Skocz do zawartości

Wiktor198686

Pasjonat
  • Postów

    31
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Wiktor198686

Informacje

  • Imię
    Wiktor
  • Miasto
    Wałbrzych

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Wiktor198686

0

Reputacja

  1. Witam panowie mam problem mianowicie po wymianie licznika przez inną osobę auto odpala i nie ma żadnych problemów natomiast cały czas miga IMO i nie ma dostępu do menu panela tzn. Spalanie itp Licznik wymieniałem gdyż ktoś wsadził do niego niewłaściwą wersję i nie pokazywał prędkości ale dostęp do spalania był i nie było problemów z IMO POMOCY
  2. Witam panów czy któryś z was był by tak miły i pomógł mi w doborze licznika do audi A4 b6 1.8T 2002 r modelowo 2003 nr Vin: WAUZZZ8EX3A170993 czytałem juz troszkę na ten temat zanlazłem licznik : 8e0920930s lecz niestety jest bardzo cięzko dostępny a zależy mi na kolorowym i nie wiem jaki inny mogę zastosować w swoim audi. z góry dziękuję za pomoc
  3. Takbproblemem byl sam licznik zamontowany z kolorowym tft od b7 byl niekompatybilny
  4. WITAM MOŻE KOMUŚ POMOGĘ OSTATNIO BORYKAŁEM SIĘ Z METALICZNYMI STUKAMI PODCZAS SZYBKICH RUCHÓW KIEROWNICĄ NA POSTOJU (PODCZAS JAZDY STUKI RÓWNIEŻ BYŁY SŁYSZALNE JAK BY WYBITE BYŁO ZAWIESZENIE PRAWEGO KOŁA), PRZYSZŁO MI DO GŁOWY ŻE MOŻE TO BYĆ DRĄŻEK KIEROWNICZY PONIEWAŻ ON TEŻ JEST NA PRZEGUBIE KULOWYM I TAKI WŁAŚNIE ZAKUPIŁEM. PODCZAS WYMIANY DOSZEDŁEM DO ZASKAKUJĄCEJ SPRAWY PODCZAS TRZYMANIA RĘKI NA GUMOWEJ SŁONIE DRĄŻKA STUKI USTAWAŁY POWODEM OKAZAŁ SIĘ BYĆ NIE DRĄŻEK NIE KOŃCÓWKA NAWET NIE ZAWIESZENIE A POLUZOWANA ŚRUBA MAGLOWNICY KTÓRA JEDNA ZNAJDUJE SIĘ POD AKUMULATOREM A DRUGA POMIĘDZY SERWEM HAMULCOWYM A KOMPEM PO DOKRĘCENIU ŚRUBY POD AKUMULATOREM STUKI CAŁKOWICIE USTAŁY ( POD AKUMULATOREM PO JEGO WYJĘCIU ŚRUBĘ MOŻNA NORMALNIE DOKRĘCIĆ KLUCZEM 10 OCZKOWĄ NIESTETY ALE DO DOKRĘCENIA 2-GIEJ ŚRUBY POTRZEBNA JEST NASADKA 10 CHYBA 12 LUB 16 KĄTNA I PRZEDŁUŻKA OK 30 CM MAM NADZIEJĘ ŻE TEMAT SIĘ PRZYDA POZDRAWIAM
  5. POWODEM OKAZAŁA SIĘ TAK JAK KOLEDZY MÓWILI OSŁONA kOMPA WYMONTOWAŁEM JĄ NAŁOŻYŁEM SYLIKONU NA USZCZELKĘ DOCISNĄŁEM SKRĘCIŁEM I SUCHO W AUCIE DZIĘKI PANOWIE
  6. TEMAT ZAKOŃCZONY POMOGŁO WLUTOWANIE PRZEKAŹNIKA W OBWÓD PRZY KLIMA-TRONIKU (KLIMA-TRONIK OKAZAŁ SIĘ BYĆ OD B7) JEST SPORO INSTRUKCJI NA FORUM WIĘC NIE BĘDĘ PODAWAŁ SZCZEGÓŁÓW W RAZIE JAK BY KTOŚ NIE ZNALAZŁ PROSZĘ NAPISAĆ A CHĘTNIE PODEŚLĘ INSTRUKCJĘ
  7. PROBLEM ROZWIĄZANY USZKODZONA BYŁA PRZEKŁADNIA WYCIERACZEK ZATARTY JEDEN SWORZEŃ NIESTETY PODCZAS PRÓBY NAPRAWY PĘKŁO METALOWA(ALUMINIOWA ŁAPA ) I TRZA BYŁO KUPIĆ NOWĄ KOSZT ZAMIENNIKA 90 ZŁ A WYCIERACZKI DZIAŁAJĄ SUPER O WIELE ZWINNIEJ NIŻ WCZEŚNIEJ DZIĘKI PANOWIE ZA PODPOWIEDZI
  8. wieaz co wlasnie szukalem i nic na ten temat nie znalazlem a moze wiesz dlaczego tak sie dzoeje ze nie wylanczaja sie normalnie myslalem ze to przypadlosc lezy po stronie dzwigni wycieraczek
  9. Witam mam spory problem z przednimi wycieraczkami w mojej audi mianowicie zaczynaja wariowac po wlaczeniu spryskiwacza szyby zalanczaja sie i pracuja nawet kilka minut zanim wroca do dołu lub zatrzymana zatrzymają się w połowie szyby bardzo proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu pozdrawiam
  10. A był bys tak miły i powiedział jak to sprawdzić dzięki
  11. Witam panowie powiedzcie mi jakim vagiem mogę zrobić adaptacje przepustnicy w tym modelu mam VCDS-Lite czy tym programem zrobię adaptację jeśli tak bardzo proszę o podanie w jaki sposób zrobić ta adaptację / Dodam że jestem początkującym w obsłudze vaga i nie za bardzo wiem o co chodzi z tymi [Nastawy podst. - 04] jak by ktoś był tak miły i podał po angielsku lub zdjęcie z góry bardzo dziękuje
  12. Czyli za prace wentylatora odpowiada ten na dole w chłodnicy super a masz może jakiś namiar na niego nr gdyż nie za bardzo mogę go rozebrać i sprawdzić z góry dzięki ( No a dlaczego w Vagu mam inna temperaturę niż podaje wskaźnik na zegarach ????
  13. Witam kolegów mam dość spory problem mianowicie: Nie załącza mi się wentylator zaczęło się od tego że nie wzrastała mi temperatura silnika pomyślałem ze termostat się nie otwiera wiec go wymieniłem uzupełniłem płyn i teraz nie włącza mi się wentylator temperatur silnika na desce wskazuje 90 stopni natomiast w vagu wskazuje nawet 112 stopni a wentylator dalej nic bardzo proszę o informacje który czujnik temperatury w moim 1.8T BFB odpowiada za załączenie wentylatora czy ten w dolnej części chłodnicy po prawej stronie czy może jakiś inny dodam jeszcze że wykonałem test w vagu i wentylator normalnie się odpalił proszę o pomoc
  14. był bym bardzo wdzięczny za podesłanie zdjęć pozdrawiam
  15. Lusterka tez nie działają a moze wiesz co było nie tak ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...