U mnie jest pewny 316k (teraz) przebieg, jak kupywałem mial 312k, w ciagu tego mc kiedy zrobiłem 4000km padł mi alternator orginalny!!! był juz regenerowany Leje olej 5w40 mechanik mi doradzil mobila1 bodajże 3000, nic nie bierze oleju ani grama (wczesniej lany był castrola 5w40 nie wiem czemu) pompe paliwa robił wczesniejszy własciciel, rozrzad przy 245k był robiony kompletny, turbo suchutkie, Egr czysciutki nic nie ma zadnych wycieków na cały silniku i podzespołach (jedynie na łaczeniu silnika i skrzyni ale podobno to normalne). Tylko mam takie pytanie co do rozrzadu wiadomo swoje kosztuje ale czy to prawda (z waszego doswiadczenia) ze wytrzymuje do120k km? bo ja tak mysle ze jak bedzie sie zblizało ok100k km po wymiane to cos zaczac dzialac. Co o tym sadzicie? i co mozecie doradzic zeby utrzymac silnik w jak najlepszej kondycji?
Oczywiscie z gory dzieki za odpowiedzi
Pozdrawiam