estero
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
7 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O estero
Informacje
-
Imię
Marcel
-
Miasto
Staszów
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Limuzyna
-
Rok produkcji
2005
-
Silnik
1.8 T
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Osiągnięcia estero
0
Reputacja
-
Dzięki, raczej jutro nie dam rady sprawdzić, jak ogarnę to dam znać.
-
Tak w sumie to przy przyspieszaniu słychać świst chyba nie w stylu turbiny.
-
Jedynie poprzeglądałem węże, macie jakiś dobry patent na sprawdzenie czy wydzieranie wszystkiego?
-
Mieszanka nie jest trochę za bogata? Co do hamowni to opinie o niej były podzielone, ale była najbliżej. Możliwe że błąd pomiaru ponad 30KM i prawie 40Nm?
-
Pierwszy pomiar na benzynie drugi LPG. Wykonałem dodatkowe logi na PB: Grupy: 002, 033 - http://vaglog.pl/log-002_033_BI4z42.html Grupy: 002, 032 - http://vaglog.pl/log-002_032_mW8RasF.html
-
Jutro dodam
-
Witam Koledzy proszę o analizę logów. AUDI A4 B7 1.8T 163KM BFB ośka PB+LPG Błąd silnika: 17700 Map Controlled Engine Cooling Thermostat, silnik nagrzewa się przy temp. 25 stC do 90 stC po około 2-3km i utrzymuje stałą temperaturę. Od jakiegoś czasu wydawało mi się że auto straciło moc więc pojechałem na hamownie (w załączniku otrzymana charakterystyka silnika). Podczas przyśpieszania odczuwalna jest nierównomierna praca silnika oraz bardzo dużo brakuje mu do serii. Bardzo proszę o analizę logów. Logi dynamiczne na PB: Grupy: 120,002 - http://vaglog.pl/log-120_002_308D6nL.html Grupy: 002,020 - http://vaglog.pl/log-002_020_aVDY5A.html Grupy: 003,020 - http://vaglog.pl/log-003_020_ug7l4U9.html Grupy: 115,118 - http://vaglog.pl/log-115_118_e1N473V.html Logi dynamiczny na LPG: Grupy: 011,002 - http://vaglog.pl/log-011_002_IGO9C5d.html Logi statyczne na LPG: Grupy: 003,004 - http://vaglog.pl/log-003_004_SHmYUfI.html Grupy: 001,002 - http://vaglog.pl/log-001_002_Ra34oO.html Proszę o pomoc