Jump to content
IGNORED

wysokie obroty biegu jałowego


kirsa

Recommended Posts

Witam

Zakupiłem a4 z silnikiem 1.6 i mam z nim problem dość denerwujący, mianowicie gdy rano odpalam silnik nie chce od razu zapalić trzeba długo pokręcić jak już chwyci to jak by na 2 cylindry, ale bardziej mnie martwi i denerwuje fakt z obrotami na zimnym silniku utrzymuje 800 rpm, natomiast gdy się rozgrzewa obroty wzrastają przy 90 stopniach trzyma 1100 1200 rpm zdarza się czasem że jak puszcze nogę z gazu to falują obroty. W czym może być problem co uszkodzone od czego zacząć gdzie szukać diagnozy vag nie da się zrobić nie łączy się ze sterownikiem silnika, z abs tak poduszki tak a silnik nie. Proszę o pomoc  z tym problemem

pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Widzę, że ruch u Ciebie kolego jak na marszałkowskiej w tym temacie... było założyć temat jak wypolerować lakier albo jak odkurzyć wnętrze to zobaczyłbyś ile ludzi zacznie Ci doradzać i podsyłać wizytówki swoich autodetalinowców... a tak to masz Ci los.. jak sam pewnie zauważyłeś nędznie tu z pomocą kogokolwiek..

ale wracając do tematu..

Cytuj

nie łączy się ze sterownikiem silnika

diagnozuj innym kablem lub innym programem. zczytaj na climtronicu i porównaj temperatury na desce  ta na climie... wyeliminujesz czy to nie czujnik, kup jakiś preparat do przepustnic i profilaktycznie wyczyść przepustnicę...

 

W dniu 26.11.2017 o 22:10, kirsa napisał:

już chwyci to jak by na 2 cylindry

zajżyj do kopułki może coś nśniedzieje bo rozumiem że w tym roczniku masz ADP?

W dniu 26.11.2017 o 22:10, kirsa napisał:

natomiast gdy się rozgrzewa obroty wzrastają przy 90 stopniach trzyma 1100 1200 rpm zdarza się czasem że jak puszcze nogę z gazu to falują obroty.

przepływomierz sprawdź jak już przeczyścisz tę przepustnicę i nie pomorze..

Link to comment
Share on other sites

Sprawdz czy po włączeniu zapłonu słychzać brzęczenie pszepustnicy i czy nastawnik coś reaguje a co do łączenia sie ze sterownikiem to sprawdz czy jest imobilajzer czy go ktoś wywalił 

Edited by Karol_ok9
Link to comment
Share on other sites

Nie wiem jaki to symbol silnika. Imobilizera nie ma. Po włączeniu zapłonu nic nie słychać z przepustnicy, z tym łączeniem próbowałem różnymi programami pod vaga i nic w sensie komunikacji z silnikiem jabłka innego nie mam żeby sprawdzić zajrzę do tej przepustnicy na dniach bo te obroty to mnie naprawdę irytują 

 

Link to comment
Share on other sites

a czy te podwyższone obroty jak się rozgrzeje mogą mieć związek z czujnikiem temperatury?

Link to comment
Share on other sites

Częstą przyczyną wysokich i falujących obrotów jest nieszczelność układu dolotowego powietrza.

Link to comment
Share on other sites

Jesli imobilajzer jest wywalony to sie nie polaczy z silnikiem tszeba dostac sie do kostki od imo. jest za licznikiem i złaczyc 2 kable z z tej kostki nie pamietam jakie ale sie dowiem

 

Link to comment
Share on other sites

3 godziny temu, Karol_ok9 napisał:

Jesli imobilajzer jest wywalony to sie nie polaczy z silnikiem tszeba dostac sie do kostki od imo. jest za licznikiem i złaczyc 2 kable z z tej kostki nie pamietam jakie ale sie dowiem

 

Ok bardzo bym był wdzięczny za informację bo nie mam kompletnie w co ugryźć by naprawić autko a tak to zawsze cos by się dowiedział

 

Link to comment
Share on other sites

Jak niemasz imo to masz wolna taką kostke odetnij te dwa kable złącz i zaizoluj fo odczytu blendow i sprawdzenia przepustnicy polecam polski vag. Na 99 procent bendzie błąd czujnika przepustnicy pszerabiałem to już

Link to comment
Share on other sites

Ok sprawdzę to a czy po włączeniu zapłonu powinna się świecie kontrolka check i zasnąć lub też nie po uruchomieniu silnika bo u mnie w ogóle nie świec i nie wiem czy tam jest czy nie czy ktoś ją Zlikwidował. Do tej kostki muszę wyjść zegary? A czy w każdej wersji byl imo montowany?

Link to comment
Share on other sites

W starszych wersjach niema check tak zegary tsza wyjac ale to niema durzo roboty a imo był w kazdym 

 

Link to comment
Share on other sites

witam

udało się zlokalizować kostkę i połączyć ze sterownikiem błędy jakie wyświetliło

VAG-COM Version: Release  311.2-N

Control Module Part Number: 8D0 907 557 B  
  Component and/or Version:  1,6L R4/2V MOTR HS D08
           Software Coding: 04001
            Work Shop Code: WSC 00000
7 Faults Found:
16989 - Internal Control Module: ROM Error
        P0605 - 35-00 - -
17978 - Shareware Version. To Decode all DTCs
        P1570 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
16502 - Shareware Version. To Decode all DTCs
        P0118 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
16705 - Shareware Version. To Decode all DTCs
        P0321 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
00532 - Shareware Version. To Decode all DTCs
        07-10 - Please Register/Activate - Intermittent
00670 - Shareware Version. To Decode all DTCs
        27-10 - Please Register/Activate - Intermittent
00515 - Shareware Version. To Decode all DTCs
        30-00 - Please Register/Activate
jak to mam rozumieć uszkodzony sterownik ???

Link to comment
Share on other sites

Nie znam angielskiego sciagnij sobie polski vag to tam bendzie po polsku a jesli wywalony imo to zawsze bendzie błąd uszkodzenie pamięci czy cos takiego

Link to comment
Share on other sites

Kolego a jak się robi adaptację przepustnicy w vagu w tym silniku 

Link to comment
Share on other sites

Jeśli jest to silnik o oznaczeniu adp sprawdzisz to na tabliczce znamionowej obok zbiorniczka wyruwnawczego i jesli masz polski vag wchodzisz w silnik bloki danych kanał 98 i naciskasz ustawienia pierwotne i jak bendzie adp w porzadku to gotowe 

IMG_20171208_150202.jpg

Link to comment
Share on other sites

błędy z polskiego vaga

16989    Nie znany kod błędu
    brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
670    Czujnik zespołu przepustnicy-G127
    nieprawidłowy sygnał
515    Czujnik Halla -G 40
    przerwa lub zwarcie do plusa

adaptacji nie da się tak zrobić jak pisałeś wyświetla nie dozwolony blok

Link to comment
Share on other sites

To tak jak myslalem blad jest czujnika przepustnicy a tak naprawde padł ten silniczek ktury w niej jest da sie go wyciagnac i zregenerowac ale jest troche zabawy z tym ja za regeneracje silniczka płaciłem 50zł bo kupic sie go nieda albo wymien przepustnice to jest na 100% jej wina potwierdza to fakt ze nieda sie jej zaadoptowac a z tym hala to tez mialem taki blad pimoglo odpiecie kostki psikniecie wd 40 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...