Skocz do zawartości

Jacek Milena Boguccy

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Jacek Milena Boguccy

Informacje

  • Imię
    Jacek
  • Miasto
    Piła

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

178 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Jacek Milena Boguccy

0

Reputacja

  1. Wie ktos ktory jest do awx? 5f9590cd61ab6ae4880e998f33fdf0544cb14695962ff272c4cf6be81f92b56a (1) 7339c566678d6b71bf024cd9386464af84e4e83d9c159d2d6a78ea560f88b50c (1) Czemu 1 ma 2 wyjscia a drugi 3?
  2. Czy sztanga turbiny na biegu jalowym przy wciskaniu pedalu gazu powinna pracowac? Przy odpalaniu sztanga sie podnosi gdzies o 7mm moze wiecej.
  3. Czyli n18 jednak pod lampa obok tego z zielonym lebkiem n239. Wyczyszcze ta przeplywke.
  4. Sprawdzilem n75, ma 18 omów oporu. W weekend podmienie z n18. N18 to ten pod lampa? Obok jest z zielonym łebkiem.
  5. Witam, jest to moj pierwszy post jak i pierwsze logi. Mam madzieje, ze wykonalem je prawidlowo. Problemem jest wlaczanie trybu awaryjnego tj. wylaczanie turbiny przy wciskaniu pedala do "dechy" w okolicach 3-4k obrotow na 3 i wyzszych biegach. Prosze o analize logow dyn. i statycznych. Pozdrawiam. Jacek http://vaglogi.pl/log-004_tCobDGU.html http://vaglogi.pl/log-018_WrzLnJ3.html http://vaglogi.pl/log-003_007_008_K0VQ1.html http://vaglogi.pl/log-023_kdlkhO4.html http://vaglogi.pl/log-003_011_008_u435H.html http://vaglogi.pl/log-013_9cPT7s.html http://vaglogi.pl/log-003_007_008_aX078.html
  6. Hej, a jeśli za duże ciśnienie doładowania to co jest przyczyna?
  7. Hej, ja tez tak miałem i jezdzilem tak z 5 mies. i wkoncu turbo padlo calkiem i musialem regenerować. Do tego mi swistala od 2 lat. Wydaje mi się ze po prostu turbo się powoli sypie. To tylko mój przykład.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...