Skocz do zawartości

szczepankrk

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O szczepankrk

Informacje

  • Imię
    Szczepan
  • Miasto
    Kraków

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia szczepankrk

0

Reputacja

  1. Panowie auto oddałem do mechanika który stwierdził że padły cewki. Ok - 4 cewki nowe beru założone, do tego czujnik temp. cieczy, czujnik położenia wału, nowe N75 do tego po podpięciu vaga brak błędów. A auto dalej nie chce jechać. Do tego teraz potrafi zgasnąć w czasie jazdy i już nie chce odpalić albo odpali z trudem za 10-tym razem. Dziś chciałem oddać auto do innego elektromechanika ale auto po nocy nie odpaliło. Masakra
  2. Dziś zauważyłem jeszcze, że idąc na każdym biegu do odcięcia, to do 3.500 tyś obrotów przerywa a przy 3.500 tyś nagle dostaje kopa i śmiga jak należy... Panowie jeszcze jedno pytanie, chcę wymienić czujnik temp. silnika i na króćcu wody między silnikiem a komorą silnika są dwa czujniki, jednen czarny z 4 pinami a drugi zielony z dwoma pinami. Który to jest czujnik temp. silnika???
  3. A powiecie mi jak sprawdzić podane typy usterek? Rzadko bawię się vagiem więc nie bardzo wiem gdzie szukać. Zastanawiam się jeszcze nad modułem zapłonowym, tylko wydaje mi się że jeśli on by padł to w ogóle by nie chodził np. na jeden gar a nie tylko jak się zagrzeje silnik, ale nie jestem pewien...
  4. Ok jeśli przepływka, sonda lub czujnik temp. to czemu niema nic na vagu??
  5. Witam. Mam problem z którym sobie nie mogę poradzić. Otóż kiedy silnik jest zimny wszystko jest ok, jadąc np. na 5 biegu płynnie przyspiesza pod obciążeniem czyli np od 50km/h w górę idzie bez problemu. Natomiast kiedy silnik się zagrzeje to mocne wciśnięcie gazu jest praktycznie nie możliwe, bo silnik w tedy zachowuje się jakby chodził na 3 cylindry (przyspiesza ale ledwo co - czuć szarpanie). Nawet ruszanie z pod świateł z 1 biegu jest kłopotliwe bo gdy nie ruszę z wyższych obrotów (a tym samym mniejszym obciążeniem) to zaczyna przerywać. Jazda na LPG jest nie możliwa tak mocno przerywa, a na Pb można jeździć ale z delikatnym wciskaniem gazu. - podłączenie vag-a - brak błędów - świece wymienione - cewki - mam 2 na podmianę -podmieniałem i zero zmian - przepływka - po odłączeniu przepływki zero zmian Zastanawia mnie fakt czemu na zimnym silniku jest ok a po nagrzaniu praktycznie nie da się jechać autem. Macie jakieś sugestie co z tym zrobić?
  6. Kolego poradziłeś sobie z problemem? Co było przyczyną szarpania?
  7. Tylko że ja nie mam regulacji ustawień świateł wewnątrz auta. Światła można ustawić tylko ręcznie na diagnostyce Tylko że ja nie mam regulacji ustawień świateł wewnątrz auta. Światła można ustawić tylko ręcznie na diagnostyce Panowie to jak z tymi silniczkami, muszą być czy nie muszą skoro nie mam regulacji świateł z wewnątrz auta....???
  8. Panowie szybkie pytanie. Chce zmienić lampy na poliftowe, mam lampy depo potrzebne wtyczki i piny ale mam pytanie, czy potrzebny jest silniczek np. od punto do regulacji? Czy można założyć lampy bez tych silniczków?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...