Skocz do zawartości

xamer

Pasjonat
  • Postów

    37
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O xamer

Informacje

  • Imię
    xamer
  • Miasto
    Wyszkóœ

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    1.6
  • Kod silnika
    AHL
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

380 wyświetleń profilu

Osiągnięcia xamer

0

Reputacja

  1. xamer

    Dziwny problem z silnikiem

    no ma 2 generację czyli gaz w dolot... przytrzymaj włącznik zanim odpalisz ten od gazu piknie długo i wtedy zapal powinien odpalić z gazu i zobacz co się będzie działo. Podłącz pod jakiegoś kompa podrzuć logi jak chodzi na zimnym i ciepłym. Chłop się pyta bo mu ciężko pali na zimnym i zamiast mu powiedzieć żeby najpierw filtry powymieniał kable WN i świece ew zajrzał do kopułki/cewki co on tam ma a tu wykłady z instalacji i generacji gazu... czy uświadomi go to w tym co ma pod maską? może aczkolwiek niekoniecznie bo jakby chciał się tego dowiedzieć wpisałby w googlach... no chyba, że neta wykorzystuje tylko do oglądania porno a tu zajrzał przypadkiem... czy rozwiązało mu to problem? no tak nie za specjalnie... może niech ktoś mu wyjaśni też na czym polega skład mieszanki LPG w zimę i w lato... nie da mu to za wiele w tym jego problemie ale niech chłopisko na przyszłość wie....
  2. Masy przeczyść bo coś za dużo tego Ci wywaliło... katalizator nie nic wspólnego z czujnikiem obrotów... poza tym jak odpalisz i staniesz za samochodem to wieje z rury wydechowej czy nic nie leci bo jak się katalizator zapcha to słabo z tym tematem i słyszałbyś dzwonienie jakby cegła latała Ci w wydechu... Poszukaj jakiegoś elektryka samochodowego bo to raczej nic z mechaniki tak przynajmniej mi się wydaje ale mogę się mylić
  3. xamer

    wysokie obroty biegu jałowego

    Widzę, że ruch u Ciebie kolego jak na marszałkowskiej w tym temacie... było założyć temat jak wypolerować lakier albo jak odkurzyć wnętrze to zobaczyłbyś ile ludzi zacznie Ci doradzać i podsyłać wizytówki swoich autodetalinowców... a tak to masz Ci los.. jak sam pewnie zauważyłeś nędznie tu z pomocą kogokolwiek.. ale wracając do tematu.. diagnozuj innym kablem lub innym programem. zczytaj na climtronicu i porównaj temperatury na desce ta na climie... wyeliminujesz czy to nie czujnik, kup jakiś preparat do przepustnic i profilaktycznie wyczyść przepustnicę... zajżyj do kopułki może coś nśniedzieje bo rozumiem że w tym roczniku masz ADP? przepływomierz sprawdź jak już przeczyścisz tę przepustnicę i nie pomorze..
  4. Nie zczytywałeś błędów na wyłączonym silniku? bo jak silnik nie kręci to czujnik Halla zawsze wywali błąd.. wrzuć logi zobaczymy co się dzieje jak zaczyna falować
  5. ale takie są niestety realia... ja swojego za 5000 nie mogę pogonić chociaż same opony 2 komplety + instalacja gazowa zamyka się już w tej cenie...
  6. to teraz rada ode mnie przepraszam ale będę bezlitosny i stwierdzę, że pakowanie 2000 zł w 20 letniego parcha mija się z celem... to jak babka po 60-tce z botoxem w twarzy... niby cacy lala ale reszta podzespołów już nie ta... przejżyj go dokładnie, bo za chwile się okaże że silnik już jest spoko ale zaraz zawieszenie trzeba robić bo coś stuka i hamulce słabe a i rdza zaczyna wyłazić i tak Ci się z 2000 zrobi 7 a potem stwierdzisz, że sprzedajesz ale więcej niż 4000 nikt Ci nie da....
  7. obieg zamknięty + strzałka w górę wyklikaj kanał 49 wciśnij obieg zamknięty i wyświetli Ci wartość
  8. no nie mogę właśnie bo to zostało napisane.. czytając twój wątek nie miałem pojęcia co się w nim znajduje... więc przeczytałem... a tu coś takiego... no nie wiem jak to rozumieć, może za mało książek o motoryzacji przeczytałem albo profesorowie nie mieli pojęcia o czym piszą.. albo po prostu ta lektura była za mało inteligentna... no kurcze jakbym wiedział, że ludzie w takie rzeczy wierzą to otworzyłbym zakład mechaniki pojazdowej naprawiał wszystko bo mechanik to przede wszystkim psycholog... i marketingowiec
  9. A tam.. umiejscowienie tej cewki, jakość zamienników, kabli WN i cena tego wszystkiego to jakieś nieporozumienie...
  10. ten kawałek akurat dobry jest poczytaj jak działają uszczelniacze zaworowe + pierścienie tłokowe + uszczelka pod głowicą i zadaj sobie pytanie... jak skład mieszanki może wpływać na przedostawanie się oleju do komory spalania??? masz przedmuchy... niestety pierścienie Ci się kończą czeka Cię remont generalny silnika jak robisz dół to rób też górę... zagraj w międzyczasie w totka bo tanio nie będzie...
  11. w ahl 1.6 cewka jest w takim miejscu, że konia z rzędem jak dasz rade to popsikać i zobaczyć co jest nie tak.... miałem kiedyś przebicia na kablach psikałem wodą i było g... widać... ale próbuj może ja mało doświadczony jestem no chyba, że to adp tam chyba jakoś lepiej z tym wszystkim... a co do jazdy na benzynie to jak kolega wyżej pisze + nalej jeszcze jakiegoś specyfiku do czyszczenia wtrysków nic Ci to nie da, ale chociaż Ci wtryski wyczyści
  12. wciśnij jeszcze na climatronicu obieg zamknięty + nawiew na szybę i sprawdź czy na kanale 49 mazz taką samą temperaturę co na wskaźniku i czy tak samo rośnie. Pod kompa nie podłączałeś?
  13. uszczelka pod głowicą... sprawdź co masz w zbiorniczku płynu ew czy nie masz masła pod korkiem oleju
  14. xamer

    Cuda z zapłonem

    kable i świece do sprawdzenia... to że nowe to wiesz... poszukaj sobie mojego tematu i zobacz co było przyczyną... wrzuć logi
  15. termostat nie ma nic wspólnego z zestawem wskaźników... skoro tego nie wiesz sam raczej nie podejmuj sie naprawy poszukaj niestety jakiegoś serwisu trzymaj kciuki żeby nie spierdzielili.... bo niestety w Polsce fachowcy to słaby temat....
×
×
  • Dodaj nową pozycję...