Skocz do zawartości

Dessie

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Dessie

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    Seat
  • Nadwozie
    Hatchback
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia Dessie

0

Reputacja

  1. Dawid, to w końcu jaką turbawke do swojego 1.8T wrzucasz? Coś pamiętam mówiłeś o K04 TFSI
  2. Aha, bo seryjna ma 1,22mm. Dopytam jeszcze i zamówię odpowiednią. Generalnie reszte mam zrobioną - hamulce, skrzynie po regeneracji, sprzęgło dual friction kit, zawias, rozpórkę. Zostaje mi tylko korby + panewki wrzucić, pierścionki wymienić ewentualnie jakby kompresja za słaba była, przejrzeć głowicę jak już będzie na wierzchu czy zawory nie leją i właśnie kwestia uszczelki jeszcze została. A jak się okaże, że progi na tulejach się porobiły, to rozwierce trochę i wtedy na tłokach mogę zejść z 9.0:1 do 8.5:1. Bo po co dwa razy rozbierać.
  3. No to Cometic poleci, tylko jeszcze nie wiem jaka grubość, ale to się ustali.
  4. Dół to wiem, korby IE już czekają i panewki Calico. Dmuchać będzie K04-064 hybryda, jakieś 1.5 bara do końca, to ja wiem czy odprężać? Teraz na seryjnej K04-023 mi dmucha 1.5 bara tylko inną średnicą.
  5. A ja zapytam o co innego. Wie ktoś może czy w 1.8T BAM przy podnoszeniu mocy na ok. 360 KM konieczna jest jakaś mocniejsza uszczelka pod głowice i szpilki? Np. Cometic i szpilki ARP, czy standardowa nowa + nowe szpilki dadzą radę?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...