Andre64
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
7 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Andre64
Informacje
-
Imię
Andrzej
-
Miasto
Fabianki
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
1995
-
Silnik
1.6
-
Kod silnika
ADP
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia Andre64
0
Reputacja
-
Tak to prawda, że wymiana części na chybił trafił, nie jest szczęśliwym rozwiązaniem. Dlatego ja w takim przypadku odczytał bym błędy, po czym zrobił bym pomiary, żeby się upewnić co do uszkodzenia. W twoim przypadku sprawdził bym moduł zapłonowy, przewody, świece. Nie kupował bym części bez odpowiednich pomiarów i upewnienia się , że są uszkodzone.
-
Po odłączeniu akumulatora błędy na kompie się nie kasują.
-
Niech zgadnę uszkodzony moduł zapłonowy?
-
rosnąca temperatura silnika audi a4 b5w czasie postoju oraz podjazdu pod wzniesienia
Andre64 odpowiedział(a) na kros79 temat w Audi A4 B5
Żeby być dobrym fachowcem, to trzeba się wyspecjalizować i robić jakąś grupę pojazdów, brać udział w szkoleniach, forach itd. A odnośnie furki to sprawdził bym wiskozę, termostat i miał nadzieję że to nie uszczelka pod głowicą. -
I jak auto odpali to już potem chodzi? Często się zdarza, że zimne auto odpala, a jak się nagrzeje to staje i nie chce odpalić, powodem jest czujnik wału korbowodowego.
-
Częstą przyczyną wysokich i falujących obrotów jest nieszczelność układu dolotowego powietrza.
-
Panowie mam pytanie, czy to prawda, że przy instalacji LPG szybciej uszkadzając się moduły zapłonowe? Czy to jakiś wymysł pseudo mechanika?