Skocz do zawartości

Wiruswawa

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Wiruswawa

Informacje

  • Imię
    Robert
  • Miasto
    Izabelin C

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    2.8 V6 30V
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG
  1. Kupiłem nie dawno ten samochód ale ... serwisowany przez jakiegoś rzeźnika ... spięta pompa powietrza wtórnego jakimś dziwnym stycznikiem który załączał się mimo wyłączonego auta co jakiś czas a pompa chodziła sobie ...
  2. Witam Panowie . Z góry przepraszam za możliwe niewłaściwy dział i niewiedze ale jestem kompletnym laikiem w Audi ,kupiłem go dopiero tydzień temu i wychodzą jakieś dziwne rzeczy ... Szukałem w necie ale za wiele nie znalazłem a jestem dopiero w trakcie ściągania wszelkich schematów i innych pomocy . Mój problem to załączające się cały czas urządzenie (brzmi jak wentylator) pod filtrem powietrza , załącza się nawet na wyłączonym silniku co jakieś 5 minut i przez to pada Mi aku . Podpowiedzcie co to może być bo na Vaga dopiero się umówiłem na poniedziałek a odłączanie cały czas aku jest trochę uciążliwe . Pozdrawiam Robert Nie napisałem co za auto .... Audi A4 B5 2.8 1998 rok Panowie po rozejrzeniu się doszedłem że to pompa wtórnego powietrza cały czas dmucha , rozszczelniła się w miejscu skręceń . Podpowiedzcie może chociaż gdzie są przekaźniki dokładnie od niej i bezpiecznik żebym mógł spokojnie ją odłączyć Dzięki i Pozdrawiam Temat do zamknięcia bo ogarnięty
  3. Witam wszystkich . Los tak chciał że z napędu tylnego po 17 latach przesiadłem się na przód na A4 2.8 ( nie bijcie tylko kodu nie znam ) i w ten sposób tu ląduję . Fura nie idealna ale liczę że z Waszą pomocą to się zmieni . A więc Ja witać Was Robert
×
×
  • Dodaj nową pozycję...