Skocz do zawartości

longer22

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O longer22

Informacje

  • Imię
    Bartek
  • Miasto
    Jarosław

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

384 wyświetleń profilu

Osiągnięcia longer22

1

Reputacja

  1. Witam, zamierzam wymienić klocki + tarcze TYŁ w mojej Andzi A4 B7 2.0 tdi 170 KM 2006 r. co wybrać? Zestaw Bosch 250 zł Zestaw Textar 250 zł Zestaw ATE podobna cena Lub coś innego droższego, na heblach oszczędzać nie można jak już ktoś napisał na forum
  2. Witam ponownie, przez wyjazd do niemcowni dawno tu nie zaglądałem załączam zdjęcia jak mi to wyszło czy źle to wyszło? to już kwestia gustu, dla mnie najważniejsze jest to że nie muszę pamiętać o włączonych światłach na terenie PL a wierzcie mi jeżdżąc trochę po DE gdzie nie ma tego głupiego obowiązku można się po powrocie do ojczyzny zapomnieć a to niestety kosztuje
  3. dałem sobie siana z tymi kombinacjami po przestrodze kolegi Muskel1 zamiast tego poszły koło halogenów zwykłe podłużne ledy NSSC a ja zająłem się rzeczą naprawdę istotną a więc pompką oleju dodam że był to strzał w dziesiątkę
  4. no właśnie "przeraża" mnie to rozklejanie, bo znając moje szczęście zaraz coś połamie i miałem nadzieję że może akurat w B7 nie są klejone
  5. Witam, chodzi mi po głowie montaż świateł LED giętkich do oryginalnych lamp wygląda to mniej więcej tak: Tutaj link do aukcji na Allegro: http://allegro.pl/swiatla-dzienne-led-audi-dopasowane-gietkie-lampy-i5440175565.html Teraz moje pytania: czy jest sens się w to bawić? czy trzeba rozklejać lampy (nie znalazłem nigdzie czy w B7 lampy są sklejone), w innym temacie widziałem link do strony gdzie ktoś robił taką modyfikację w A3 i tam niestety lampy były rozklejane, na aukcji piszą że mogą to być światła do jazdy dziennej natomiast ja nigdzie nie zauważyłem wzmianki o E4 RL i co później z Miśkami? wydaje mi się że czysto teoretycznie jest do osiągnięcia fajny efekt wizualny, tylko czy jest możliwość korzystania z tego jako legalnych świateł do jazdy dziennej?
  6. witam odgrzewam kotleta, po wymianie czujnika poziomu oleju (sądzę że oryginał od nowości HELLA) na jakiś czujnik za jedyne 155 zł i zrobieniu ok 1,5k km zapala się żółta kontrolka tylko że nie niskiego stanu a żółta kontrolka z opisem SENSOR, i teraz pytanie gdzieś kiedyś czytałem że marka tego czujnika ma duże znaczenie (nie mogę tego odgrzebać) tzn jak sądzicie co robić wywalić ten tani czujnik i kupić nowy oryg (HELLA? czy inny?)
  7. witam, podpisuje się pod tematem, mam takie same objawy z tym, że jak niedawno odłączyłem akumulator to czujnik działał ok tylko że dobrze było przez jakiś tydzień a teraz dalej jest tylko długi sygnał przy wrzuceniu R, więc jeżeli przez chwilę działa dobrze to problem dalej jest z którymś z czujników? dodam że na ost diagnostyce nie było żadnych błędów od tego czujnika
  8. hmmm tylko tu na forum czytałem że koła to montowali niby dopiero od 2007? w serwisie w rzeszowie nie potrafili mi konkretnie powiedzieć co mam :/ czyli jeżeli koła zębate to prawdopodonie wyrobił się ołówek lub jego gniazdo? dodam tylko że zaświeciła mi się żółta kontrolka od oleju czy to ma coś do rzeczy? czy może zaświecić się czerwona kontrolka od oleju i czy to będzie coś innego oznaczać? racja po telefonie do jaro444 na razie się uspokoiłem, za dużo czytam o tej pompie oleju i przez to tak s*am po gaciach prawdopodobnie czujnik poziomu oleju, ale cóż tak to jest jak się człowiek przesiada ze starego accorda na coś "nowszego" i nie ma pojęcia że może być czerwona i żółta kontrolka od oleju
  9. witam! no i szlak trafił moją Andzię (pier***** zemsta Hitlera) 2.0 TDi 2006 r. BRD, dzisiaj podczas jazdy zaświeciła się kontrola oleju, oczywiście szybko zgasiłem silnik. Tylko teraz dwie sprawy: nie wiem jak się za to zabrać :/ brak podnośnika więc nie mam jak podnieść tej cholery i sprawdzić jaki napęd pompy, do serwisu dzwoniłem oni mi nie powiedzą jaki napęd bo z fusów nie wróżą, jestem spod Jarosławia do Rzeszowa ok 70 km, więc z holowaniem ciężko pewnie trzeba by zamówic lawetę ale cóż tak przy tych kosztach 2 czy 3 stówki za lawetę, dobra to teraz koniec mojej litanii, poleci ktoś jakiś warsztat z okolic jarosławia który fachowo zajmuje się takimi sprawami? o diagnozę nie pytam bo to raczej oczywiste, choć... zastanawia mnie bo po tym jak zaraz zatrzymałem się i sprawdziłem bagnet to był prawie że suchy , stan oleju sprawdzałem w ubiegłym tygodniu było perfekt, no a z tego co czytałem na forum to jeżeli pompa walnięta to stan będzie pokazywać u mnie susza, przebieg 221k. Co mam robić? kanister benzyny i zapałki? ew głebokie jezioro i po sprawie z tą "przewagą dzięki technice" ?
  10. odpukac na razie nie. ale chodzi mi to caly czas po glowie i nie daje spokoju. musze podjechac do mechanika i niech rzuci okiem na imbus. nalatane 135k to nie jest jeszcze tak duzo, ale problem moze byc. haha co to jest Twoje 135 przy moich 221k ale w sumie kupiłem auto od niemca bezpośrednio z książką serwisową do września tego roku ale właśnie czytając forum zaczynam podczas każdej jazdy spoglądać czy przypadkiem nie świeci czerwona lampeczka
  11. hmmmm a ten cały zawór? nie wiem dokładnie czy to chodzi o EGR może tu trzeba szukać przyczyny? dowiedziałem się też o znajomym który w seacie miał problem z paleniem i oczywiście cudowni mechanicy chcieli brać się za pompo wtryski a okazało się że problem był z rozrusznikiem, tylko tak po omacku nie chce się brać za jakieś takie grzebanie bo w sumie to dopiero poznaje ten silnik tak z innej beczki kolego miałeś już może problem z pompą oleju bo widze po profilu że masz ten sam silniczek
  12. witam, odgrzewam kotleta wczoraj byłem na diagnostyce ze względu na to że w czwartek podczas jazdy dwa razy miałem przypadek że kontrolka od świec żarowych zaczęła miga, przy czym dwa razy się zatrzymałem, zgasiłem silnik i po ponownym zapaleniu kontrolka się wyłączała, objawy jak wcześniej spadek mocy (diagnosta mnie uświadomił że auto przełącza się w tryb awaryjny) teraz do meritum na komputerze wyszedł jakiś błąd niestety nie potrafię podać jego kodu gdyż diagnosta usunął ten błąd ze względu na jazdę próbną którą mieliśmy wykonać ale zaczął coś mówić o turbinie i on jakims zaworze sterującym jej pracą, w trakcie jazdy próbnej (podłączony komputer) trójka i gaz do dechy komputer pokazywał wręcz idealne ciśnienie turbiny no i jak to często na złość bywa oczywiście kontrolka świec nie zaświeciła i żadnego błędu nie wyrzuciło :/ więc mimo zapłacenia tych 50 zł za diagnostykę nadal mam dwie niewiadome: co powoduje mruganie kontroli świec i spadek mocy oraz pytałem diagnostę co w związku z kiepskim paleniem mojego diselka czy przyczyny szukać w świecach? diagnosta stwierdził że gdyby były to świece to na pewno było by to widać na diagnostyce
  13. dziękuję bardzo za odpowiedzi a sprawdzić mam/ miałem (teraz muszę to przemyśleć ) za pomoca miernika
  14. jeszcze jedno pytanko, chce się zabrać za sprawdzanie tych świec ze względu na moja dzisiejszą lekturę dotyczącą palenia silnika, obecnie temp nawet ok 15 st. C a tu mój silnik musi trochę pokręcić zanim odpali, dodatkowo ok tydzień temu podczas jazdy zapaliła mi się kontrolka świec i auto straciło moc, zajechałem na postój zgasiłem silnik i po ponownym odpaleniu kontrolka zgasła i wszystko było już ok, czy ide w dobrym kierunku? wiem wiem przydała by się diagnostyka
×
×
  • Dodaj nową pozycję...