Dessie
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
5 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Dessie
Informacje
-
Imię
Marcin
-
Miasto
Warszawa
Auto
-
Model
Seat
-
Nadwozie
Hatchback
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
1.8 T
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Osiągnięcia Dessie
0
Reputacja
-
Dawid, to w końcu jaką turbawke do swojego 1.8T wrzucasz? Coś pamiętam mówiłeś o K04 TFSI
-
Etapy budowy i podnoszenia mocy w 1.8T - Kompendium
Dessie odpowiedział(a) na Booster temat w Audi A4 B6/B7
Aha, bo seryjna ma 1,22mm. Dopytam jeszcze i zamówię odpowiednią. Generalnie reszte mam zrobioną - hamulce, skrzynie po regeneracji, sprzęgło dual friction kit, zawias, rozpórkę. Zostaje mi tylko korby + panewki wrzucić, pierścionki wymienić ewentualnie jakby kompresja za słaba była, przejrzeć głowicę jak już będzie na wierzchu czy zawory nie leją i właśnie kwestia uszczelki jeszcze została. A jak się okaże, że progi na tulejach się porobiły, to rozwierce trochę i wtedy na tłokach mogę zejść z 9.0:1 do 8.5:1. Bo po co dwa razy rozbierać. -
Etapy budowy i podnoszenia mocy w 1.8T - Kompendium
Dessie odpowiedział(a) na Booster temat w Audi A4 B6/B7
No to Cometic poleci, tylko jeszcze nie wiem jaka grubość, ale to się ustali. -
Etapy budowy i podnoszenia mocy w 1.8T - Kompendium
Dessie odpowiedział(a) na Booster temat w Audi A4 B6/B7
Dół to wiem, korby IE już czekają i panewki Calico. Dmuchać będzie K04-064 hybryda, jakieś 1.5 bara do końca, to ja wiem czy odprężać? Teraz na seryjnej K04-023 mi dmucha 1.5 bara tylko inną średnicą. -
Etapy budowy i podnoszenia mocy w 1.8T - Kompendium
Dessie odpowiedział(a) na Booster temat w Audi A4 B6/B7
A ja zapytam o co innego. Wie ktoś może czy w 1.8T BAM przy podnoszeniu mocy na ok. 360 KM konieczna jest jakaś mocniejsza uszczelka pod głowice i szpilki? Np. Cometic i szpilki ARP, czy standardowa nowa + nowe szpilki dadzą radę?