-
Postów
12 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Osiągnięcia Jacek Milena Boguccy
0
Reputacja
-
Jacek Milena Boguccy zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
1.9 AWX tryb awaryjny, spadek mocy-logi.
Jacek Milena Boguccy odpowiedział(a) na Jacek Milena Boguccy temat w Audi A4 B6/B7
Wie ktos ktory jest do awx? 5f9590cd61ab6ae4880e998f33fdf0544cb14695962ff272c4cf6be81f92b56a (1) 7339c566678d6b71bf024cd9386464af84e4e83d9c159d2d6a78ea560f88b50c (1) Czemu 1 ma 2 wyjscia a drugi 3? -
1.9 AWX tryb awaryjny, spadek mocy-logi.
Jacek Milena Boguccy odpowiedział(a) na Jacek Milena Boguccy temat w Audi A4 B6/B7
Czy sztanga turbiny na biegu jalowym przy wciskaniu pedalu gazu powinna pracowac? Przy odpalaniu sztanga sie podnosi gdzies o 7mm moze wiecej. -
1.9 AWX tryb awaryjny, spadek mocy-logi.
Jacek Milena Boguccy odpowiedział(a) na Jacek Milena Boguccy temat w Audi A4 B6/B7
Sprawdze to. Jakim programem robisz takie wykresy? -
1.9 AWX tryb awaryjny, spadek mocy-logi.
Jacek Milena Boguccy odpowiedział(a) na Jacek Milena Boguccy temat w Audi A4 B6/B7
Czyli n18 jednak pod lampa obok tego z zielonym lebkiem n239. Wyczyszcze ta przeplywke. -
1.9 AWX tryb awaryjny, spadek mocy-logi.
Jacek Milena Boguccy odpowiedział(a) na Jacek Milena Boguccy temat w Audi A4 B6/B7
Dzieki danielstol -
1.9 AWX tryb awaryjny, spadek mocy-logi.
Jacek Milena Boguccy odpowiedział(a) na Jacek Milena Boguccy temat w Audi A4 B6/B7
Sprawdzilem n75, ma 18 omów oporu. W weekend podmienie z n18. N18 to ten pod lampa? Obok jest z zielonym łebkiem. -
1.9 AWX tryb awaryjny, spadek mocy-logi.
Jacek Milena Boguccy odpowiedział(a) na Jacek Milena Boguccy temat w Audi A4 B6/B7
Dynamiczny grupy 11 dalem. -
1.9 AWX tryb awaryjny, spadek mocy-logi.
Jacek Milena Boguccy odpowiedział(a) na Jacek Milena Boguccy temat w Audi A4 B6/B7
Dynamiczny grupy 11 dalem. -
1.9 AWX tryb awaryjny, spadek mocy-logi.
Jacek Milena Boguccy odpowiedział(a) na Jacek Milena Boguccy temat w Audi A4 B6/B7
Puscilem przez vaglogi. -
Witam, jest to moj pierwszy post jak i pierwsze logi. Mam madzieje, ze wykonalem je prawidlowo. Problemem jest wlaczanie trybu awaryjnego tj. wylaczanie turbiny przy wciskaniu pedala do "dechy" w okolicach 3-4k obrotow na 3 i wyzszych biegach. Prosze o analize logow dyn. i statycznych. Pozdrawiam. Jacek http://vaglogi.pl/log-004_tCobDGU.html http://vaglogi.pl/log-018_WrzLnJ3.html http://vaglogi.pl/log-003_007_008_K0VQ1.html http://vaglogi.pl/log-023_kdlkhO4.html http://vaglogi.pl/log-003_011_008_u435H.html http://vaglogi.pl/log-013_9cPT7s.html http://vaglogi.pl/log-003_007_008_aX078.html
-
Spadek mocy duża turbodziura (rozwiazany)
Jacek Milena Boguccy odpowiedział(a) na Kamil93G temat w 1.9TDI
Hej, a jeśli za duże ciśnienie doładowania to co jest przyczyna? -
Zanik mocy silnika, pomaga zgaszenie silnika
Jacek Milena Boguccy odpowiedział(a) na judin temat w 1.9TDI
Hej, ja tez tak miałem i jezdzilem tak z 5 mies. i wkoncu turbo padlo calkiem i musialem regenerować. Do tego mi swistala od 2 lat. Wydaje mi się ze po prostu turbo się powoli sypie. To tylko mój przykład.