Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analizę logów 1.8T BFB utrata mocy


estero

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Koledzy proszę o analizę logów.

AUDI A4 B7 1.8T 163KM BFB ośka PB+LPG

Błąd silnika: 17700 Map Controlled Engine Cooling Thermostat, silnik nagrzewa się przy temp. 25 stC do 90 stC po około 2-3km i utrzymuje stałą temperaturę. 

Od jakiegoś czasu wydawało mi się że auto straciło moc więc pojechałem na hamownie (w załączniku otrzymana charakterystyka silnika). Podczas przyśpieszania odczuwalna jest nierównomierna praca silnika oraz bardzo dużo brakuje mu do serii.  Bardzo proszę o analizę logów. 

charakterystka silnika.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Logi dynamiczne na PB:
Grupy: 120,002 - http://vaglog.pl/log-120_002_308D6nL.html
Grupy: 002,020 - http://vaglog.pl/log-002_020_aVDY5A.html
Grupy: 003,020 - http://vaglog.pl/log-003_020_ug7l4U9.html
Grupy: 115,118 - http://vaglog.pl/log-115_118_e1N473V.html

Logi dynamiczny na LPG:
Grupy: 011,002 - http://vaglog.pl/log-011_002_IGO9C5d.html

Logi statyczne na LPG:
Grupy: 003,004 - http://vaglog.pl/log-003_004_SHmYUfI.html
Grupy: 001,002 - http://vaglog.pl/log-001_002_Ra34oO.html

Proszę o pomoc

Edytowane przez estero
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwszy pomiar na benzynie drugi LPG.

Wykonałem dodatkowe logi na PB:

Grupy: 002, 033 - http://vaglog.pl/log-002_033_BI4z42.html

Grupy: 002, 032 - http://vaglog.pl/log-002_032_mW8RasF.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mieszanka nie jest trochę za bogata?

Co do hamowni to opinie o niej były podzielone, ale była najbliżej. Możliwe że błąd pomiaru ponad 30KM i  prawie 40Nm?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedynie poprzeglądałem węże, macie jakiś dobry patent na sprawdzenie czy wydzieranie wszystkiego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, estero napisał:

Jedynie poprzeglądałem węże, macie jakiś dobry patent na sprawdzenie czy wydzieranie wszystkiego?

Kompresorem :) jest na forum opis

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja taki zestaw do sprawdzania szczelnosci kupilem za 14 zl Kupujesz dwie zaslepki rur wodnych i koncowke na kompresor W jednej zaslepce robisz otwor i wkrecasz koncowke  Od srodka smarujesz jakims klejem i nakrecasz srube na gwint koncowki z podkladka zostawiajac do wyschniecia Zaslepka jedna idzie na rure ktora idzie na przepustnice a druga zaslepka z koncowka kompresora na rure ktora idze na przeplywke Z na koncu silnika (w moim bfb) jest grzybek Wyciagasz go i wkladasz korek od wina Pomujesz 1 bar i sluchasz Mozesz tez uzyc spryskiwacza z plynem do naczyn zeby spsikac podejrzane miejsce Mam nadzieje ze w miare jasno wytlumaczylem :)

 

Edytowane przez zibi0310
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W logach wygląda na zdrową serie.  Turbo trochę przeładowywuje. ale nie tragicznie . Może jak zrobisz logi zrobisz też log do KPOWER i zobaczysz co on wypluje.  Może masz usterkę jakąś mechaniczną np. ślizga sprzęgło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...