Skocz do zawartości

PrzemoP

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O PrzemoP

Informacje

  • Imię
    Przemysław
  • Miasto
    .

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON
  1. Witam. Panowie, proszę o krótki instruktaż rozklejania lamp i mocowania tych paseczków wewnątrz, myślę że oprócz mnie interesuje to jeszcze kilku właścicieli łałdiczek. Proszę jeszcze o link do opisu kleju do lamp, sprawdzonego oczywiście. Wygląda świetnie, trzeba przyznać. Zakładam że to głupie pytanie, ale jak nie mam świateł DRL, a mam na kloszu homologację, to zapewne i tak będzie lipa prawna jak wrzucę te paski do środka? Drzewek20 zapodaj jakieś info...pls
  2. Witam. Po demontażu u siebie stwierdzam, że w instrukcji na początku tematu jest błąd co do kierunku kręcenia podczas odkręcania. Stąd te zmielone łby. Mamy tutaj normalny gwint prawostronny. Trzeba sobie tylko wyobrazić, gdzie jest śruba a gdzie nakrętka. "Śruba" to trzpień wychodzący ze sprężarki i wchodzący do "nakrętki" którym jest koło pasowe, ale uwaga... od strony sprężarki. Więc reasumując, patrząc od przodu auta, aby wykręcić z nieruchomego trzpienia (trzymamy kluczem 7) koło pasowe, kręcimy kołem w kierunku przeciwnym do ruchu wskazówek zegara. Jeśli chcemy wykręcić oś z koła (trzymamy za koło specjalnym kluczem lub kluczem do filtrów z miękką podkładką), to kręcimy kluczem 7 w kierunku ruchu wskazówek zegara. Nie ma potrzeby stosowania kluczy udarowych ani innych ciekawych wynalazków. Dobra 7 nasadowa i klucz do filtrów wystarczy, co do siły potrzebnej do odkręcenia to koło w rowerze jest przykręcone mocniej. Potem montaż gumek no i czekam na tarczę sprzęgła (jeden z palców wchodzących pomiędzy gumki pękł niestety). Swoja drogą to ten łeb 7 na ośce jest zrobiony ze słabego stopu, nietrudno go zmielić. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...