Skocz do zawartości

annaparker

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O annaparker

Informacje

  • Imię
    Anna
  • Miasto
    Amsterdam

Auto

  • Model
    Ferrari
  • Nadwozie
    Roadster
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    6.3 W12
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Automat
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

149 wyświetleń profilu

Osiągnięcia annaparker

0

Reputacja

  1. @Muskel1 Bardzo dziękuję za błyskawiczną odpowiedź, jest to jakaś wskazówka dla mnie. Ale dziwi mnie, że przez tyle lat jazdy, gdy nawet zdarzyło się mi się pojechać z otwartymi drzwiami, takiego dźwięku nie było, nie wiem czy w ogóle B5 z 1996 ma w ogóle takie powiadomienie? Bo powiadomienia o niezapiętych pasa nie ma. Dźwięk pojawia się prawie zawsze, gdy wrzucę na luz. Zazwyczaj dopiero po paru minutach jazdy, gdy silnik się nagrzeje. Gdy wsiądę do auta z jeszcze gorącym silnikiem - dźwięk jest od razu po uruchomieniu. Gdy wsiądę rano, to po paru minutach dopiero dźwięk się pojawi (oczywiście, gdy dojadę do skrzyżowania i wrzucę na luz). No to będzie walka z mikro-stykiem. Dam znać jak przyjdzie i wymienię. Dzięki. EDYCJA: To nie to, niestety.
  2. Szanowni, Audi 1996, 1.6 benz. Czy ktoś wie co to za dźwięk? Wydobywa się jakby zza deski rozdzielczej. Pojawia się czasem, czasem się wyłącza. Mam zamontowane: sterownik do centralnego zamku (pilot) i instalację LPG, wydawało się, że dźwięk może któregoś z sterownika ww. urządzeń, ale dźwięk głównie pojawia się, kiedy wrzucę bieg na luz i już tak pika sobie parę minut, aż wrzucę na jakiś bieg w trasie i spokój, jednak wrzucę luz i znowu pika. W 8/10 przypadkach kiedy wrzucę na luz, ale nie zawsze. Dziwna sprawa, bo autem jeżdżę 5 lat i nigdy czegoś podobnego nie było. Ktoś spotkał się z takim czymś? VIDEO: https://streamable.com/okai43
  3. Dzięki Adrian. Myślę czy jak wymienię sondę lambda to czy przepływomierz zacznie hulać, bo może błąd przepływki (wymieniona na nową Piersburg) powoduje błąd sondy lambda. Albo odwrotnie - uszkodzona lambda powoduje błąd przepływki, ale to trochę mało logiczne. I tak pytam tutaj, może ktoś-coś... ;-) Dzięki bardzo.
  4. Dział Audi A4 1.6, tytuł tematu B5 ADP - jakie dane jeszcze Ci potrzebne? No może rok: 1996.
  5. VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 8D0 907 557 B Component and/or Version: 1,6L R4/2V MOTR HS D08 Software Coding: 04001 Work Shop Code: WSC 00000 4 Faults Found: 01247 - Activated Charcoal Filter (EVAP) System Solenoid Valve 1 (N80) 29-00 - Short to Ground 16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low P0102 - 35-00 - - 16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity P0134 - 35-10 - - - Intermittent 17735 - Knock-Control: Cylinder 3: Regulation Limit Exceeded P1327 - 35-10 - - - Intermittent Trochę informacji: instalacja gazowa roczna, wymieniane świece, kopułka, kable zapłonowe, czyszczona przepustnica, wymieniony przepływomierz, filtr powietrza, czujnik temperatury cieczy i pewnie jeszcze coś by się znalazło. W czym tkwi problem moi mili, bo błąd lambdy być może się pojawia, bo leży przepływka (nowa). A czemu leży? Akumulator trzyma dobrze napięcie, więc czort jeden wie o co mu chodzi. Proszę o wypowiedzi, nawet luźne i niekoniecznie muszą być trafione - wszystko chętnie wysłucham, bo walka z moją A4 trwa już od paru m-cy... ;-)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...