Skocz do zawartości

Crystaliz

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Crystaliz

Informacje

  • Imię
    Endi
  • Miasto
    Chrzanów

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia Crystaliz

0

Reputacja

  1. Witam serdecznie Od jakiegoś czasu zauważyłem spadek mocy i tak zwane "nie załączanie się turbiny" i metaliczny świst przy przyśpieszaniu od 2000 do 6000 tysiąca obrotów na biegu 3 i 4, na biegu 1 i 2 nie słychać nic. Przesyłam log z VAG, niestety jestem laikiem i nie rozumiem większej części tego co tutaj jest napisane. 17026 / P0642 / 001602 - Czujnik referencyjny Napięcie: Obwód: Niski Możliwe przyczyny Moduł sterowania i / lub czujnik uszkodzony zasilacz Możliwe rozwiązania Sprawdź moduł sterujący i / lub czujnika Zasilanie Uwagi specjalne Sprawdzić okablowanie z / do następujących komponentów oraz samych komponentów: Stałociśnieniowej / Sensor (G31 zwiększyć) Strojenie kolektora dolotowego Czujnik położenia zaworu (G336) Low Pressure Sensor paliwa (G410) Sprawdź TPL 2016420 (wiersz) Check Engine Control Module Software w wersji, w razie potrzeby przeprowadzić aktualizację. Wymienić kolektor dolotowy Runner (V157) aktualne części. Sprawdź TSB 8.1.12 lub 2018402 Check Engine Control Module Software w wersji, w razie potrzeby przeprowadzić aktualizację. Wymienić kolektor dolotowy Runner (V157) aktualne części. Omówiłem z kolegą który bardziej się zna przyczyny spadku mocy i świstu, podejrzewamy klapki kolektora lub do wymiany kolektor ssący, lub też zawór DV Jeżeli mieliście jakąś styczność z takim problemem prosiłbym o pomoc, może komuś się przyda ten temat. Pozdrawiam ------------------------------------------------------------------------------- 29.08 Oddałem do mechanika "Janusza" z zaworem DV wszystko w porządku, odpowiedź zwrotną dostałem: "turbina nie ma masy" Prawdopodobnie jakieś kable są zaśniedziałe i trzeba szukać po kablach ? Sprawdzać wszystkie czy tylko od turbiny? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...