boleka4
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
4 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O boleka4
Informacje
-
Imię
MARIUSZ
-
Miasto
gryfino
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2001
-
Silnik
1.9 TDI PD
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Osiągnięcia boleka4
0
Reputacja
-
witam ponownie termostat wymieniony na oryginał . termostat zakładamy w zaleznosci jaki jest płyn wlany czerwony czy zielony, jeśli zielony to termo febi jak czerwony to gatz czy jakoś a zakres temperatury pracy silnika w audi a4 b5 115 koni to od 89 do 110 stopni tak jest na kompie serwisowym i tak powiedzieli w serwisach audi w szczecinie i w poznaniu i jesli węże sie nie robią twarde woda sie nie gotuje to jest normalne zjawisko że jest 110 stopni a i jeszcze byl przewód podciśnienia który audi steruje temperaturą .Może komuś moje męki pomogą
-
dziwne jest to ze jezdze teraz bez termostatu i jest temperatura 80 st na kanale 49 a na kanale 51 90 st jak włoże termostat to na zegarach jest 110 st i na klimatroniku tez 110 chłodnica i wąż dolny zimne a bez termostatu jest ok
-
to dlaczego skoro ta temperatura to norma 110 stopni to czemu dolna rura jest zimna termostat powinien dawno puscic wydaje mi sie że troche za dużo ma 110 stopni a termostat powinien juz dawno puscic a dolna rura jest zimna
-
witam mam problem z temperaturą silnika pokazuje na zegarach ok108 na klimatroniku 109 . Wymieniłem nową chłodnice oba czujniki termostat pompe wody rozrząd . Auto po przejechaniu ok 2 km ma juz 90 stopni . silnik 1.9 115 kM 2001 AJM Wąż górny gorący jak cholera a dolny i płyn w zbiorniczku zimne ogrzewanie na 28 stopniach leci lekko ciepłe