estero 0 Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2017 (edytowane) Witam Koledzy proszę o analizę logów. AUDI A4 B7 1.8T 163KM BFB ośka PB+LPG Błąd silnika: 17700 Map Controlled Engine Cooling Thermostat, silnik nagrzewa się przy temp. 25 stC do 90 stC po około 2-3km i utrzymuje stałą temperaturę. Od jakiegoś czasu wydawało mi się że auto straciło moc więc pojechałem na hamownie (w załączniku otrzymana charakterystyka silnika). Podczas przyśpieszania odczuwalna jest nierównomierna praca silnika oraz bardzo dużo brakuje mu do serii. Bardzo proszę o analizę logów. Logi dynamiczne na PB: Grupy: 120,002 - http://vaglog.pl/log-120_002_308D6nL.html Grupy: 002,020 - http://vaglog.pl/log-002_020_aVDY5A.html Grupy: 003,020 - http://vaglog.pl/log-003_020_ug7l4U9.html Grupy: 115,118 - http://vaglog.pl/log-115_118_e1N473V.html Logi dynamiczny na LPG: Grupy: 011,002 - http://vaglog.pl/log-011_002_IGO9C5d.html Logi statyczne na LPG: Grupy: 003,004 - http://vaglog.pl/log-003_004_SHmYUfI.html Grupy: 001,002 - http://vaglog.pl/log-001_002_Ra34oO.html Proszę o pomoc Edytowane 16 Sierpnia 2017 przez estero Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cysiek18 55 Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Dobrze by było zobaczyć co pokazuje lambda: 002+033 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
estero 0 Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Jutro dodam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Po tych logach to wygląda na serie, który wykres na pb a który na lpg? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
estero 0 Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Pierwszy pomiar na benzynie drugi LPG. Wykonałem dodatkowe logi na PB: Grupy: 002, 033 - http://vaglog.pl/log-002_033_BI4z42.html Grupy: 002, 032 - http://vaglog.pl/log-002_032_mW8RasF.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibi0310 0 Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Moze ta hamownia cos zle pomierzyla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
estero 0 Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Mieszanka nie jest trochę za bogata? Co do hamowni to opinie o niej były podzielone, ale była najbliżej. Możliwe że błąd pomiaru ponad 30KM i prawie 40Nm? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cysiek18 55 Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Sprawdzałeś szczelność dolotu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
estero 0 Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Jedynie poprzeglądałem węże, macie jakiś dobry patent na sprawdzenie czy wydzieranie wszystkiego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
estero 0 Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Tak w sumie to przy przyspieszaniu słychać świst chyba nie w stylu turbiny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cysiek18 55 Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2017 24 minuty temu, estero napisał: Jedynie poprzeglądałem węże, macie jakiś dobry patent na sprawdzenie czy wydzieranie wszystkiego? Kompresorem jest na forum opis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibi0310 0 Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2017 (edytowane) Ja taki zestaw do sprawdzania szczelnosci kupilem za 14 zl Kupujesz dwie zaslepki rur wodnych i koncowke na kompresor W jednej zaslepce robisz otwor i wkrecasz koncowke Od srodka smarujesz jakims klejem i nakrecasz srube na gwint koncowki z podkladka zostawiajac do wyschniecia Zaslepka jedna idzie na rure ktora idzie na przepustnice a druga zaslepka z koncowka kompresora na rure ktora idze na przeplywke Z na koncu silnika (w moim bfb) jest grzybek Wyciagasz go i wkladasz korek od wina Pomujesz 1 bar i sluchasz Mozesz tez uzyc spryskiwacza z plynem do naczyn zeby spsikac podejrzane miejsce Mam nadzieje ze w miare jasno wytlumaczylem Edytowane 17 Sierpnia 2017 przez zibi0310 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
estero 0 Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Dzięki, raczej jutro nie dam rady sprawdzić, jak ogarnę to dam znać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwonko 11 Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2017 W logach wygląda na zdrową serie. Turbo trochę przeładowywuje. ale nie tragicznie . Może jak zrobisz logi zrobisz też log do KPOWER i zobaczysz co on wypluje. Może masz usterkę jakąś mechaniczną np. ślizga sprzęgło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się