Skocz do zawartości

Andrzej Tokarski

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Andrzej Tokarski

Informacje

  • Imię
    Andrzej
  • Miasto
    WLKP

Auto

  • Model
    A6 C5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    Inny
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

160 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Andrzej Tokarski

0

Reputacja

  1. Witam, temat dotyczy silnika 1.6 16V AUS od jakiegoś czasu piszczy pasek, rolki też mają dosyć. Z jakiegoś powodu jest zamontowany kompresor klimy, gdzie auto klimy generalnie nie posiada. Chce wymontować kompresor klimy po czym wymienić pasek i napinacz, ale niepokoją mnie schematy ułożenia paska dla wersji z klimą i bez. Wersja z klimą (tak mam teraz) 1 - Power steering vane pump pulley 2 - Guide roller 3 - Alternator pulley 4 - Air conditioner compressor 5 - Crankshaft 6 - Tensioning roller Wersja bez klimy (tak chce mieć, chyba) 1 - Vibration damper/belt pulley 2 - Tensioning roller 3 - Alternator pulley 4 - Poly V-belt 5 - Power steering vane pump pulley Czy muszę przemontować pompę wspomagania w miejsce kompresora klimy? Czy są potrzebne jakieś inne części do tego nie licząc oczywiście krótszego paska.
  2. korekty paliwowe sprawdzałeś ? lambda żyje ?
  3. Też gdzieś czytałem o takiej opcji, ale czytałem też o tym, że napęd DX ma inną taśmę/kabel łączący go z płytą główną więc jakim cudem to zostało podłączone? Ale pomijając już ten temat taśmy to czy jest sens nagrać mapę Non-DX np. jakąś starą mapę Niemiec i sprawdzić czy działa? Tak, kolego mam to złącze - zobacz na ostatnie foto w moim pierwszym poście. W sumie są trzy złącza antenowe. U góry GPS, na dole do anteny FM i to trzecie, o którym piszesz. Dodatkowo gdzieś czytałem, że Non-DX nie pokazuje "skali" podczas zmiany głośności np. podczas słuchania radia, a DX pokazuje. U mnie pokazuje się skala. Czy chodzi o taki typ napędu? (zdjęcie z sieci)
  4. Temat nie daje mi spokoju i nie bez powodu napisałem "zagadkowy" w temacie. Podłączyłem się VAGiną do auta i navi przedstawia się jako RNS 4.1, a jak wiadomo wersje RNS/BNS 4.x są DX, a wersje RNS/BNS 3.x są Non-DX. Foto: https://www.flickr.com/photos/134347316@N06/21252442546/in/shares-13i7Ho/ Zadzwoniłem do VW w Poznaniu i facet mi powiedział, że do tego modelu (podałem 4B0 035 192 L) jest dostępna płyta z mapą, (ale cena jest zabójcza) i nie mam pewności czy aby na pewno sam czytnik jest sprawny. Nadal nie mam pewności czy płyty, które nagrywałem są w porzadku i czy czyszczenie lasera się udało. Czy ma ktoś pomysł jak temat ruszyć dalej? Bo bardzo wiele źródeł wskazuje na to, że to jednak jest DX.
  5. Dzięki kolego za odpowiedź. Jestem tu nowy, ale generalnie wiem o co chodzi w forach i staram się dbać o ich poziom, dlatego zadam kilka dodatkowych pytań, które pomogą innym. 1. Czyli dla potomnych możemy zostawić tutaj na forum informację, że nawigacja o oznaczeniu 4B0 035 192 L jest Non-DX, tak? 2. Czy możemy stwierdzić, że wszystkie nawigacje z czytnikiem (na płaską taśmę) SCD-210M są Non-DX ? 3. Czy długi czas "mielenia" płyty jest oznaką brudnego lasera? Czy po wyczyszczeniu lasera natychmiastowy komunikat o błędzie (bez mielenia) jest oznaką czystego lasera, ale problemu z samą płytą lub sposobem jej nagrania lub ewentualnym modelu niekompatybilnym z mapami DX ? Edit: Przy okazji "polecam" sprzedawcę radziox2 ze znanego portalu aukcyjnego na literkę A, który twierdzi, że nie ma czegoś takiego jak "DX" czy "Nie-DX" w Audi, bo to występuje tylko w nawigacjach VW Twierdzi, że za 180zł przyśle mi dwie płyty, które pozwolą na uruchomienie map Polski i polskiego języka na mojej Non-DX navi
  6. Witam, po roku jeżdżenia bez mapy i PL języka postanowiłem to zmienić, ale proszę o pomoc bo nie daję rady. Mam navi o oznaczeniu 4B0 035 192 L ( 8618842280 . Z chomika pobrałem podobno mapę PL-CZ 2013/14 i nagrałem na płytę TDK polecaną do takich celów, używając pliku ustawień, który był dołączony do archiwum (predkosc 1x) Nawigacja mieliła z minutę czy dwie (Bitte warten) i w końcu pojawiał się komunikat o niemożności odczytania płyty, a po przełączeniu na np. radio w prawym górnym rogu "CD Defekte!" Wyczytałem, że to może być wina lasera. Zamówiłem kluczyki do wyciągnięcia navi, rozebrałem wszystko co trzeba, wyczyściłem laser (nie, nie używałem do tego celu gazety/srajtaśmy i kremu do opalania, perfumu, wódki, piwa itd) było to czyszczone z wyczuciem patykiem higienicznym nasączonym IPA. Poskładałem, odpalam i tym razem zamiast minuty/dwóch mielenia od razu pojawił się komunikat o niemożności odczytania płyty. Odpalone miałem radio poza autem więc widziałem, że płytka ledwo się zakręciła i zaraz "foch". Nagrałem jeszcze wiele innych płyt, różnych marek, różnymi sposobami, ale nadal nie chce czytać. Zastanawiam się teraz czy to na pewno jest DX? Mam potwierdzenie, z dwóch miejsc, że tak, ale nie jestem pewien. Pierwsze źródło to archiwalne aukcje allegro w których model z literą "L" na końcu został sprzedany jako DX. A drugie to ta lista z niemieckiego forum (link poniżej) A3 8L[/size] 8L0 035 192 mit Index D, F,G alle Geräte mit TMC [/size] A4 B5[/size] 8D0 035 192 D non DX ohne TMC [/size] 8D0 035 192 E mit TMC, DX[/size] 8D0 035 192 G mit TMC, DX[/size] A4 B6[/size] 8E0 035 192 ohne Index und mit Index A und B, alle Geräte mit TMC [/size] 8E0 035 192 A[/size] 8E0 035 192 B[/size] A8 [/size] 4D0 035 195 E ohne TMC Funktion, ist ein non DX Gerät[/size] 4D0 035 195 H mit TMC, DX [/size] A6 C5[/size] 4B0 035 192 A non DX ohne TMC[/size] 4B0 035 192 E non DX ohne TMC bis KW 48/99[/size] 4B0 035 192 F mit TMC, DX ab KW 49/99[/size] 4B0 035 192 H mit TMC, DX[/size] 4B0 035 192 K mit TMC, DX[/size] 4B0 035 192 L mit TMC, DX[/size] 4B0 035 192 M mit TMC, DX Frontblende in Farbe soul[/size] http://www.audi4ever.com/forumv2/index.php?topic=31738.0 Zastanawia mnie tylko oznaczenie samego czytnika, które jak wyczytałem może oznaczać Non-DX lub "hybrydę" lub "składaka" Czytnik jest oznaczony jako SCD-210M i był podłączony płaską taśmą do płyty głównej. Fotki i film z akcji wkładania płytki. Uwaga: na foto czytnika nie jest jeszcze zamontowana blaszka ze sprężynką http://youtu.be/Mlum218zTs8
×
×
  • Dodaj nową pozycję...