Skocz do zawartości

Rafał Wróblewski

Pasjonat
  • Postów

    91
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Rafał Wróblewski

Informacje

  • Imię
    Rafał
  • Miasto
    Mława

Auto

  • Model
    A3 8P
  • Nadwozie
    Sportback
  • Rok produkcji
    2012
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CFFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

1112 wyświetleń profilu
  1. Na pierszym jest taki metaliczny pogłos i pochodzi on z wtrysku ale nie wiem czy sie tym przejmować. Natomiast na drugim tez jest dźwięk taki naprawdę słychać go ale nie wiem jak to opisać jak by coś luźnego było.. chyba
  2. Witam od pewno czasu zauważyłem dwa niepokojące dźwięki, jeden na 100% pochodzi z 1 wtrysku taki typowo metaliczny . Czy z nim coś nie tak ?? Jest do wymiany ? A drugi no właśnie nie mogę go zlokalizować tak troche kombinuje żeby wymienić napinacz paska wielokolorowego ale nie wiem czy to dobry trop. Odnośnie z autem nic sie nie dzieje nie zauważyłem żadnych negatywnych sytuacji. Silnik to 2,0 TDI CR CFFB Wtrysk Dźwięk którego nie mogę zlokalizować
  3. Witam potrzebny nr osłony górnej silnika Auto o A3 8P 2,0 TDi 140KM CFFB z 2012 roku
  4. Witam , czy możecie podzielić sie opiniami na temat silnika 2,0 tdi CR 140KM CFFB z audi A3 8P z 2012 roku z przebiegiem 141 tys ostatni przegląd w DE miał przy 118 tys 01.2017 . Przymierzam sie do zakupu auta z tym silnikiem
  5. Dobra gwint naprawiony, użyłem Helicoil. Trzyma rewelacyjnie . Autko poskładane, silnik pracuje równiutko. Jutro zobaczę czy odpali normalnie,aktualnie stoi przodem trochę wyżej od tyłu. Po tej wymianie skrzyni i wyprzęgnika, podczas jazdy wyświetla sie na FIS znaczek ręcznego (!) . Ale doczytałem tematy ze to mały poziom płynu hamulcowego lub słaby akumulator jutro posprawdzam. A i padła chyba jedna sprężyna zawieszenia , różnica jest około 1,5 cm między strona lewą a prawą (tył), to tak na marginesie Dodatkowo warto mi wspomnieć o tej podkładce/młoteczku trzymającym PD 038130069B. Podczas naprawy jedna mi sie gdzieś zawieruszyła i musiałem kupic druga ( koszt około 24 zł sztuka). Jest znaczna różnica materiału na stopce, która dociska PD do głowicy. Może to też miec wpływ na siłę docisku (Nie porobiłem zdjęć :/) Dziękuje Panowie za przydatne informacje i pomoc.
  6. Śruby nowe oczywiście i olej zawsze wyciągam strzykawka z otworów. Ale nawet przy odkręcaniu było czuć różnice siły potrzebnej do odkrecenia.
  7. Dobra temat sprzęgła ogarnięty No chyba racja była z ta skrzynia. Po jej wymianie wszystko chodzi pięknie, sprzęgło ładnie równo, biegi chodzą ładnie , lewarek zmiany biegów sztywny. Dodatkowo poprosiłem o wymianę wysprzęgkika tak na przyszłość. Kolejny problem to zerwany gwint od śruby trzymające PD podczas dokręcania. Wszystko poszło ładnie pięknie z wymiana oring poprawa styków konektorkow, ustawienie PD i dokręcania na 12Nm. Po czym należy jak w instrukcji dokręcić na 3/4obrotu i tak ja dokrecalem tylko na 1/2 i taka nie pełna i wszystkie trzy Ok a ta jedna zeszła przy nie całym 1/4obrotu. Zdecydowałem się na helicoil wkręce ze dwie sprężynki te 12Nm i 1/2 spokojnie wytrzymają tylko dostęp do nawiercenia jest trochę kiepski
  8. Widzisz tak to jest gadać z tymi mechanikami (zawsze on ma racje) Faktycznie skrzynia wyła podczas hamowania silnikiem, jutro podjadę tam na warsztat zrobię filmik. Co do objawów tego sprzęgła to to ze nie można było jedynki zbić ani wrzucić także innych biegów. Również jak sie położyło noge na pedał i dawało gazu to czuj jak by do góry szedł i przy puszczaniu delikatnie opadał. Tez był taki luz jak sie wciska wchodził tak z 3cm jak by pusto i potem było czuć taką siłe wciskania. Ja mechnikowi cały czas sugerowałem sprawdzenie tego układu hydraulicznego sprzęgła czy wycieków nie ma czy co czy ten wyprzęgnik dobrze działa a może ta pompka pedału sprzęgła. Mi też sie nie chce wierzyć że to skrzynia.
  9. Odnośnie sprzęgła mechanik stwierdził że to skrzynia biegów ( luz na wałku sprzęgłowym tak 1,5 cm) wróci z warsztatu to wezmę sie za PD
  10. No auto do roboty z głowicą do tulejowania gniazd wraz z wymianą rozrządu ORI i wymiana sprzęgła komplet (LUK) oddałem do VAG Bauer z okolic Gdyni,od tego remontu przelatałem 30kkm . Oleju używam cały czas Motula i zawsze używam też środka do czyszczenia przed wymianą w tym roku to juz chyba 4 razy wymieniałem olej :D . Dobra czyli o-ringi do wymiany na PD. Czy ta 4 pompka gdzie BIP'y sięgł +60 jest do regenaracji ??? czy wymiana o-ring wystarczy ? Piotrsob1 co masz tutaj dokładnie na myśli ? Bo ja stawiałem na wysprzęgnik po przeczytaniu kilku tematów...
  11. Witam ponownie zrobiłem logi no nie na ok 90 C ale coś juz tu widac wstawiam linki http://vaglogger.apphb.com/log/5bc1f7609f90a89a342d1d02 http://vaglogger.apphb.com/log/5bc1f7609f90a89a342d1d01 (013,018,023) http://vaglogger.apphb.com/log/5bc1f7609f90a89a342d1d02?AuthKey=cebef7b8965346c89ffef6f759fcce49 (001,003,004) http://vaglogger.apphb.com/log/5bc1f7609f90a89a342d1d01?AuthKey=65d8eb4d10d34c0f94e33f1f2204a41a Dodatkowo błąd 16688 - Cylinder 4 Misfire Detected P0304 - 35-00 - - i takie oto objawy ale nie zawsze. Tak jak by sam sobie wchodzi w cykle pracy czasami pracuje równo nic sie nie trzęsie a czasami no telepie Dodatkowo jakiś problem ze sprzęgłem, czasami żaden bieg nie chce wejść i nie można zrzucić biegu z 1 na 2 jak sie chwile potoczy tak dłużej na jedynce wtedy idzie zmienić. No i przy częstym używaniu sprzegła np w korkach łapie jak chce, raz agresywnie z dołu,a raz normalnie. Czy to wyprzęgnik ?
  12. Laptop jest tylko kabelek, do listopada muszę czekać na diagnostykę. Jakieś podpowiedzi co to problemu ?
  13. No kurde właśnie nie wiozłem ze sobą a jestem teraz za granicą, mam tak jak by ograniczony zakres prac:D A auto odmawia posłuszeństwa ;/
  14. Tak zdjąłem wężyk zasilający na pompie, tego paliwa to tam tak słabo było. Po delikatnym zdjęciu go z króćca nic sie nie ulało z wężyka po przechyleniu go w dół coś tam poleciało dosłownie coś tam 30-60ml. Wiozłem buteleczkę 500ml i włożyłem do niej ten wężyk przekręciłem stacyjkę żeby pompka w zbiorniku podpompowała a tu raptem 100ml -150ml poleciało...
  15. Między filtrem a vacum tak, zaraz zobaczę i dam znać. Jak będzie to co dalej ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...