Błędów nie miałem żadnych tylko czujnik doładowania Turbiny do wymiany, ponieważ od czasu do czasu wyłączała mi się turbina i musiałem wyłaczyc zapłon zeby jechac dalej z moca , własnie nie wiem czy to będzie akurat pasowalo to tego zgrzytu czy ustapi po wymianie ? Noi podczas wizyty u elektryka słychac było dziwny dzwiek metaliczny stukajacy caly czas na wolnych obrotach i sprawdził na komuterze dawki paliwa jakie sa podawane i mówi że zle pracuje 1 wtyskiwacz na cylindrze 3 , bo czułem od czasu do czasu zadławienie pod pedalem gazu jak by paliwa brakowalo doslownie 2 sek i znikał ale coraz czesniej sie pojawiał, mówił ze to przez wtrysk i to skutanie metaliczne tez przez to , powiedział mi żebym sobie dolał do ropy Miksolu , bo może pomoc albo i nie. Będe poprostu słyszał jak silnik inaczej pracuje a wszystko przez pewnie trafne paliwo , noi miał racje pracował normalnie bez zadnego bicia metalicznego jak Zdrowy , tylko ze raz chodzi dobrze a zaraz zle ? noi co robic mam 3 usterki i nie wiadowmo czy to jest wszytsko związane przez wtrysk