Skocz do zawartości

MrTryba

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O MrTryba

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Miasto
    PL

Auto

  • Model
    A4 B9
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2018
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    CYMC
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia MrTryba

0

Reputacja

  1. Ogólnie błąd wybił drugi raz z tym, że teraz już na stałe. Pierwszy raz, tydzień temu przed dłuższą trasą, ale udało się usunąć ponownym rozruchem silnika (sprawdziłem też oczywiście poziom płynu) i podczas trasy (600km, autostrada, dynamiczna jazda) nie było żadnych problemów (przegrzewanie silnika czy coś tego rodzaju). Także tak jak mówicie to będzie raczej coś "elektrycznego", bo od strony silnika nie ma żadnych oznak wskazujących na problemy z płynem chłodzącym, no nic trzeba będzie wybrać się na kompa. Dzięki za pomoc.
  2. Cześć, ostatnio od razu po odpaleniu silnika wybiła mi kontrolka płynu chłodzącego z informacją, aby wyłączyć silnik i sprawdzić jego poziom.. Sprawdzam i wszystko pasuje (poziom w normie), żeby tego było mało nie da rady sprawdzić obecnie poziomu oleju silnikowego w menu "pojazd". Dodam, że silnik nie wydaje niepokojących dźwięków (przy odpalaniu jak i podczas pracy - pracuje równo), nie zionie dymem z wydechów i tym bardziej nie przegrzewa się.. Osiąga 90°C i trzyma stabilnie, ani nie rosnąc ani nie spadając, a po jego wyłączeniu normalnie odpala się dmuchawa, tak jak to odbywało się przed tym problemem... I tu pytanie co to może być? Jakiś czujnik/bezpiecznik czy może coś poważniejszego, a ja bagatelizuje awarie? Wycieku żadnego też nie ma, bo jest sucho czy to na podłodze garażu czy pod maską w okolicach zbiorniczka/chłodnicy. Dodaje zdjęcia dla zobrazowania sytuacji, pozdrawiam i dzięki za pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...