86cichytomek

Pasjonat
  • Zawartość

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O 86cichytomek

  • Urodziny 24.05.1986

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Imię
    Tomek
  • Lokalizacja
    Zamość

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rocznik
    1995
  • Silnik
    1.6
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG
  1. Witam, mam problem z zawieszaniem sie obrotów, ostatnio przeczyścilem przepustnice i zagladalem do silnika krokowego, przeczyscilem sciezki i nic nie jest w nim urwane albo zurzyte, ktos moglby mi pomoc ? *Trzeba czytać do czego dany dział jest: "Moje Audi - W tym dziale możesz pochwalić się swoim autem." - wątek przeniesiony
  2. wyglada to tak
  3. Dziekuje za zainteresowanie , wiec , bledow niema , mam kabel i niema bledow na vagcomie, a przepustnicy nie umiem sfabrycznić
  4. Hej ktos podpowie bo dziisja do 4000 tysiecy sie zacieło !!
  5. Witam, od pewnego czasu po zapaleniu silnika obroty same wskakuja na 2000-3000 ,co to moze byc pozdrawiam
  6. Witam, potrzebuje pomocy w zlokalizowaniu odmy zeby wyczyscic w audi a4b5 1.6 benz adp 1995, i w razie koneicznosci gdzie jest silnik krokowy ,pozdrawiam
  7. Kochani czy mi ktos wytłumaczy łopatologicznie na zdjeciach i opisowo gdzie w moim audi a4b5 1.6 benz 1995 znajduje sie odma i silniczek krokowy aby to wyczyscic xD pozdrawiam i stawiam piwko
  8. Co powoduje szarpniecie zawieszeniem po podaniu nagle gazu bądz przy naglym puszczeniu gazu? Czy nikt sie nie zna ?
  9. Witam , jaki klucz ilu kątny zastowsowac do odkrecenia 6 śrub splin przy flanszy w przegubie wewntrznym w audi a4b5 Ponawiam pytanie POnawiam pytanie
  10. aha Spline ,czyli to 8 kątny wpust ? a jaka srednica tego klucza ? Koledzy to w końcu jaki to ? a wiec jaka dokladnie ,ile wypustkow,nie bede kupowac kilka kluczy
  11. Kochani, mam klopot w czasie jazdy rozsypal mi sie wewntrzny przegub w audi a4 b5, jaki idzie tam klucz zeby odręcic te 6 śrub,i jak to zrobic zeby nic nie urwac, za odpowiedz dziekuje i pozdrawiam
  12. 001 throttle body angle 3,9 stopnia 005 intake air mass 2,78 g/s 006 lambda regulation powinno byc-2,3 % jest 10,2 % 007 lambda probe 0,765 V , charocoalfilter solenid valve 0,0%, lambda correction factor 1.00 apowinno byc 1.05 008 injection period corrected 2,92 ms a powinno byc 2,58 ms lambda regulat learned additive 7 % apowinno byc -0,8 %, lambda regulat multipl -2,3 % a powinno byc 5,5% 009 full tank breather charoal filter 0,0% a powinno byc 14,5 %, lambda correction factor 1.00 a powinno byc 1,07, charloat filter chrage level -3.0 a powinno byc -1.00, konsumpcja paliwa 0,84 l/h a powinno byc 0/7 lh 018 engine load 2.05 ms a powinno byc 2,25 ms ,attitude correction factor -23,4 % a powinno byc -15,6 % 022 time 1.50 ms a powinno byc 1.45 ms, mass flow 2.64 g/s powinno byc 2.71 g/s 023 throttle body emergency stop 75.3% a powinno byc 70.2 % ,throttle body max position 25,5% a powinno byc 20.0 % 024 knock control engine load jest 1.50 ms a powinno byc 1.65 ms
  13. Witam , potrzebuje kogos sprytnego kto by mi zdiagnozowal problem na silniku benzynowym , na zimnym silniku bardzo male obroty a potem dławienie sie ,gdy dodam mocniej gazu strzaly , przesylam logi i pozdrawiam http://vaglog.pl/log_235952.html http://vaglog.pl/log_235953.html http://vaglog.pl/log_235954.html http://vaglog.pl/log_235955.html http://vaglog.pl/log_235956.html http://vaglog.pl/log_235957.html http://vaglog.pl/log_235958.html http://vaglog.pl/log_235959.html
  14. Jestem wlascicielem Audi i niewyobrazam sobie innego auta dla siebie , a wy tez tak macie ?