Skocz do zawartości

Trochim49

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Trochim49

Informacje

  • Imię
    Damian
  • Miasto
    Dziki wschód

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    1.8
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia Trochim49

0

Reputacja

  1. Ok. Dzięki wielkie za info Po wizycie u szpeców powiem czego się dowiedziałem. Może ktoś skorzysta z informacji
  2. No ale dziury wszędzie powiercone, przewody chłodzenia przygotowane pod parownik (czy tam mixer), część kabli idących do ecu została. Mimo to od zera?
  3. hah. Niee nie chce zakładać żadnej starej instalacji LPG Chce założyć nową tylko chodzi mi o same koszty założenia (robocizny) czy się zmniejszą.
  4. Witam wszystkich serdecznie! Od pół roku jestem posiadaczem Audi A4 1,8 125 km z roku 1998. Jako, że silnik jeszcze w dobrej kondycji a ceny PB nie wiadomo jak długo utrzymają się na tak niskim poziomie planuje na wiosnę założyć do auta instalacje lpg. I tu zagwozdka. Była w nim już kiedyś instalacja sekwencyjna z tym, że bez papierów więc poprzedni właściciel zdemontował ją całkowicie aby przejść przegląd w Polsce i nie była już używana. I tu moje pytanie. Orientuje się może, któryś z szanownych klubowiczów czy w takiej sytuacji mogę spodziewać się niższej kwoty za ponowne założenie instalacji? ( w końcu odchodzi trochę pracy dla gazownika) Ile gotówki szykować na taką instalacje? Chodzi mi o coś lepszego sortu. pozdrawiam
  5. Ze względu na to, że w okolicy nie mam nigdzie autoryzowanego serwisu ani możliwości kupienia ori czujnika założyłem polecany przez wielu-najlepszy jaki mieli w sklepie motoryzacyjnym czujnik firmy EPS. Dodatkowo samochod został podpięty pod komputer- zero błędów. Efekt- żaden. Nadal ta sama sytuacja. Jako że teraz jest chłodno wskazówka nigdy nie pokazuje 90 stopni. Jakieś pomysły?
  6. Ok. Było sprawdzane, W takim razie czujnik do wymiany. Dziękuje bardzo wszystkim za odpowiedzi! Wymienie go i zdam relacje. Mógłby mi ktoś jeszcze tylko wyjaśnić od czego zależy czy ma się dwa czujniki na tym trójniku czy jeden? Oba są od temperatury płynu chłodzącego? Zależy to od oznaczenia silnika?
  7. Ok. Ale który kod na climatronicu sprawdzać? 49 czy 51?
  8. Dzięki za link. Który z tych bulbulatorów to ori? Jakiej marki są montowane? Nie widze tu producenta: OEM/ Audi VW. Temperatura spada podczas jazdy więc trudno to uchwycić chyba.. węże i tak już będą ciepłe jeśli raz przepłynie przez nie gorący płyn po otwarciu termostatu. Myle się?
  9. To nie jest mój pierwszy samochód, termostaty wymieniałem już wiele razy w życiu ale jeszcze czegoś takiego żeby 4 pod rząd były wadliwe nie widziałem. U mnie na wolnych obrotach wszystko wygląda wręcz odwrotnie bo temperatura rośnie do 90stopni. Czy dobrze rozszyfrowuje kody climatronica? Edit: Dev dziękuje za odpowiedź. Ile będzie mnie mniej więcej kosztowała taka przyjemność?
  10. Witam szanownych Klubowiczów! Mam pewien problem ze świeżo kupionym audi a4 b5 1,8 arg-czyste pb. Czytałem wszystkie tematy na tym forum związane z tym problemem ale niestety nie potrafie ich sensownie odnieść do mojego przypadku. Postaram się dokładnie opisać problem. Po kupnie wracając do domu (100km) zauwazyłem, ze w trasie wskaznik temperatury pokazuje ciągle poniżej 90 stopni. Na postoju wskazówka staje dęba i jest to wspaniałe 90. Ok-Termostat do wymiany. Nastepnego dnia został założony termostat verneta,( wcześniej włożony był wahler). Nadal to samo. Potem termostat od mojego kolegi z audi też 1,8 (nie znanej marki), nadal to samo. Termostat verneta kupiony w sklepie wymieniłem na nowego wahlera i... nadal to samo. Przy temperaturze powietrza 30 stopni C silnik caly czas ma około 90 w trasie, temp spada do 70 i ponizej kiedy tylko zrobi się chłodniej (20 stopni temp powietrza i mniej). Ok, Myslę sobie czujnik. Widze ,że mam tylko jeden zielony czujnik 4pin, drugie gniazdo jest zaślepione. Ide do kolegi widze dwa czujniki za silnikiem-jeden 2 pin drugi 4pin (czarny)-zabieram ten drugi i wkładam do siebie. Nadal to samo. Dodam jeszcze, że na climatronicu pokazuje mi na kodzie 49 to samo co pokazuje wskazówka na blacie, kod 51- ładnie wzrasta i utrzymuje się na 90 więc wnioskuje ze silnik jest dogrzany i termostat jest ok. Wina czujnika? W dokumentach które dał mi sprzedający widnieje wymiana jakiegoś czujnika temp kilka miesięcy temu. Jestem tą sprawą już dość mocno poirytowany. Dziękuje każdemu kto zechciał przeczytać mój post i z góry bardzo dziękuję za udzieloną pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...