałem: "turbina nie ma masy" Prawdopodobnie jakieś kable są zaśniedziałe i trzeba szukać po kablach ? Sprawdzać wszystkie czy tylko od turbiny? Pozdrawiam