Skocz do zawartości

Kalileusz

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Kalileusz

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Miasto
    Płock/Olsztyn

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2013
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    CAEB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

485 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Kalileusz

1

Reputacja

  1. Witam serdecznie czy może ktoś z szanownych forumowiczów wie czy da się zmieścić końcową puchę z rs4 b9 do s4 b8 pomijam kwestie podłączenia przepustnic itp. kwestia czy fizycznie da się to tam zamontować i połączyć w całość układ wydechowy. Pozdrawiam Kamil.
  2. Kalileusz

    Problem z mocą

    Tak wtryski założone większe 430, wydech nie trzyma jest dp i brak kata, środkowy też zmodyfikowany. Ok sprawdze ten 118 z odpiętą ale dopiero w czwartek zapomniałem kabla. Szczelności też nie sprawdzałem metodą na kompresor.
  3. Kalileusz

    Problem z mocą

    No tak jakoś wyszło na szybko Tylko jaki może być tego powód skoro jest nowe.
  4. Kalileusz

    Problem z mocą

    ok mam 2/33 https://log.malonetuning.com/chart/234844#H8KLCADCoMOwOFsCA23CjUEKw4MwDATDv8KiwrMMdcKbw58YH8OURsK4wobDhArCshLDksK%2Bwr5xDMKlwoced8KGYUMAw6VZNnYjGVU2QMKPwrfCiMO%2Fw7DCtcOhwofDjMO3XMOYJcKVdcKpwoDClw4nw5HDvMOmYyIkLsKsZAzDncKUwo3DlcKcwonDmx3DrcK5FcK9wqFxdMKvLwLDjcOpaWdywrzDvcKIw6BxwogIw75UwrTCmsOUZcOKw5bCjB9iw7wAEENIQsK%2FAAAA 3/20 https://log.malonetuning.com/chart/234845#H8KLCAB7w7E4WwIDTcKLQQ7DgjAMBMO%2Fw6LCsy3CtVDDuEzClEPCoFbCsFTDosOKcVHDocO1wpBWQj3DrsOMTghww5fDp00KUzZdw6YKw5hFbHBSwpMPw78mQsOmw4LClsKcYTfDpcOFw6bDpEorwqVVWsKxN2kcw6nDvUdgwpIfwr4lwpXDvSDDggnDjzjDoAXCrxHCocOfDmlxwq3DsyTDnnw%2Fw4TDuAV1w6fDokLClwAAAA%3D%3D 115/118 https://log.malonetuning.com/chart/234846#H8KLCADCuMOxOFsCA03CjEEKw4MwDATDv8KiwrMECU1fE3xwa8OhCFI7w4hyScO7w7rDhA7ClB53Z3bDpxnCnsO5w7XCkMOEFDXDl8KtAA4OW8K5ZsKVL8KfESFyYsO1w4ZwwpHDtGY1wrJMO8O5XcOaw6LDmiwSwpjCgjdfw5haeUPDk8OKwo3DuBDDqMOzwpNBJS7DlsOPTsOzD8OMA8OecXIIY8KHwr5aLsObKsO9bMKcwpw7ADFPJ8KOwq0AAAA%3D
  5. Kalileusz

    Problem z mocą

    Witam serdecznie, mam zagadkę przed awarią auto miało ponad 200km po remoncie (kompletna regeneracja głowicy, nowe pierścienie, panewki, nowe turbo hybryda k03-005, nowy napinacz łańcucha rozrządu) i po wszystkim auto jeździ bo jeździ ale jest straszny muł. Łańcuch dobrze ustawiony liczba oczek sie zgadza wałek wydechowy cofnięty jak powinno być. Wrzucam dwa logi jeden stary po złożeniu, drugi po wymianie n75 na nowy, wsadziłem seryjny dv bo był bov. Może z waszą pomocą zreanimuje tego padlucha. L1 https://log.malonetuning.com/chart/234094#H8KLCAAFwrE4WwIDTcKMQQ7DgjAMBMO%2Fw6LCsyPCtcKiw7DCmSgHQ8Ksw5RSSSrDh0HChcOXw5PCtBLDosK4O8Kzw6s9PMOKw7Muwpldw5LDksOWCjgEw6zDpVJUPsK8R8KEw4TCmcKVwozDoSTDucOFasOOworDmxxtw5IXw6dmwpbDiC7CklFlw6vDpQVNG3dCMcK6w7dPBsKVNMObccK2wpt%2Fw4APeMOFCW8BYTwwNSt1XcOkwrgbwqcQwr4PIsOUU8KvAAAA L2 http://log.malonetuning.com/chart/234831#H8KLCAA0wrE4WwIDTcKMQQ7DgjAMBMO%2Fw6LCsyPCtcKiw7DCmSgHQ8Ksw5RSSSrDh0HChcOXw5PCtBLDosK4O8Kzw6s9PMOKw7Muwpldw5LDksOWCjgEw6zDpVJUPsK8R8KEw4TCmcKVwozDoSTDucOFasOOworDmxxtw5IXw6dmwpbDiC7CklFlw6vDpQVNG3dCMcK6w7dPBsKVNMObccK2wpt%2Fw4APeMOFCW8BYTwwNSt1XcOkwrgbwqcQwr4PIsOUU8KvAAAA
  6. Witam serdecznie mam dylemat ponieważ wyrwałem okazyjnie hamulce z s4 b5, 321 mm i jak to w opisie na forum elegancko wszystko podchodzi pasuje ale problem zaczyna się ponieważ nie mogę dopasować felgi ani 16 ani 17 cali jaki mam nie podchodzą brakuje ze 2/3 cm aby doszła do piasty et mam 35 na 17. Jakie felgi podejdą czy piasta inna potrzebna czy co? Proszę o poradę.
  7. Już tyle opinii słyszałem, że najchętniej to bym się przejechał z kimś kto to ma bo tak to ze skrajności w skrajność. Ja obecnie temat sprzęgła odłożyłem bo coś się spsuło po wymianie wtrysków na większe zginęło 20 km i zaczęło cofać zapłony powyżej 3k po 8/9 stopni Nie wiem czy źle program napisał pod nie bo doładowanie zwiększyło się do 1,3 a tu takie rzeczy cewki wymienione świece nowe.
  8. No dobra myślę, że przetestuje ten zestaw kompletny z AWX albo kupie sam dwumas z awx a sprzęgło i docisk, który leży wyśle do obicia przy tarczy 228 bo te większe to przy skrzyni 6 bieg chyba były. Tak zawsze gasiłem i odpalałem na wciśniętym sprzęgle co do obciążenia to głównie jeżdżę sam ale sporo po szybszych trasach. W sumie wibracji jako takich nie czuje nigdzie jedynie słychąć klekotanie albo takie stukanie jak wcisnę sprzęgło choć zdarzają się momenty że nie słychać jak nieraz trochę depnę sobie na mieście.
  9. Sam jestem w szoku tym bardziej że jakoś specjalnie nie katowałem auta, Montował znajomy mechanik a skrzynia jest 5 biegowa. No obić kewlarem tak czy siak chciałem. A co z ilością zębów na dwumasie z awx jak pisał kolega wyżej? Z tym jednomasem nie będe musiał tego wysyłac razem gdzieś żeby to poskładali wydaje mi się ze jednomas będzie cieńszy więć co z tym luzem co zostanie i jak to gdzieś czytałem wibracjami bo te też podobno są moment obecnie jest na 320 nm i podejrzewam ze wiecej jak 350 nie wydusi.
  10. Witam serdecznie mam problem i parę wątpliwości mimo, że temat wałkowany jakoś dalej nie ogarniam. Mianowicie wymieniłem z 4 miechy temu komplet sprzęgła z dwumasą sachsa i niestety na chwile obecną dwumasa już klęka słychać ją jak grzechocze przy wciśniętym sprzęgle. I teraz czy wsadzić od nowa nowy zestaw tym razem luka czy może gotowy zestaw tylko z jednomasą chyba valeo robi to a cena podobna. Chyba że zrobić ten miks z vr6 tylko gdzie to wysłać żeby poskładali w całość. Albo myślałem może wsadzić z AWX komplet razem z dwumasą niby diesel to powinno być wszystko mocniejsze? Na chwile obecną auto ma około 240 km i tyle myślę zostanie już Proszę o pomoc.
  11. ok a powiedz co z tą nieszczęsną dwumasą pakować też od diesla czy zakupić ori i zrobić takiego miksa?
  12. Chce zrobić pod maską coś w granicach 230 km i tyle na ośkę myślę w zupełności na co dzień starczy
  13. Witam serdecznie, mam dylemat chce wymienić sprzęgło bo moje powoli już umiera (piszczy nieraz przy ruszaniu jak za wolno puszcze sprzęgło i jest problem cofać na wstecznym pod górkę) i tu moje pytanie do was: czy założyć zestaw z AWX czyli kompletne sprzęgło i docisk ale nie wiem co z dwumasą czy też zakupić od AWX (może wytrzymalsze będzie) czy włożyć serie j bo nie orientuje sie w tej kwestii. Albo może lepiej zakupić zestaw dedykowany do BEX niby więcej koni powinno być to mocniejsze. Pozdrawiam
  14. niby tak jechałem kawałek i nic nie zginęło tak jak zawsze się to dzieje. do tego jak wejdę w nastawy podstawowe kanał 001 lub 005 mam na czerwono error, mimo że kodowanie sie ładnie zapisuje. taśma powinna być sprawna bo założyłem starą która jeździła przed zmianą. okazało się że zanim wpisałem kodowanie włączyła się procedura kalibracji czegoś tam i trzeba było ją zakończyć wpisać ponownie kody i poszło abs zginął nic się świeci.
  15. Wklepałem kodowanie 04275 (bo 5 to chyba od diesla ) to przyjeło zapisało sie niby już nie piszczy i nie pojawia sie ten wykrzyknik ale świeci sie abs czyli dalej cos słabo
×
×
  • Dodaj nową pozycję...