Skocz do zawartości

Zico_31

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Zico_31

Informacje

  • Imię
    ?ukasz
  • Miasto
    Radom

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    3.0 V6
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia Zico_31

0

Reputacja

  1. Zico_31

    Wycięcie Katalizatora

    No więc zdecydowałem się w końcu pozbyć katalizatorów wszystkich czterech. Zostaną zastąpione robionymi na zamówienie tłumikami przelotowymi zażyczyłem sobie aby były wszystkie w oryginalnych obudowach. Czyli jak ktoś zerknie od dołu to będzie wszystko jak w ori tyle że na przelocie. Pierwszy krok został zrobiony wywalone sondy z komputera to znaczy całkowicie razem z funkcjami jakie pełniły czyli teraz nawet jak by kat był zapchany całkowicie to już nie pojawia się błąd sond lub katalizatorów ani jakieś wypadania zapłonów i tryb awaryjny. Po wywaleniu sond z kompa silnik jak by trochę odżył jednak jak trzeba koniecznie wywalić przy pchane katy bo z tego co zasięgnąłem języka w zakładzie tuningującym który wywalił mi sondy z kompa to zapchane katy potrafią nawet rozpieprzyć głowicę. tak więc na początku przyszłego tygodnia fizycznie katy pójdą na śmietnik, a w ich obudowy zostaną zapakowane przelotowe tłumiki. Kolego glinko generalnie miałem podobne objawy z mocą na hamowni wykazało że katy blokują prawie 50 KONI !! Witaj Robero321 mam następujący problem w mojej audi: mianowicie falowanie obrotów przy dodawaniu gazu i mrugający check auto nie chciało wogólę jechać. Po wizycie w warsztacie i podpięciu pod kompa wyszło wypadanie zapłonów na cylindrach od 1 do 3 druga strona idealnie bez wypadania. Droga dedukcji sprawdziłem cewki, wymieniłem świece dalej to samo. Posiłkując sie forum postanowiłem zajrzeć do katalizatorów dziś mechanik oświadczył że pierwszy od strony gdzie wypadają zapłony jest pusty czyli ktoś już zrobił z nim porządek. wygląda na to że ten po przeciwnej stronie też jest już pusty gdyż sondy dają taki sam sygnał. Natomiast ten następny jest w całości. Zdaniem mechanika nie był wgrywany żaden soft który by odciął sondy. Czy to jest przyczyną wypadania zapłonów i szarpania podczas dodawania gazu? Nie wiem juz co mam robić może masz jakiś pomysł za co dalej mam sie zabrać bo brakuje mi już nerwów do tego auta. No więc zdecydowałem się w końcu pozbyć katalizatorów wszystkich czterech. Zostaną zastąpione robionymi na zamówienie tłumikami przelotowymi zażyczyłem sobie aby były wszystkie w oryginalnych obudowach. Czyli jak ktoś zerknie od dołu to będzie wszystko jak w ori tyle że na przelocie. Pierwszy krok został zrobiony wywalone sondy z komputera to znaczy całkowicie razem z funkcjami jakie pełniły czyli teraz nawet jak by kat był zapchany całkowicie to już nie pojawia się błąd sond lub katalizatorów ani jakieś wypadania zapłonów i tryb awaryjny. Po wywaleniu sond z kompa silnik jak by trochę odżył jednak jak trzeba koniecznie wywalić przy pchane katy bo z tego co zasięgnąłem języka w zakładzie tuningującym który wywalił mi sondy z kompa to zapchane katy potrafią nawet rozpieprzyć głowicę. tak więc na początku przyszłego tygodnia fizycznie katy pójdą na śmietnik, a w ich obudowy zostaną zapakowane przelotowe tłumiki. Kolego glinko generalnie miałem podobne objawy z mocą na hamowni wykazało że katy blokują prawie 50 KONI !! Witaj Robero321 mam następujący problem w mojej audi. mianowicie falowanie obrotów przy dodawaniu gazu i mrugający check auto nie chciało wogólę jechać. Po wizycie w warsztacie i podpięciu pod kompa wyszło wypadanie zapłonów na cylindrach od 1 do 3 druga strona idealnie bez wypadania. Droga dedukcji sprawdziłem cewki, wymieniłem świece dalej to samo. Posiłkując sie forum postanowiłem zajrzeć do katalizatorów dziś mechanik oświadczył że pierwszy od strony gdzie wypadają zapłony jest pusty czyli ktoś już zrobił z nim porządek. wygląda na to że ten po przeciwnej stronie też jest już pusty gdyż sondy dają taki sam sygnał. Natomiast ten następny jest w całości. Zdaniem mechanika nie był wgrywany żaden soft który by odciął sondy. Czy to jest przyczyną wypadania zapłonów i szarpania podczas dodawania gazu? Nie wiem juz co mam robić może masz jakiś pomysł za co dalej mam sie zabrać bo brakuje mi już nerwów do tego auta.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...