Witam. Po demontażu u siebie stwierdzam, że w instrukcji na początku tematu jest błąd co do kierunku kręcenia podczas odkręcania. Stąd te zmielone łby. Mamy tutaj normalny gwint prawostronny. Trzeba sobie tylko wyobrazić, gdzie jest śruba a gdzie nakrętka. "Śruba" to trzpień wychodzący ze sprężarki i wchodzący do "nakrętki" którym jest koło pasowe, ale uwaga... od strony sprężarki. Więc reasumując, patrząc od przodu auta, aby wykręcić z nieruchomego trzpienia (trzymamy kluczem 7) koło pasowe, kręcimy kołem w kierunku przeciwnym do ruchu wskazówek zegara. Jeśli chcemy wykręcić oś z koła (trzymamy za koło specjalnym kluczem lub kluczem do filtrów z miękką podkładką), to kręcimy kluczem 7 w kierunku ruchu wskazówek zegara. Nie ma potrzeby stosowania kluczy udarowych ani innych ciekawych wynalazków. Dobra 7 nasadowa i klucz do filtrów wystarczy, co do siły potrzebnej do odkręcenia to koło w rowerze jest przykręcone mocniej. Potem montaż gumek no i czekam na tarczę sprzęgła (jeden z palców wchodzących pomiędzy gumki pękł niestety). Swoja drogą to ten łeb 7 na ośce jest zrobiony ze słabego stopu, nietrudno go zmielić. Pozdrawiam