
Kacper Deluga
Pasjonat-
Postów
28 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Jakieś 8 miesięcy temu założyłem używany gaz do mojej A4. Zdecydowałem sie na taki krok ponieważ samochód był kupiony od handlarza więc nie wiadomo co ma w środku i nie chciałem inwestować 3 tys a za rok oddać go na szrot. Trafila się możliwość kupna od znajomego mechanika instalacji stag 3 na wtryskach vanosa. Gazownik nie był z najwyższej polki, ale instalacja chodziła dobrze wszystko się przekraczało jedynie to gaz za szybko wchodzil bo jakieś 5-10s po uruchomieniu nawet w zimę i centralka źle wskazuje ilość gazu w zbiorniki. Po jakiś 5 miesiącu jeżdżenia na gazie padła mi cewką zapłonowa(moduł), przy wymienianie odkrecilem i odpiolem przepustnice. Po wymianie chodziło dobrze, ale przepustnica się nie zaadoptowala wiec pojechałem do mechanika i tam vagiem nic nie zadziałało i powiedzieli że soft padl. Widziałem coś ostatnio że może paść od podlezenia staga i się zastanawiam czy u mnie jest podobnie. Pojezdzielem dwa miesiące i znowu padła cewką i pytanie czy to moze być wina źle wyregulowanego gazu czy może to po prostu przypadek? I co z tym softem? Jakie moga być przyczyny i jaki koszt naprawy? Czy w ogóle jest konieczna naprawa i jakie są konsekwencje jazdy bez wymiany?Gdy jeżdżę z rozwalona cewką często słyszę wybuchy z niedopalonego gazu gdzieś w wydehu, czy są one groźne i co mogą rozwalić? Dużo pytań bo mam dylemat: czy opłaca się go w ogóle naprawiac, samochód bierze dobry litr oleju na 1tys km i ma straszny nagar w silniku. Czy go sprzedać za 3 tys dołożyć i kupić coś innego.
-
Wymienilem tarcze (ferrodo) i klocki (LPR). Po wymianę hamulce piszczą ale tylko przy dochamowaniu dosłownie chwilę przed zatrzymanie. Pisk jest dość głośny. Zaciski mam w średnim stanie i wymienilem tłoczki ale zostały one przełożone z zacisków od tarcz nie wentylowanych. Niby były takie same ale czy moze to być przyczyną pisku, a jeśli nie, to jakie mogą być inne przyczyny?
-
Od dłuższego czasu mam probemy z szarpaniem i przerywaniem silnika, często tez miałem wrazenie jakby nie dochodziło paliwo ( gaz w podłodze i zero reakcji). Wymieniłem przewody i świece problemy nie mineły. Samochód był podłączony pod komputer ale wyskoczy tylko bład sondy lambda( miesiąc temu wyciołem kata i wymieniłem cały wydech i bład został), wiec cięzko jest zdiagnozowac co jest przyczyna szarpania, mechanik powiedzial, że to pewnie cewka ale nie jest pewny. Wczoraj samochód nie chciał odpalić i znowu miałem wrażenie, że nie dochodzi paliwo. Udało mi sie go odpalić na wrzuconym biegu, rozpedził sie rozrusznikiem na 2 i nagle jakby dosżło paliwo i zaczał normalnie działać. Przed wczoraj zauważyłem, że z pompki dochodzą dziwne dzwieki. Dodam ze samochód ma założonął instalacje gazową i przerywanie jest bardziej zauważalne na gazie. Mam dwa pytania: 1. Czy przerywanie i problem z odpalniem to ta sama usterka ? 2. Czym może byc spowodowany błąd sondy i czy moze to byc zwiazne z moimi problemami? Dzwiek z pompy paliwa:
-
Mam pytanie czy w tych miejscach powinny byc slady oleju czy powinno byc sucho, a jesli sucho to co może byc przyczyną?Od wymiany do wymiany bierze 3l.
-
Nie przyłącza na gaz po wymianie swiec, przewodow i wydechu
Kacper Deluga odpowiedział(a) na Kacper Deluga temat w 1.6
Byłem dzisiaj u gazownika okazało się, że butla straciła masę. Najpierw myślał, ze przewód masowy od cewki sie przepalił przy spawaniu, ale okazało sie, że cała butla nie ma masy i nie potrafił mi powiedzieć dlaczego. Usuną błędy i skasował mnie 20zł ? Dzięki wszystkim za pomoc -
Nie przyłącza na gaz po wymianie swiec, przewodow i wydechu
Kacper Deluga odpowiedział(a) na Kacper Deluga temat w 1.6
Przewody wyglądaja na całe, a jest jakaś inna mozliwosć nie zwiazana z wymienianiem częsci? -
Nie przyłącza na gaz po wymianie swiec, przewodow i wydechu
Kacper Deluga odpowiedział(a) na Kacper Deluga temat w 1.6
Jeżeli chodzi o pykniecie przy przełączaniu na gaz to z przodu pyka a z tyłu nie słychać i zawór się nie otwiera. -
Nie przyłącza na gaz po wymianie swiec, przewodow i wydechu
Kacper Deluga opublikował(a) temat w 1.6
Zostawiłem samochód u mechanika żeby wymienić świece, przewody, mialaem problemy z sonda wiec wycia kąta i wymieniliśmy cały wydech bo był pordzewialy. Po powrocie samochód jeździ tylko na benzynie , przełącza się dosłownie na 1-2s i zaczyna piszczeć jakby zbiornik był pusty, a na pewno ni jest. -
Dzieki za pomoc we wtorek zostawie go u mechanika, wymienie cały wydech i wywale kata
-
Samochód stracił troche mocy, a z rury bucha siwy dym śmierdzący siarką. Podczas jazdy słychac dość mocne udeżenia mniej wiecej spod nóg i cały samochód wibruje. Jaka może byc przyczyna, ztkanay przelot, katalizator? Dodam ze problem pojawił sie gdy wyjechałem z myjki, oprócz standarodwego mycia opłukałem karcherem podwozie.
-
Poszukuje gazownika do założenia używanej instalacji w okolicach Warszawy, macie jakiegos znajomego do polecenia?
-
Dzieki za pomoc mam jeszcze pytanie, mam naderwany kabelek masy czy moze byc to przyczyna słabego swiecenia swiateł mijania? Długie świeca dobrze mam problem tylko ze swiatłami mijania
-
Witam, posiada ktos opis takiej kostki, nie mogę znaleźć nigdzie na forum a nie mam miernika;/ http://www.directupload.net/file/d/4491/657wwldw_jpg.htm
-
Dziekuje za odpowiedz
-
Mam audi 1.6 z 98 r i miałem licznik z konsówką 861c i mam pytanie czy licznik z koncówka 033c z audi z 96r tez 1.6 bedzie pasowal?