Skocz do zawartości

MonsterBew

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O MonsterBew

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Leżajsk

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    3.0 TDI V6
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

207 wyświetleń profilu

Osiągnięcia MonsterBew

0

Reputacja

  1. Miałem ten sam problem. Rozebrałem cały zamek dokładnie wyczyściłem, nasmarowałem smarem i problem znikł.
  2. Jeszcze nie narazie czekam na sztywny zamach i sprzęgło i się okaże
  3. Chodzi ci o serie wykres ? Ten czerwony? Niestety nie mam pojęcia, ale kilka już tych silników było na hamowni i w każdym tak sie układa bez żadnych modyfikacji oczywiście. Jeżeli jade spokojnie mam zapięty np 5 bieg i obroty 1krpm i gaz w podłogę to do 2krpm jest ok później wibruje do 3 krpm i dalej już jest ok Po zmianie softu wszystko jest okej ?
  4. możesz zapodać kreski ? Jeśli masz zalany silnik (dużo niuta, mało koni bo silnik nie utrzymuje mocy) to masz przyczynę wibracji. przy sprawnej nie może, poduchy warto sprawdzić. Poduszki wszystkie dobre łącznie z całym zawieszeniem silnika i dyfra. wykresu nie posiadam na kompie ale ładny prosty był bez żadnych spadków czy nierówności. Wibracje pojawiają się tylko przy nagłym przyspieszaniu przy normalnej jeździe wszystko jest git Posiadam jedynie ten wykres. Te fale na końcu wynikały z przytkanych wtrysków po czyszczeniu wszystko sie wyrównało. https://drive.google.com/file/d/0B1PO7HmW_U-xSlN6SUgzTVU3U1E/view?usp=sharing
  5. Nie wiem co wibruje.. powiedziałbym że nadwozie a i przy mniejszym niutonie typu 550 jest to samo tylko lekko mniej ale ciągle jest.
  6. Wal napędowy był wyważany i były sprawdzane luzy, podpora jest dobra, luzów na mocowaniu silnika, skrzyni i dyferencjału nie ma półosie były sprawdzane na kanale. Nic nie ma większych luzów niż powinno mieć dlatego właśnie chyba tylko dwumas zostaje ;/
  7. A jakieś inne , typowe objawy padniętego koła dwumasowego typu dzwonie, grzechotanie przy gaszeniu albo ostrym przyspieszaniu ale w zakresie tylko do 2000 obrotów ? Albo ślizganie się sprzęgła ? Jeżeli nic z powyższych nie występuje, to raczej szukał bym przyczyny gdzie indziej Np. przeguby wewnętrzne półosi, szczególnie te przy skrzyni biegów , wał napędowy, uszkodzoną poduchę silnika , albo problem z generowaniem mocy na którymś garnku Ciężko jest po takim opisie coś konkretnie stwierdzić, ale dwumas zostawił bym sobie na deser, a najpierw dokładnie sprawdził powyższe Występują wibracje przy przyspieszaniu na 4, 5 i 6 biegu w zakresie 2-3 tys obrotów i podczas ruszania szarpie. Wszystko inne sprawdzone i jest okej. Sprzęgło się nie ślizga i właśnie nie ma żadnych innych objawów
  8. wiem tylko teraz dostaje takich w c**j wibracji przy ostrym przyspieszaniu i czy na sztywnym też tego nie będzie bo właśnie przez te wibracje chce zmieniac
  9. MonsterBew

    Koło zamachowe BKN

    Witam. Mam do wymiany koło dwumasowe mojej A4 B7. Zakładał ktoś was może sztywne koło zamachowe ? Samochód jest po lekkim programie na 250KM i 600NM i ten dwumas sobie nie daje rady z tą mocą. Potrzebuje pilnej pomocy w tej sprawie.
  10. Witam. Mam pewien problem. Padła mi dwumasa w b7 3.0 TDI BKN (250KM 600 NM) i chciałbym założyć jednomas. Miał ktoś z czymś takim styczność? Z tego co wiem dwumasa z 3.0tdi pasuje do 2.7tdi. Seryjna dwumasa nie daje rady dlatego taki pomysł. Ktos ma jakieś propozycje co zrobić ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...