motopompa
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
5 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O motopompa
Informacje
-
Imię
Michał
-
Miasto
Białystok
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2001
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
AVJ
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
259 wyświetleń profilu
Osiągnięcia motopompa
0
Reputacja
-
Witam. Pacjent a4 b6 1.8t avj +lpg. Problem tego typu, że rano lub po dłuższym postoju jak silnik jest zimny po odpaleniu auto nie chodzi na wszystkich cylindrach, po około 20sekundach praca wraca do normy. Auto czasem odpali normalnie i ładnie chodzi. Loteria... Gdy odpale i nie chodzi na wszystkich cyl. po lekkim dodaniu gazu wszystko wraca do normy do czasu jak gazu nie puszcze. Gdy spadnie do swoich okolo 700 obr znów zaczyna pracować nie na wszystkich cylindrach. Gdy kuleje, a jak zaczne ruszać nim na samym sprzegle tak samo wszystko ustaje do momentu gdy puszczę sprzęgło i obroty wroca do tych okolo 700. Pod kompem 0 błędów. Co to może byc ? Świece nowe. Pomocy ! Po odpaleniu auto kulało, odpinalem po kolei kable od cewek przy kazdym sie tylko pogarszalo więc cewki dobre. Dodam ze autem telepie lekko na biegu jałowym ( obroty w pionie 700 i ani drgnie wskazówka).
-
Witam, czy do kierownicy przed lift pasuje jakis Airbag z poliftowej kierownicy ? Jak tak to z ktorej ?
-
A gdy zachipuje silnik do okolo 180 kucy to graty od lpg bede musiał wymieniac ? Jak cos to co takiego ?
-
Witam, czy ktoś moze mi powiedziec jakich przyrostów mocy moge oczekiwac od mojego autka 1.8T AGU 150KM po: -wymiana na wydajniejszy/montowanie dodatkowego intelcoolera -zamontowanie downpipe Czy po tych modyfikacjach nie bede musial zmieniac gratow od LPG sekwencja ?